*Σήμερα*
Μετά την χθεσινή μέρα ο Jace ξύπνησε κεφάτος επειδή η Clary θα ερχόταν στο Ινστιτούτο. Πήγε στα μηχανήματα και άρχισε να ψάχνει την Clary.
Jace : Alec, Izzy μη κάθεστε ελάτε να βοηθήσετε. Νομίζω πως βρήκα την Clary.
(Ο Alec και η Izzy έτρεξαν και πήγαν στον Jace)
Izzy ; Την βρήκες; Που είναι;
Jace ; Στο σπίτι της δείχνει ότι είναι. Αλλά κάτι δεν πάει καλά, αυτή την ώρα θα έπρεπε να είναι στην gallery, όχι στο σπίτι.
Alec : Πάμε να δούμε τι γίνεται;
Jace : Ναι, πάμε. Ανησυχώ.
(Η ομάδα ετοιμάστηκε και πήγε στο σπίτι της Clary).
Στο σπίτι της Clary :
Izzy ; Που είναι η Clary;
Jace : Δεν ξέρω. Ο υπολογισ-
Alec : Τι είναι αυτό εκεί;
Jace : Που ε... Αυτό είναι το κινητό της Clary. Τι κάνει εκεί;
(Χτυπάει το κινητό)
Izzy : Ποιος είναι;
Jace : Δεν ξέρω. Παίρνουν με απόκρυψη. Θα το σηκώσω.
Alec : Όχι, δεν ξέρουμε ποιος μπορεί να είναι.
Jace : Εγώ θα το σηκώσω, δεν με ενδιαφέρει. (Το σηκώνει) Ποιος είναι;;;
??? : Να μην σε ενδιαφέρει το όνομα μου. Να ενδιαφερθείς για την φωνή καλύτερα.
Clary : Jace...Τι γίνεται; Γιατί είμαι εδ-
??? : Φτάνει. Αρκετά την άκουσες. Τώρα πίσω στα δικά μας. Αν την θες πίσω να μου δώσεις τα θανάσιμα εργαλεία.
(Πετάγεται η Clary) ; Τι τα θες εσύ τα θανάσιμα εργαλεία;
??? : Δεν χρειάζεται να μιλάς. (Της έκλεισε το στόμα)
Jace : Μην τολμήσεις να την πειράξεις, αλλιώς θα έχεις να κάνεις μαζί μου. Κατάλαβες τι σου λέω;;;
??? : Μην ανησυχείς την χρειάζομαι ζωντανή, θα μου είναι άχρηστη νεκρή. Μια χαρά θα είναι. Τέλος πάντων, δέχεσαι την συμφωνία;
Jace : Και που ξέρω εγώ αν λες την αλήθεια και δεν θα την σκοτώσεις όταν σου δώσω τα εργαλεία;
??? : Εγώ είμαι άντρας που κρατάω τον λόγο μου. Αν θες θα σου ορκιστώ κιόλας.
Jace : Δεν μου φτάνει ο λόγος, αλλά δέχομαι. Όμως αν μας την φέρεις πισώπλατα θα σε κυνηγήσουμε, να το ξέρεις αυτό.
??? : Ναι, ναι ότι πεις. Θα σου στείλω σε εκείνο το κινητό την διεύθυνση και την ώρα όπου θα συναντηθούμε μόλις κλείσουμε, για αυτό τα μάτια σου στο τηλέφωνο. Και αν αργήσεις θα την βρεις στο σημείο συνάντησης νεκρή. Το ίδιο θα συμβεί να δεν έρθεις μόνος σου.
Jace : Δεν μας χέζεις λέω εγώ καλύτερα. ότι πεις. (Κλείνει το τηλέφωνο)
Alec : Σοβαρά τώρα θα του δώσουμε τα εργαλεία έτσι απλά;
Jace : Όχι βέβαια. Θα σκεφτούμε κάποιο σχέδιο και θα γρήγορα γιατί αν αργήσουμε θατην σκοτώσει.
Izzy : Μην ανησυχείς. Κάτι θα σκεφτούμε. ~ελπίζω~
(Η ομάδα γύρισε στο Ινστιτούτο μαζί με το κινητό)
Στο Ινστιτούτο :
Jace : Παιδιά τι θα κάνουμε; Αν δεν βρούμε κάποιο σχέδιο ή αργήσουμε να; πάμε στο μέρος η Clary θα πεθάνει. -Άγγελοι σας παρακαλώ βοηθήστε μας, μην αφήσετε την Clary να πάθει κακό, μην την αφήσετε να πεθάνει. Σας παρακαλώ-.
Izzy : Κάτι σκέφτηκα...
Jace : Τι;;; Πες μας. Άντε.
Izzy : Περίμενε. Θα χρησιμοποιήσουμε την μαγεία των ξωτικών.
Alec : Και τι ακριβώς θα κάνουμε με αυτήν;
Izzy : Καταρχήν εσείς οι δύο θα φοράτε τα μαγικά δαχτυλίδια για να επικοινωνείτε κρυφά αφού ο μυστήριος άνδρας είπε στον Jace να πάει μόνος του και θα χρησιμοποιήσουμε την μαγεία της ψευδαίσθησης για τα εργαλεία. Όταν ο Jace πάρει την Clary και θα της πει να τρέξει ώστε αυτός να τον πολεμήσει, και σε εκείνο το σημείο είναι που μπαίνουμε και εμείς, εσύ θα τον βοηθήσεις να τους σκοτώσεις και εγώ θα γυρίσω την Claryν ασφαλή στο Ινστιτούτο.
Jace : Ωραίο σχέδιο. Αυτό θα κάνουμε. -Και ας είναι στο πλευρό μας οι άγγελοι-
Alec : Οκ. Ας το κάνουμε.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shadowhunters Season 4
ParanormalΑυτή δεν είναι δικιά μου ιστορία. Είναι μια φίλης μου, η οποία δεν μπορεί να κατεβάσει την εφαρμογή και ήθελε πολύ να την ανεβάσει. Μπορείτε να βρείτε την φίλη μου στο Instagram : @simeo_nidou. Η ιστορία όπως είδατε λέγετε Shadowhunters season 4, αυ...