Inanamıyorum. Ilk görüşte nefret ettiğim kişi yarın evimize geliyor. EunJi de anlamıyorum. Sadece patronu neden çağırıyor ki? Ben hiç Suho'yu eve çağırıyor muyum? EunJi ile bu konuyu konuşmam lazım
-YAH! EUNJI!!
-Niye öyle birden bağırdın Bomi yaah!!
-Neden Bizim eve geliyor bu adam?
-Bomi ne yapabilirdim?
-Sen bu adama aşıkmısın ? Niye buraya çağırıyorsun?
EunJi garip garip haller almaya başladı. Bir şey söyleyemeden gitti. Ne cidden mi ? O adama baktıgında garip bakıyordu. Sanki aşıkmış gibi... EunJi sana bunun hesabını başka zaman soracağım!
-Hey Salak şey bari bugün temizlige başlayıp yarın yemekleri yaparız!
-Tamam Bomi geliyorum.
En iyisi yerleri silmekle başlayalım. Bu EunJi'nin kayboldugu tokası değilmi?
-Hey! Eunjii Bu senin kaybolan tokan değil mi?
-Evetttt O. Nereden buldun unni?
-Buzdolabın altından EunJi iğrençsin. Ayrıca bana Unni deme 2 yaş var aramızda
-Tamam demem UNNI
Bu kız cidden mal mı? Yoksa hobi olarak mı mallık yapıyor? Düşündügüm şeye bak işsiz degilim ben tokayı bulmadan önce işsiz değildim tabi
-EUNJI OLAMAZ
Ağlayamazdım 2 hafta önceki Big Bang konseri biletimi buldum. Nerede? EunJi'nin odasında.
-Bomi ne oldu?
-B-BIG BANG B-BILETIMI BULDUM!!!
-NE NE NE NEREDE BULDUN? HALA GEÇERLI MI?
-EUNJI SENIN ODANDA BULDUM APTAL!
Ve birden ağlamaya başladım. Ben çok koyu bir BIGBANG fanıydım. Sayamayacak kadar konserine gitmiş olsam bile onları seviyordum. Bende ünlüyüm onlarda ünlü. Belki Ünlü olmamın bir diğer nedeni se BIGBANG'tir. Bir ses beni düşüncelerimden kurtulmamı sağladı. Asistanım arıyordu.
-Efendim?
-Bomiiiiiiiiii
Sesi çok heyacanlı geliyordu. Garip ilk defa Chorong'un sesini böyle endişeli ve heycanlı duydum.
-Ne oldu Chorong? Iyimisin?
-Unni Bugün benim en mutlu günüm.
-Unni demene bu sefer takılmayacagım. Ne oldu anlat artık?
-B- Ben Ben Ben Big Bang konserine gidiyorum. GD'nin rapini , Daesung'un gülüşünü , Taeyang'ın dansını , Seungri'nin mallıklarını ve T.O.P'nin -
-Hey Tapşi benim diğer 4 üyeye yavşadın ama T.O.P'ye ASLA!
-Hihi tamam ama Big Bang konserine gidiyorumm. Ilk defa onları canlı görücem.
-Tamam Chorong. Sana iyi şanslar. Benim Yemek yapmam lazım.
-Sen ve yemek
Dedi ve gülmeye başladı. Güldü güldü ve güldü. Suratına telefonu kapattım. Çok komik birşey söyledim zaten. Ben ve Yemek evet ne olmuş? Ünlüler yemek yapamıyor diye bir kural yok. Belki ilk defa yapacagım diye kötü olabilir ama alışacagım.
-EunJi şunun tadına bak.
Tadar Tadar ve Tadar...
-Bomi beni zehirlemeye mi çalışıyorsun? Tuz yerine şeker dökmüşsün.
Evet sürekli şeker ve tuzu karıştırırım. İlk deneme başarısız.
*********************************************
-EunJi bunun tadına bak.
Tadar ve birdaha tadamaz.
-Bomi beni hastaneye götür lütfen.
Bu kadar kötü olmamıştır. Tadına bir de ben bakmalıyım. Ahhh bu ne. Bu ben mi yaptım? Hayır inanmam. Bunu ben yapamam. Ya ben yaptım işte kimi kandırıyorum. Şimdi ki denemem daha iyi olmalı.
Tam 3. Yemek yapmaya hazırlanıyordum ki kapı çaldı.
OLAMAZZ!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY SMALL LOVE
Fanfic6 yaşında amansız bir hastalığa yakalanan bu yüzden çocukluk aşkından , arkadaşlarından ayrı kalması gereken kibirli bir bayanın gerçek aşkını beklemesiyle birlikte oyunculuğunu yaparak hayatını sürdürmesini anlatıyor.