XVIII

5.9K 138 9
                                    

Vuk

Već pola sata gledam u nju kako spava. Prelepa je tako mirna. Sinoć mi je bilo jako lepo. Ne mogu da opišem koliko se lepo i ispunjeno osećam kada sam sa njom. Trebalo mi je dugo da priznam sam sebi, a i njoj.

- Šta me tako gledaš? - odjednom čujem njen tek probuđen glas.

- Gledam te kako si lepa dok spavaš. - kažem i poljubim je.

Odvojimo se i ostanemo da ležimo zagrljeni. Samo tako ležimo dok se ona nije oglasila.

- Hoćeš kafu?

Klimnem glavom i ona me poljubi.
- Uzeću tvoju majicu. - kaže.

Sedimo na terasi i pijemo kafu.

- Treba da zovnem moje roditelje da dođu večeras ovde, a ti zovi svoju majku.

- Nemoj za večeru. Bolje za ručak. Šta ćeš lepo kuvati?

- Hmm... Videću. Šta voli tvoja mama?

- Pa ona voli sve, samo da je kuvano.

- Pa dobro. Onda mogu supu da skuvam i ako hoćeš mogu gulaš i pire da napravim?

- Može. Ludačo moja, ovo ti je test, da vidim da li da te ženim. - kažem šaljivo.

- A da ne znam da kuvam ne bi me ženio?

- Naravno da bih. - pobunim se.

- A onda dobro. - ustane, uzme šolje i poljubi me.

- Idem na posao, moram na neki sastanak. - priđem joj sa leđa dok pere sudove.

- Jel ti trebam?

- Pa trebaš mi. - šapnem joj na uvo i krenem da je mazim po grudima.

- A tako znači? - prošapuće i ona.

- Da, da. Jednostavno mi mnogo trebaš. - skidam joj krecelju.

- Objasni mi malo. Ne razumem. - šapuće napaljeno.

Okrećem je ka sebi i krećem da je ljubim. Stavljam joj ruku u gaćice i trljam njenu već vrelu mačkicu. Uzdiše i između uzdaha me skida i ljubi. Izvadim pste iz nje i ona klekne i stavi mog uspravnog druga u usta. Oh kako je dobro.

Podignem je na radnu površinu i opet ubacim dva prsta u nju i krenem da se igram. Grickam joj bradavice, ljubim po stomaku i spustim se dole i lickam joj mačkicu.

- Ah... Ne mogu više! - uzdiše.

Ispunim njenu želju i uđem u nju. Lagano se pomeramo u ritmu. Noge već kreću da joj podrhtavaju i znam da je blizu. I ja sam blizu. Jače se pomeram i odjednom osetim olakšanje. Vidim po njenom licu da je i ona isto osetila. Poljubim je.

- Volim te ludačo. - kažem.

- Volim i ja tebe manijače. - kaže tiho.

Odlazim na sastanak srećan i zadovoljan, a Mia ostane da spremi stan i ručak. Pomogao sam joj oko spremanja stana koliko sam mogao.

Danas dolazi važan partner sa kojim sam i pre radio, ali danas bi trebalo da obnovimo ugovor ili da ga raskinemo. Nadam se da obnovimo.

- Dobar dan. - kažem

- Dobar dan. Gde je vaša asistenkinja?

- Danas ima slobodno. Zašto? - pitam zbunjeno.

Šta će mu ona.

- Ona je uvek sa vama i simpatična je, pa sam mislio da je pozovem na večeru. - kaže sav srećan.

- Ona je zauzeta. - kažem drsko i hladno.

E vala nećeš.

- Pa mislio sam poslovnu večeru. - brani se.

- Nego, Vi ste ovde da obnovite ugovor ili da ga raskinete? - pitam da bih skrenuo sa teme.

- Da ga obnovim. - kaže kao iz topa.

- Ovaj, žao mi je što Vam moram reći, ali naša forma bi sa raskine ugovor. - kažem mirno.

- Ovaj... Žašto? - pita namrgođeno i zbunjeno.

- Jednostavno smo našli već nekog, jer smo mislili da ćete da raskinete ugovor sa nama.

- Aha... U redu. Ništa onda. Doviđenja. - kaže i ode.

Nek crkne. Neće on da viđa više moju ludaču.

Naći ću ja drugog partnera. Pa svi žele da rade sa mnom. Odlazim kući i osetim miris kuvanog jela. Prosto me mami da sve pojedem.

- Ludačo hoćemo još jednu turu grubog seksa dok naši ne dođu?! - proderem se sa vrata.

Zakoračim u kuhinju kad ono moja majka i njeni roditelji sede za stolom i bulje u mene, a Mia hoće da umre od smeha.

- Ovaj... Ćao mama. Dobar dan. - javljam se Miinim roditeljima.

- Ovo je moja majka Marija i  ovo je moj otac Ljubiša. - kaže Mia i pokazuje na njenu majku i na oca.

- Drago mi je. Ja sam Vuk. Verujem da ste upoznali moju majku.

Mia odlazi u kuhinju, a i ja za njom.

- Pa što mi nisi poslala poruku da su došli???

Mia se smeje.

- Nije smešno. - kažem.

- Ali da si video svoje lice. - jedva kaže dok se smeje.

- Ludačo. - kažem i nasmejem se.

Mene je blam, ali sednem sa njima za sto i dok smo jeli smo i pričali. Pričao sam im o svojoj firmi i o sebi. Moja majka i Miina majka su pričale o kuvanju i tim ženskim stvarima.

Dok sam ja bio na raportu kod njenog oca. Mia je sve vreme gledala i pazila da ne padne od smeha. Najebala je posle. Posle se situacija između mene i njenog oca smirila i dok smo pričali imao sam osećaj kao da pričam sa svojim ocem.

Njeni roditelji su prijatne osobe. Normalna su porodica. Vole se i poštuju. Pili su vino, naravno moja ludača je pila kolu, pa sam i ja sa njom da joj ne bude ne prijatno, mada mislim da joj ne bi bilo, jer je takva.

Napokon su otišli i ja sam je odmah pribio uz zid. Gurnem joj šaku u gaćice i krenem da se igram.

- E sad da ti vratim za sve. - kažem pervezrno.

- Aa.. Ah... Manijače.. Ah... Beži da... Aaahhh... Sklonim sve... Ahhhh... - uzdiše i pokušava da me skloni.

- Nisam razumeo. - kažem i ubrzam.

Ona sama krene da se nabija na moje prste i ljubi me. Doziva moje ime. Ne može više. Bacim je na krevet. Cepamo odeću i uđem u nju.

- Ah... Vuče... - uzdiše moje ime.

Ljubim je, mesim joj grudi i lickam bradavice. Ona grebe moja leđa. Bacakali smo se po krevetu sve dok nismo dostigli našu granicu univerzuma i olakšanja.

- Ti si stvarno manijak. - kaže zadihano.

- I ti si stvarno ludača. - kažem i nasmejem se.

- Sutra moraš sa mnom na posao. Jesi moja ludača, ali moraš na posao. - kažem šaljivo.

- Radiću duplo manje, jer me sve boli. Samo da znaš.

Isplazim joj se i poljubimo se. Mnogo je volim. Nije ista kao ostale. Razlikuje se i to baš dosta. Slatka je, zgodna, dobra osoba i dobra je u krevetu. Sve što mi treba. Previše je volim.




Novi deo
Inspirisana sam❣️❣️❣️





Vaša Emotivnaaa

Soba 315🔚Where stories live. Discover now