Trochu jsem ho položil a nasedl jsem na něj. Slastně jsem vydechl a začal se pohybovat.
Dám ruce na jeho boky~. Pomáhám mu s dosedáním. Usmívám se. Taková nádhera. Docela to umí. To jsem rád.
Více jsem se na něj natiskl, obmotal mu ruce kolem krku a ukradl jsem si polibek.
Oplatil jsem a pak mu líbal hruď a krk. Držím ho silně za boky a pomáhám mu.
Začal jsem své pohyby zrychlovat. Více jsem se mu vystavil, aby měl lepší přístup.
Začnu přirážet do jeho místa slasti. Joooo~. Ušklíbnu se a pak ho zastavím, aby se neudělal a stisknu mu chloubu. Uchechtnu se. Budu ho trápit.
Snažil jsem se na něm hýbat i přes jeho ruce. Tohle se mi nelíbí. Potichu jsem kňučel.
,,Copaaak?" Uchechtnu se nad tím a držím ho. ,,Chtěl by ses udělat? A co když nepovolím?"
,,Tak...tak tě kousnu." Zakousl jsem se mu do ramene a nepustím se, do té doby dokud on nepustí mě.
,,Ssss....Tssssk." Zavrčím a tak tedy mu povolím se na mě zase pohybovat a pustil mu chloubu. Už se taky potřebuji udělat.
Pustil jsem se jeho krku a omluvně ranku olízl. Začal jsem se znovu na něm pohybovat.
Začnu mu přitom honit. Ušklíbnu se. Přitom mu ještě líbám hruď a usmívám se.
Hopsal jsem na něm a různě mu nastavoval hruď ať má lepší přístup.
Tak je šikovný. Ušklíbnu se. Chytnu ho za zadek a roztáhnu mu půlky od sebe. Takže jsem ho i více roztáhl. Stále mu líbám hruď a nebo kousnu občas do bradavky
Zpomalil jsem, jelikož už jsem nemohl. Stále jsem vzdychal celkem hlasitě.
Hm? Tak jsem ho tedy povalil pod sebe a začal nanovo přirážet. Chytil jsem ho za stehna a pořádně mu roztáhl nohy do V.
Kroutil jsem se pod ním a hlasitě sténal. Na zádech jsem mu tvořil červené čáry, jelikož jsem se ho držel kolem krku.
Začnu mu líbat dolní čelist a krk. Usmívám se a užívám si to s ním. I když občas syknu, jak se nehtama zatne do mé kůže.
Zaklonil jsem hlavu tak, aby se k němu krku dostal lépe a občas se pohl proti němu. Nakonec jsem se udělal na mé bříško.
Já ho následoval po pár přírazech. Pak jsem naposled do něho přirazil a vysunul z něho. Chytnu ho jednou rukou za tváře a natočím k sobě. Začnu ho líbat.
Spokojeně jsem mu oplácel polibky a více si ho na sebe přitáhl. Nožky jsem mu obmotal kolem pasu.
Dám ruku na jeho zadek a mnul mu jednu půlku. Ušklíbnu se a přirazím zas do něho až po kořen, heh.
Vykřikl jsem překvapením. To ještě nemá dost? On je jak stroj.
Ušklíbnu se a silně ho kousnu do bradavky. Dokážu šukat celou noc, heh. I s pauzama, ale čtyři kola zvládnu hravě. Začnu do něho přirážet. Předtím jsem ho šetřil. Teď nebudu.
Prohl jsem se silně v zádech. Nečekal jsem, že toho zvládne více, ale prozatím jsem si nestěžoval, jelikož to bylo víc než příjemné.
Uchechtl jsem se nad tím. ,,Copak? Zvládl by si třetí kolo? Nebo jsi taková břečka?" Uchechtnu se a tvrdě přirážím do něho.
Břečka? Je on normální? Ty jeho narážky mě už začínají vytáčet. Chtěl jsem mu odpovědět, ale zmohl jsem se jen na sténání.
Heh...Přirážím a začnu ho líbat. ,,Jsi, ale roztomilý, když vzdycháš pode mnou."
,,Nejsem roztomilý." Zavzdychala jsem a udělal mu další šrám na zádech.
Tiše vzdychnu.,,Jsi~ a neser mě s tím. Nebo dostaneš trest." Zavrčím. ,,Nezapomeň, že jsi v mém domě a jsou tu mé pravidla a mé tresty." Zavrním.
Trochu jsem ztuhl a stáhl se. To je děsivý. Proč by mě trestal za něco takového?
,,Copak?" Uchechtnu se. Poplácám ho po prdélce. ,,Strach?" Málem jsem se jakože udělal, ale naštěstí jsem to vydržel.
,,Trochu" Zakňučel jsem a více se mu vybídl. Myslím, že nečekal mou upřímnost.
Huh? Vážně má strach? Jen jsem se nad jeho odpovědí uchechtl. ,,Měl bys." Provokuji ho. Přirážím zase, protože jsem chvilku přestal.
Znovu jsem se hlasitě zavzdychal. Přitáhl jsem si ho do polibku.
Políbil jsem ho. Tak zdá se mi to, nebo tohle je snad nejlepší sex? Proč se cítím jinak? Že jsem bez kondomu? Nebo....ne to je blbost. Jen asi má dobrou prdel. Jo, to bude ono.
Kroutil jsem se pod ním jako žížala a dokázal jen do polibku hlasitě vzdychat. Mám takový pocit, že jeho záda nudou nový obraz na výstavu.
Jestli budu s ním mít ještě někdy sex...Tak použiju k sexu ještě nějaké věcičky, heh...Bude sranda. Teda asi jenom pro mě. Rychle jsem ho otočil na břicho a postavil jsem ho na kolena. Začnu do něho líp přirážet a pozoruji jeho záda, která začnu lehce kousat.
Spadl jsem hrudníkem do přikrývek. Více jsem mu nastavil zadeček a vzdychal do polštáře. Nakonec jsem se konečně udělal na deku.
Já se udělal rovnou do něho, jak se stáhl. Vyndám ho z něho a pohladil jsem ho po bocích až k lopatkám. Usměju se. Pak ho poplácám po zadečku.
Asi mi hodně rád šahá na zadek. Spadl jsem celí do přikrývek a oddechoval.
Koukám na něho. ,,Hlavně tu nezdechni prosím tě." Uchechtnu se a lehnu si před ním a koukám na něho. Dám mu vlásky za ouško.
Zívnul jsem si a přitulil se k němu. Hezký hřál, takže jsem u něj tahle usl.
Najednou začal klidně oddechovat. On vážně usl? Teď? Objal jsem ho a koukl na jeho zadek. Vypadá to docela vtipně, jak z něho nadílka vytéká.
Spokojeně jsem spal a ze spaní se k němu tulil. Momentálně mi bylo úplně všechno jedno.
Usl jsem tedy. I když mi bylo nepříjemně. Ne kvůli tomu, že jsem s Karo, ale že spíme, kde jsme měli sex a je tu nadílka od něho a taktéž i ode mě a jsme oba dva zpocený. Bleh...
ČTEŠ
Láska v sexu [Yaoi] (Done)
DiversosTahle láska je jiná. Tohle seznámení těch dvou je jiné. Každý je jiný. Bohatý a chudý. Jsou rozdílný, ale rozdíly se přitahují. Dva kluci se setkají v bordelu. Jeden jako nevinný barman a druhý návštěvník, který si chce užít. Upozornění: Homofobům v...