Acaba 5 dakika sonra beni neler bekliyor???
Sadece o adamın yürüyüşünü izliyoruz. Ne kadar da ağır yürüyor. Kaplumbağa yanında olsa kaplumbağa hızla geçer. Bir yandan yürüyor bir yandan evi izliyor birden bize döndü ve EunJi'ye;
-Eviniz çok güzelmiş. Neden EunJi'ye söylerken bana bakıyor? Neden hala bana bakıyor? Rahatsız olmaya başladım. EunJi bunu anlamış olacak ki hemen konuyu degiştirdi.
-Isterseniz yemege geçelim mi? MyungSoo Bey? MyungSoo Bey mi? EunJi sen çıldırdın mı? Bey de ne?
-Olur. Bu arada lütfen bana Bey demeyin alışık değilim.
-Peki. Ah şimdi başlıyor. O adamın karşısına geçmeliyim ki yemeklerini beğenmediğini söylerse ayagına vurabileyim. Evet evet çok iyi bir fikir. EunJi tam o adamın karşısına oturacakken ben oturdum ve bana mal mal bakmaya başladı. Ne var ya sonra 1 ay tripini çekemem ben senin. EunJi tabakları servis ediyor. Şu an zaman 2 kat degil 6 kat daha yavaş geçiyor. O adam çubukla yemeği aldı ve tatmaya başladı. Yemeği tadıyor tadıyor çiğniyor çiğniyor ve yutamıyor. Hani zor durumlarda kalınca gülesiniz gelir ve zaten gülmek istiyorsanız ve gülmemeniz gereken bir yerdesiniz kahkahayla etrafı yıkarak gülmek istersiniz ya işte şu an, bu durumdaydım. Tipe bak gülmemek elde değil. EunJi ayagıma vuruyor. Ah ne vuruyorsun be tipe bak ahahaha. Ah Planımı unuttum. O adam tam yemeğin kötü olacagını söyleyecekken ayagına tekme attım. Vurmadım tekme attım. Bana ne yapıyorsun bakışı attı. Ah bakışlarla konuşabiliyor mu? Bu benim işime yarar. Hemen bu yemekleri EunJi yaptı eğer beğenmezsen 1 ay trip atar bakışı attım (nasıl anlayacaksa) o da anladım bakışı attı yani bi tür kafasını salladı. Neden onu her gördügümde ilk aşkım aklıma geliyor?
-Yemekler çok güzel olmuş kim yaptı. Bunların hepsini öksürerek söyledi ahaha.
-Ben yaptım gerçekten beğendiniz mi? Dedi EunJi evet EunJi gerçekten beğendi. Kendin bile zor yiyorsun ve gerçekten beğendiniz mi diyorsun.
-Evet gerçekten beğendim. Yalanını yesinler. Ben sadece su ve pizza yiyordum. Bunlar iyice sohbete daldılar ve beni dışladılar. Neden hep ben dışlanıyorum ki? Onlar tıp ile konuşurken tabi bende onlara uzaylı görmüş masum köylüler gibi bakarken EunJi bana kaş göz işareti yaptı. Odama çıkmamı istiyordu. Ne yapmalıyım? Çıkmalımıyım? Eğer çıkarsam ne yaptıklarını çok merak edeceğim çıkmazsam da EunJi beni öldürür. En iyisi odama çıkmaktı. Boynumu eğip odama çıkıyorken EunJi
-Bomi nereye? Ah nasıl numara yapıyor.
-Odama çıkacagım EunJi. Sohbetinize doyum olmuyor.
Ah ben bunu sesli mi söyledim? Kahretsin.
-Sen bilirsin.
EUNJI'NIN AĞZINDAN
Sonunda! Bomi odasına çıktıgına göre Planlarımı gerçekleştirebilirim.
1) Çok güzel duygusal romantik bir film aç. Always - only you sanırım iyi olur.
2) onunla yakınlaşmaya çalış. Bu da kolay olur
3) (son aşama) Onunla Öpüş! Ah ben bunu nasıl yapacagım çok çok heyacanlı olurr.
-Şey acaba şimdi ne yapmak istersin?
- bilmem EunJi sen karar versen iyi olur
-Peki o zaman Film izleyelim. Film dedikten sonra çok garip oldu. Inşallah filmden nefret etmiyordur. Yoksa planlar değişir.
-Başka bir şey yapsak film ve dizilerden nefret ederim.
-Anlıyorum. Ah tanrım ne yapacağım. Planlar altüst oldu. Herşey bitti. Bi anda çığlık sesi geldi. Ah ne oluyor. Bu Bomi'nin sesi. Birden MyungSoo Bomi'nin odasına doğru koşmaya başladı. Benimde koşmam lazım ah Bomiii!
Kapıyı açtığımda Bomi bayılmıştı. Ah Bomi'nin beyninde tümör var. Ben kıpırdayamıyorum. Bana ne oluyor. MyungSoo bana bagırmaya başladı. EUNJI NE YAPIYORSUN ÇABUK HASTANEYI ARA.
-Beyin Tümörü diyebildim. Kıpırdayamıyordum. Şoktaydım şu anda. En yakın arkadaşını baygın görmek. Ah Bomi!
-NE NE TÜMÖR MÜ? NE TÜMÖRÜ. EUNJI BUNU NIYE SÖYLEMEDİN. KENDINE GEL SENİ SALAK. ÖLEBİLME TEHLİKESİ VAR! ARASANA HASTANEYI AH KIME SÖYLÜYORUM BEN ARARIM.
Hemen hastaneyi aramaya başladı. Ne yapacagım. MyungSoo şu anda onu hayatta tutmak için herşeyi yapıyor. Hep benim yüzümden.
-Benim yüzümden. Benim yüzümden. BENİM YÜZÜMDENNN! Diye birden bağırmaya başladım. Ne oluyor bana. MyungSoo bile korkmaya başlamıştı. Birden koşmaya başladım. Benim yüzümden oldu. Yapabileceğim hiçbir şey yoktu. Sadece ağlıyordum. Bomi sana birşey olursa ben ne yapardım. Nasıl yaşardım. İlk aşkını bulmana nasıl yardım ederdim? Telefon çalıyor ama ben ağlıyor ve koşuyordum. Herkes bana bakıyor. Ne ne en bakıyorsunuz. Ilk defa ağlayan ve koşan hiç mi birini görmediniz? En değer verdiğim kişiyi öyle gördüğünde insan ne yapabilir ki? Bomi'nin anneannesi bana emanet etmişti. Ölmeden önce. Şimdi ne yapacağım? Bomi üzgünüm. Üzgünüm anneanne. Üzgünüm MyungSoo en iyisi arkadaşım ile beraber ölmek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY SMALL LOVE
Fanfic6 yaşında amansız bir hastalığa yakalanan bu yüzden çocukluk aşkından , arkadaşlarından ayrı kalması gereken kibirli bir bayanın gerçek aşkını beklemesiyle birlikte oyunculuğunu yaparak hayatını sürdürmesini anlatıyor.