Nemocnice

560 27 0
                                    

Ležím a čumím do stropu. Mám prý ležet. Byla to těžká operace, protože se kůlka rozdělila na malé části a museli mi i něco uvnitř zašít. No, nádhera. Mám i v sobě jehlu. Jehla, která mi přivádí krev, protože jsem toho dost ztratil. Ugh... Ale stejnak přemýšlím jestli budu dost sexy s jizvou na hrudi. Jakože košile, která bude rozeplá až doprostřed hrudi... Spíše by bylo více sexy mít jizvu přes oko. Takový ten šrám...A nebo třeba šrám přes hruď! Jako třeba od tygra a nebo od lva. Hmmm.... Nebo mít jizvu přes půlku obličeje. Ježiši... Že já tu přemýšlím o takových kravinách. Ale sere mě, že nemůžu mít teď mobil. Unudím se tu k smrti! Ale naštěstí za dva dny půjdu domů... No, ale budu muset něco říkat policajtům. Bude výslech. No, to je paráda. Ještě se budu srát s tímhle, ale musí se a já i docela chci. Co kdyby ten šílenec někoho zabil? Ugh... Jen jsem viděl jeho oči a měl nějaké tetování na ruce. A to byla.....růže? Nebo spíše něco jiného? To nevím. Nebo to bylo slunce? Nebo jakoby nůž?

Vtrhl jsem do pokoje. ,,Jak ty to ty namyšlenej idiote představuješ?!" Hulákal jsem po pokoji, ale zároveň jsem byl rád, že žije, i když mě sere. Svalil jsem se na židli a sundal si lodičky. Uh, tolik krve a já proč mě ty nohy, tak bolej. Pak budu muset poprosit o náplasti.

Kouknu na něho. Usměju se. ,,Nazdárek slečinko." Uchechtnu se. ,,Já si to představuji nádherně." Zazubím se. Proč se chová takhle? Určitě mu zvedly hovor, když mi volal. Proč by mi volal? To tedy nechápu. ,,Byl jsem přepaden, nooo... A chtěl jsem být hrdina, protože by tam jinak zastřelil nějakou ženskou s dvěma dětmi. Tak jsem zasáhl. Jsem boreeec. Jo aaaa budu mít možná sexy jizvu." Zakmitám obočím a ušklíbnu se. ,,Ale jsi zlatý, že jsi přišel na návštěvu." Před chvilkou jsem se probudil z té operace, tak jsem ještě trochu divnej, noo. I když to jsem furt.

,,Ano, budeš tam mít jizvu když ti tu hruď museli i rozříznout." Protočil jsem očima. Jak jinak by asi tu kulku dostali pryč, když byla ještě rozbitá.

,,Ale sexy jizvu." Zavrčím a kouknu na strop. Dám si ruce na břicho. ,,Normálně tohle byla moje první operace." Uchechtnu se a tiše syknu. Chechtání a smání bolí! ,,A pročpak jsi přišel? Se o mě zajímáš, slečinko?" Já asi dostanu za chvilku do držky. Heh...

,,Tobě je jedno, že se o tebe někdo boji?!" Vykřikl jsem. Kašlu na něj. ,,Jdu domů. Najdi si někoho s podobnou postavou, ať nemusíš ty hadry kupovat znova. Já na tebe kašlu." Zavrčel jsem a vzal si tentokrát boty do ruky. Zavolám si tentokrát taxi.

,,Hm? Karo... Ale jen sranduji." Povzdechnu si. Koukám do stropu. Jen jsem chtěl odlehčit situaci, aby věděl, že jsem v pohodě. ,,Není mi to jedno, že se o mě někdo bojí. Spíše je to hezké, že se někdo po dlouhé době o mě bojí." Pousměju se.

,,To nebylo vtipné." Posmutněl jsem. ,,Žiju s tebou momentálně, takže je jasné, že se o tebe bát budu." Povzdechl jsem si.

,, Uhm... To mě nenapadlo. Myslel jsem si, že jsem ti jinak u prdele." Miknu rameny. Vydechnu a přivřu oči. Já jak tohle pak budu vyprávět, heh. Tak statečný... ,,Jinak... zítra se nejde do práce. Jo a budu tu dva dny. Aaa... půjdu muset jít i na výslech u policie a říct jak tak vypadal a ty další hovadiny." Dlouze vydechnu.

,,To je mi jasný. Celkově bys ses neměl přemáhat určitě týden." Povytáhl jsem obočí. Magor.

,,Týden? Naaah... To bych se unudil k smrti." Zamumlám. Dám si jednu ruku pod hlavu a dlouze vydechnu. ,,Ty jsi sem vážně běžel v podpatcích? Ses na tom mohl přizabít." Kouknu na něho.

,, Máš smůlu. Mám od doktorů nařízeno že tě mám hlídat jinak prý zůstaneš tady." Vyplázl jsem na něj jazyk. ,,Ano běžel jsem sem v podpatkách." Zvedl jsem zakrvácené nohy.

Kouknu na jeho hnáty. ,,Sakra... Jdi si za nějakým doktorem a nebo sestřičkou. Nebo zavolám." Vytáhnu ovladač, kterým se volá sestřička. ,,A jak, že nařízeno od nich a ty hlídat? Kašlu na ně." Zamručím. ,,Půjdu do práce. Nic to nebude." Zamumlám.

,,Nikoho nevolej." Protočil jsem očima. ,,To pak doma zalepím." Houpal jsem nohama. ,, Když mě sestřička vedla za tebou, tak mi dávala nějaké instrukce. " Uchechtl jsem se.

,,Instrukce?" Koukám na něho. Jaké instrukce, sakra? Vydechnu. Já chci svůj mobil! Ale nesmím do toho čumět.

,,Jak o tebe pečovat." Uchechtl jsem se. Jsem zvědav, jak vydrží ten týden, když už teď je jak na trní.

,,To jsem nějaké mimino?" Zamručím... ,,Jaké instrukce ti sakra dala? Měnit plínky?" Proč o mě má pečovat?! Vždyť mohu chodit a funguji jako normální zdraví člověk.

Začal jsem se plně smát. ,,Ne, ale dala mi mastičku a prý se nemáš přemáhat." Mrkl jsem na něj. ,,Takže prý celibát." Začal jsem se smát.

Zavrčím a koukám na něho. ,,Já tě něčím přerazím." Jak jako celibát? Ugh... Nemám se přemáhat. Nah... Celý týden! To mě tak sere. Takže bordel musí na mě počkat. Zamručím nepříjemně.

,,I když se nemáš hýbat jenom ty." Mrkl jsem na něj.

,,Takže na mě by jsi dosedal, ale stejnak by jsi to neudělal, protože jsi na tohle hajzl." Odfrknu si. Kouknu na druhou stranu. Pomalu si sednu, natáhnu se pro skleničku s vodou a pak se napiju.

,,Co ty víš." mrkl jsem na něj. ,,I když ty očividně zájem nemáš." Zasmál jsem se. Nakonec nás vyrušila sestřička. ,,Tys je opravdu zavolal?" Zavrčel jsem.

,,Jop. A jinak...zájem bych měl." Uchechtnu se a pak kouknu na sestřičku. ,,Tady Karo má nohy odřené až do krve. Budou potřeba náplasti a dezinfekce." Odložím ovladač.

,,Ještě o tom popřemýšlím." Zamračil jsem se a podle pokynů sestřičky si lehl na lehátko, aby mi mohla nalít na nohy dezinfekci.

,,Nebuď uražený." Zas si lehnu a koukám na něho. ,,Sis myslel, že tě poslechnu?" Usměju se.

,,Ano, myslel." Zakňučel jsem. To mi tam snad vylila alkohol, nebo co. Dost to pálilo a štípalo.

,,No, jo... Musel jsem." Namířím pohled zas do stropu a vydechnu. Ještě on tu se mnou bude ležet, heh.

,,Skvělý. Dnes už asi nikam nepůjdu." Plácl jsem sebou na polštář. Ta sestřička si mě přeměřila pohledem a pak mi doslova sáhla pod sukni. Jsem ji dal celkem silnou facku. Takhle drzou ženskou jsem dlouho neviděl.

Uslyšel jsem ránu a koukl. Všiml jsem si, že ta sestřička má jednu rudou tvář. Co se stalo? Eh? Karo je nějak naštvaný. Podle jeho obličeje.

Byl jsem doslova rudý vzteky. Ta ženská začala vyšilovat s tím, že jsem kluk. To je dnes den. Nechte mě žít!!

,,Ale ticho sakra." Zavrčím. ,,Běžte pryč. Mi tady rozčilujete slečnu." Zamručím. Naštěstí s omluvou hned odešla. Byla nějak divná... Ugh. Kouknu na Karo. ,,Co se stalo?" Optám se.

,,Tys to neslyšel?? Ví že jsem kluk!!" Šílel jsem. On je praštěnej. Divím se, že odešla.

,,Ti viděla penis?" Zasměju se a nahned syknu. Sakra... ,,Jen klid, zlato. Tak ví, no."

,, Ano, viděla. Když se to někde rozkřikne, tak jsi v háji." Protočím očima.

,,A jo. O kurva. Nemůžeš třeba říct, že jsi v sobě měl robertka?" Držím smích, protože to jinak bude muset říct.

,, Ne, tak to fakt nemůžu!" Protočil jsem očima.

,,Ale noták. Tak budeš nadržená slečna." Zagebím se a pak vydechnu. Zavřu oči.

,,Já po tobě něco hodím!!" Zařval jsem. ,,Máš jediné štěstí, že mě bolí nohy. "

,,Uh..." Vydechnu a kouknu na něho. Povzdechnu si a zavřu oči. Začal jsem usínat.

Uvelebil jsem se a odpočíval. Jednou ho zabiju.

Po chvilce jsem usl z velké únavy. Takhle jsem snad ještě nikdy nebyl unavený. A byl pak tak krásný klid.

Celou dobu jsem přemýšlel a nedokázal vůbec usnout. Stále jsem si kladl otázku, proč že to vlastně všechno dělám.

Láska v sexu [Yaoi] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat