3.Bölüm

369 46 4
                                    

İnanmıyorum. Bu cidden olamazdı. Nerdeyse evdeki herşey kırılmış ve duvarlarda yazılar vardı. CANIN CEHENNEME BOMI ve ya NEDEN GEBERMIYORSUN??? Gibi saçma yazılar. Artık cidden dayanamıyorum. Anti fanlar yüzünden oyunculugumu bırakmayı bile düşündüm. Ama EunJi yüzünden bırakamadım. EunJi bu evi kendi geçinemezdi. Şu anda EunJi anlayabiliyordum. Ev arkadaşı ünlü oyuncu ve onun yüzünden hayatı mahvolmuştu. EunJi'den özür dilemek en iyisiydi.

-Ş-şey... EunJi ben çok özür di-

-Özür dileme benden Bomi! Sen ne yaptın ki. Ama anlamıyorum şu birkaç anti fan yüzünden hayatım karardı. Sen benim yerimde olsan ne yaparsın.

-Ç-çok haklısın EunJi

-Herneyse gidip Polisi arayacagım. Eğer bir daha böyle bir şey olursa bu evden taşınmak zorunda kalırsın.

-T-Tamam.

Gerçekten şu an EunJi çok kötü durumda. Onu anlıyorum ve daha fazla üstüne gitmeyecegim. Çok fazla sinirlenen biri ve o benim tek arkadaşım. Hastalığım yüzünden kimse benimle arkadaşlık kurmamıştı EunJi dışında. Yarın pazar ve tek pazar günleri tatilim var. Aslında Suho yönetmenim bana Haftada sadece 2 gün çalış demişti ama ben kabul etmemiştim. Çok iyi bir Yönetmene sahibim hihi Düşüncelere dalmışken telefonuma mesaj geldiğini fark ettim. Ya Vodefone'dan ya da Chorong'dan mesaj geliyordu. Ama mesaj EunJi'den gelmişti.

Gönderen: Cingum EunJi

BOMI SANA BAGIRDIGIM  IÇIN ÜZGÜNÜM. BENI AFFEDEBILECEK MISIN?

Bu kız cidden salak =)  Neden yanıma gelmek yerine mesaj yolluyordu ki? Hemen odasına çıktım ve ilk işim EunJi'ye sarılmak oldu.

-Salak niye bana mesaj yolluyorsun. Hem seni affedemem bana o kadar bagırdın!

-Bomiiiiii yhaaa

EunJi aglıyormu bana mı öyle geliyor. Cidden ağlamış bu kız.

-EunJi cidden salaksın. Niye aglıyorsun? Tabiki seni affederim. Sadece şaka yapmıştım hihi

-Çok kötüsün.

-Biliyorum. =)

-Bomi sana söylemem gereken birşey var.

-Söyle.

-Imm şeyyy ben yarına yemeğe Doktor MyungSoo'yu cagırdım.

-İyi yapmışsın. Bir dakika. O kendini bir şey sanan doktorumu?

Tanrım lütfen o olmasın. Hayır de EunJi hayır de. Lütfenn.

-Evet O MyungSoo.

NE TANRIM GERÇEKTEN MI???

MY SMALL LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin