Red BeachPantai merah boleh dikatakan pantai Santorini yang paling terkenal dan indah. Ia juga dianggap sebagai salah satu pantai paling menakjubkan di Yunani. Ia terletak di kawasan Akrotiri dan hanya beberapa langkah dari tapak kuno Akrotiri. Saiz pantai yang kecil mewujudkan suasana yang meriah dan terdapat banyak hari di mana kebanyakan pengunjung memilih untuk tidak sampai ke pantai dan mengagumi pemandangan unik batuan vulkanik merah dan hitam dari tanjung ini.
Syahir dan Qistina tidak melepaskan peluang mengabadikan kenangan bersama saat disana. Mereka berdua memilih duduk di atas kaus biru, berpayungkan jerami yang direka khas untuk memperlihatkan suasana romantis.
"Cantikkan, sayang." Puji Qistina yang teruja dengan keindahan disekitarnya. Matanya tertarik melihat beberapa pasangan yang turun ke laut dan mandi bersama.
"Sayang, kita mandi nak?" Ajak Qistina lantas menoleh kearah Syahir di sebelah. Syahir menurunkan kacamata hitamnya separuh, memandang kearah beberapa pasangan yang mandi bersama.
"Tak nak dan tak boleh!" Jawab Syahir membantah keras. Qistina menarik wajah masam.
"Kata datang sini, honeymoon. Ajak mandi laut sama-sama tak nak!" Qistina menjuihkan bibirnya tanda merajuk. Syahir merapatkan kedudukannya dengan Qistina.
"Sayang.., kita mandi je kat kolam hotel tu, berdua..lagi best!" Pujuk Syahir lembut.
"Tak nak! Tu kolam.. ini laut" bantah Qistina pantas. Syahir mengeluh. Dia harus bersabar dengan sikap isterinya.
"Abang sebenarnya tak nak orang lain lihat tubuh sayang. Abang yang berdosa nanti. Sayang fahamkan maksud abang?" Rajuk Qistina mereda. Dia langsung tidak terfikir ke arah itu. Yang dia tahu, hanya untuk berseronok.
Qistina menghulurkan tangannya, menggenggam tangan Syahir.
"Jom balik hotel" Qistina mengernyit sebelah matanya kepada Syahir. Syahir menyeringai nakal. Dia lantas bangun dan menarik tangan Qistina, lalu pergi dari situ.
"Ah" Qistina melompat ke dalam kolam yang terletak di hadapan laman hotel kamar mereka berdua. Kedua mereka menghabiskan masa bersama dengan menikmati keindahan sekitarnya.
"Macam ni, lagi seronok. Hanya kita berdua" ujar Syahir yang berenang semakin rapat dengan Qistina. Tubuh Qistina yang hanya memakai pakaian dalam, dipeluknya erat dari belakang.
Qistina mendongak memandang Syahir. Tangannya melingkar ke belakang, menjalar perlahan ke belakang kepala Syahir.
"Umm" bibirnya bersatu dengan bibir Syahir. Ciuman keduanya semakin hangat. Syahir dengan pantas memutarkan tubuh isterinya, supaya berhadapan dengannya.
Ciuman semakin rakus, terasa kehangatan cinta mereka disaksikan pantai Santorini yang indah.
Dari dalam kolam, Syahir mengendong tubuh Qistina ke atas katil. Dia melepaskan pakaian dalam isterinya sehingga terekspos bentuk tubuh Qistina yang seksi.
Syahir mengeram, tubuhnya sudah terangsang melihat tubuh Qistina yang terdedah. Pandangannya sudah diselaputi selaput ghairah.
Syahir ikut naik keatas katil lalu menerkam Qistina.
"Arghh!" Qistina menjerit, dia tidak sempat untuk mengelak saat Syahir sudah menerkamnya sehingga berlaku pergumulan hangat di atas ranjang.
YOU ARE READING
Jodohku Jiran Sebelah
RomanceHubungan baik dua sahabat karib, Dato' Firdaus dan Dato' Khalid dari dulu membuat mereka bersepakat untuk tinggal bersebelahan sebagai jiran. Banglo kedua mereka sangat mewah dan gah sehinggakan mereka mencipta sebuah padang golf di laman belakang b...