-Beni özledin mi? MyungSoo?
-Çok özledim Bom.
Ben onların konuşmalarını dinlerken EunJi'de bana kaş göz işareti yapıyordu. Senden başka ilgileneceğim çok şey var.Bom konuşmaya başladı.
-Bomi'yi bulmuşsun. O seni hatırladı mı? MyungSoo?
-Sence hatırlamış gibi mi gözüküyor?
Hemen olaya daldım.
-Bir saniye. Benim neyi hatırlamam gerekiyor?Bom soruma cevap veren kişi oldu.
-Hemen anlatayım güzel kardeşim. Bu MyungSoo senin ço-MyungSoo konuşmanın arasına girdi.
-Hayır ben senin hiçbir şeyinim Bomi. Her neyse Bom biz başka yerde konuşsak daha iyi olur.
MyungSoo, Bom'u mutfağa doğru çekiştirmeye başladı.
BOM'UN AĞZINDAN;
-Ne yapmaya çalışıyorsun MyungSoo?
Bileğimin morardığını hissediyorum ama MyungSoo hala bileğimi sıkıyordu.
-Bileğimi bırak!
Bileğimin aşırı sıktığını farketmiş olacak ki ben söyledikten sonra bileğime baktı ve hemen kolumu bıraktı.
Hemen birşeyler konuşmaya başladım.
-MyungSoo sen çok salaksın. Biz seninle sevgiliyken sen gidip Bomi'yi seçtin neden peki? Ben seninle evlenme hayalleri kurarken sen gidip benim öz kardeşimle birlikte oldun!
Aslında olay böyle değil ama kendimi acındırabilirim. Biraz ağlama numarası da yaparsam daha iyi olabilir.
-Hayır, Bom. Ben her zaman Bomi'yi sevdim. Ama sen Bom olarak değil Bomi olarak tanıttın kendini. Bunu anladığım anda senden ayrıldım zaten.
-Ah... Herneyse, gidip Bomi'ye herşeyi anlatacağım.
-Eğer herşeyi anlatırsan seni yaşatmam bunu sende biliyorsun!
-Neden? Bilse herşey daha güzel olmaz mı?
-Benim daha iyi bir planım var.
BOMİ'NİN AĞZINDAN;
-Yether artık EunJi
EunJi tam 25 dakika 15 saniyedir MyungSoo ile ilgili sorular sormaya başladı.-Ne be. Meraktan soruyorum burda.
-EunJi ben onunla çıksam ne yaparsın?
EunJi'yi ilk defa bu kadar ciddi düşünürken görüyorum. Eminim seni gelinlik giydirip duvara sürtüp köpek balıklarına yediririm diyecek.-Hiçbir şey arkadaşlığımızdan daha önemli değil Bomi.
Oha oha. Ilk defa bu kız bana romantik birşey söyledi. Hiçbir zaman bu kadar duygulanmamıştım.
-Benim için BIGBANG'in G-Dragon'u gibisin Eunjiiii. Yah!! Gel buraya. (Yazar burda V.I.P'liğini ön plana çıkarır .d)
EunJi'ye sıkıca sarıldım, ağlamamak mümkün değil.
Biz burda sarılırken, ağlarken mutfaktan Bom ve MyungSoo çıktı. Açıkcası onları öyle görünce garip hissettim. Kıskançlık gibi değil, daha garip.-Artık burda işim kalmadı, gidebilirim. Dedi Bom.
Gitme diyen var sanki.-Görüşmemek üzere kardeşim.
Cevap bile vermedim ve telefonumla uğraşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY SMALL LOVE
Hayran Kurgu6 yaşında amansız bir hastalığa yakalanan bu yüzden çocukluk aşkından , arkadaşlarından ayrı kalması gereken kibirli bir bayanın gerçek aşkını beklemesiyle birlikte oyunculuğunu yaparak hayatını sürdürmesini anlatıyor.