Romantická koupel pro jednoho

501 25 0
                                    

Po dvou hodinách práce jsem vše dodělal. Takže...to by šlo. Jen, co teď dělat? Ugh... Nemám náladu.

Radši jsem nakonec slezl z jeho klína a šel se posadit do křesílka.  Venku se udělalo hnusně a nakonec začaly na zem padat kapky vody. Ten den už nemůže skončit dobře. Zahrabal jsem hezké představy hluboko do mysli a jen koukal z okna na ty kapky.

,,Už mám hotovo." Vstal jsem a protáhl se. ,,Tak pojď už." Zamručím a rozejdu se pryč.

Hned jsem cupital za ním i v botech. Sice to hodně bolelo, ale prozatím se to dalo vydržet.

Vyšli jsme z firmy, samozřejmě, že jsme byli předtím ještě ve výtahu. No, ale teď jsem odemkl auto a jemu otevřel dveře. ,,Tak šup."

Hned jsem nastoupil. Těšil jsem se domu a pokud bude stále takto bez nálady, tak si koupel dám sám!

Zabouchl jsem a obešel auto. Nastoupil jsem do auta a připoutal se. Rozjedu se tedy směr můj dům.

Znovu a jako vždy jsem se díval z okna. Nic jsem neříkal a jen přemýšlel. Nějak jsem zase nemohl zbavit myšlenky na tu ženu, které jsem zaslíben.

Po několika minutách jsem zaparkoval před domem a vyšel ven. Obešel jsem auto a otevřel mu. ,,Halo. Planeta země volá Karo." Zaluskám mu před obličejem.

Nechápavě jsem se na něj díval, jelikož jsem nevěděl, která bije. Stále jsem byl tak trochu mimo.

,,Je ti něco?" Optám se ho. Chytnu ho za ruku a dřepnu si. ,,Jestli si chceš popovídat, tak si řekni. Já ti rád pomůžu." Usměju se.

„Ne, to je dobrý." Zašeptal jsem a pomalu vylezl z auta. Už se nemůžu dočkat, až tohle všechno ze sebe sundám.

,,Nu, dobrá." Vstal jsem a zabouchl auto, které jsem pak zamkl. Přišel jsem před domovní dveře, do kterých jsem pak vešel a vyzul se. Vydechnu...

Doslova jsem ty boty z nohou skopl a s krvavou cestičkou jsem šel do koupelny, kde jsem se začal odličovat.

Kouknu na tu cestičku krve. Dělá si srandu? Nah... Vezmu hadr a začnu podlahu umývat.

Ošetřil jsem si rány na nohách a pak už jen si napouštěl horkou vodu. Objednal jsem nějaké jídlo, jak pro něj, tak i pro sebe a jen čekal. Prostě si tu koupel dám sám.

Přišel jsem do koupelny, kde jsem utřel zbytek a hadr hodil do pračky. ,,Co nohy?" Optám se ho.

„Už jsou dobrý, jen to občas bolí." Zalhal jsem. Bolí to dost, ale co už. Nic s tím neudělá.

,,Nebudeš chodit v tomhle už, jasný? To radši, aby jsi měl nějaké normální boty." Zamumlám...

„Dobře." Povzdechl jsem si a šel pro jídlo ,jelikož jsem zaslechl zvonek. Mám šílený hlad.

Huh? Kdo to zvoní? Jdu za ním. To si sem někoho pozval bez mého svolení?! A nebo to je můj otec?!!!

Ještě jsem si rychle vzal peníze a šel si převzít jídlo. Zaplatil jsem a jednu z těch krabiček dal jemu. Už ani nevím co jsem mu objednal. Já jsem měl kebab. Spokojeně jsem si to nesl do koupelny, kde už byla připravena vana s bublinkami. Stačilo jen zapálit svíčky a bylo to perfektní.

Kouknu, co mi objednal. Hm... ,,Tak díky." Poděkuji a sednu si ke stolu. Kam s tím jde?

Pustil jsem si na mobilu písničky a vlezl si do vany, kde jsem se pustil do jídla. Konečně něco dobrého.

Jím si u stolu. Jestli tam někde udělá s jídlem čurbes, tak ať se mě nepřeje!

No, z romantiky pro dva skončila romantika pro jednoho, ale co už nestěžuji si. Vše jsem po relaxační koupeli uklidil a šel vyhodit krabičku mezitím, co jsem si sušil vlasy. Budu si muset ty konečky ostříhat a zase nabarvit na fialovou.

To já už dávno dojedl a jen na gauči odpočíval od toho, co se za dnešek stalo. Nechtěně jsem zapomněl na společnou koupel, ale co už. Čas nevrátím.

Došel jsem k němu, abych mohl uklidit i krabičku po něm, pak už jsem si šel jen lehnout do svého pokoje.

Koukám na telku, kde je nějaká kriminálka. Pak bych si asi pustil horor. Nejsem bábovka.

Nakonec jsem usl v obětí velkého medvěda, kterého jsem si ještě stihl vzít

Po skončení kriminálky jsem se teda koukal na horor. Měl bych s ním teda zajet na tu dovolenou... Jo měl bych. Aspoň by relaxoval. Hmmm....

Několikrát jsem se probudil, ale pak zase v obětí médi v klidu spal dál.

Přes mobil jsem objednával lístky do Chorvatska. Samozřejmě první třída, co jiného. Asi tak za týden budeme odlétat, tak to je dobrý. Pousměju se. Aspoň, že bude rád a bude relaxovat jako já. Jen bychom museli nakoupit věci na dovolenou. Hlavně pro něho věci a pak ještě domluvit, co vše tam budeme dělat a kam zajdeme. To bychom měli, no. Tak snad si to tam užije. Vstal jsem a šel si lehnout do své postele v ložnici, abych si pořádně odpočinul.

Láska v sexu [Yaoi] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat