Ini adalah kali pertama Shakir solat berjemaah bersama dengan isteri yang baru dinikahinya. Dari tadi, Najwa masih terlihat malu untuk bertatapan mata dengannya. Wajahnya akan berubah merah saat Shakir menatap tajam kearahnya. Isterinya juga malu hendak menukar pakaian dihadapannya.
Usai solat, Shakir melipat sejadah lalu disimpan ke atas rak yang tersedia. Kemudian, tanpa rasa sungkan, dia membuka pakaiannya sehingga menampakkan tubuh atasnya yang atletis, Najwa melarikan pandangannya. Wajahnya merona kerana malu. Dia belum pernah berdua-duaan dengan lelaki di dalam bilik yang sama. Apatah lagi, lelaki itu sekarang sudah bertelanjang dada.
Najwa melepaskan kain telekung yang dipakainya, lalu disangkut dan digantung semula ke dalam almari. Shakir dapat lihat, di dalam almari itu tergantung berpuluh-puluh helai telekung sembahyang milik isterinya.
"Banyaknya koleksi telekung sayang" tegur Shakir lantas melangkah maju kearah isterinya. Najwa tersenyum.
Dia tidak berani bersuara, perasaannya masih gugup. Jika dia bersuara, sudah pasti Shakir akan tahu gejolak perasaannya sekarang.
Najwa melepaskan telekung atasnya pula sehingga rambutnya yang panjang separas pinggang berwarna hitam pekat mengalun lembut jatuh ke bawah. Aroma blossom menguak di deria bau Shakir, meningkatkan lagi rasa terangsangnya.
Shakir memeluk erat pinggang ramping Najwa. Terasa darah menyirap naik hingga ke kepala Najwa. Bulu romanya tegak berdiri. Tubuh Najwa menggigil. Shakir dapat rasakan, tubuh isterinya bergetar.
Pelukkan kembali mengendur. Shakir memutarkan tubuh Najwa, supaya menatapnya. Najwa yang masih malu, tidak berani menatap suaminya. Dia memejam erat matanya.
"Pandang abang, isteriku" ujar Shakir lembut. Perlahan Najwa membuka matanya lalu tatapan mata mereka bersatu. Shakir memicit lembut dagu Najwa lalu berkata,
"Masih malu dengan abang, hmm?" Najwa yang tidak boleh melarikan pandangannya kerana dagunya masih dipegang oleh Shakir hanya menggigit bibir. Wajahnya kembali merona.
Shakir mendekatkan wajahnya dengan Najwa. Najwa yang merasakan hembusan nafas yang hangat menyapa lembut seluruh wajahnya, kembali berdebar.
Shakir mendekatkan bibirnya dengan Najwa. Sesekali matanya menatap ke netra mata sang isteri dan sesekali beralih pada bibir mungil Najwa. Bibir Najwa bergetar saat sentuhan lembut bibir Shakir hinggap dibibirnya. Terasa sentuhan itu semakin menghangatkan suasana di dalam bilik.
Dia seolah-olah terasa tidak berpijak dibumi yang nyata. Najwa tidak menolak, Dia hanya menyerahkan permainan kepada Shakir kerana dia langsung tidak pandai dalam bercinta. Dia akan mula belajar dari gerak geri yang Shakir berikan.
Ciuman halus dan lembut bertukar menjadi lumatan. Najwa yang terbuai, lantas membalas ciuman Shakir tanpa sedar. Shakir yang mendapat tindakkan rifleks dari isterinya, mengangkat hujung bibirnya. Perlahan tangan Shakir melorot masuk ke celah pijama Najwa lalu meramas lembut pinggang isterinya.
"Errmm" lenguh Najwa saat merasa picitan lembut pada bahagian pinggangnya. Tanpa membuka mata, dia dapat rasakan tangan Shakir membuka satu persatu butang pijamanya sehingga baju atasnya melorot jatuh ke lantai. Terasa dingin dari aircond menerpa ke tubuhnya yang separuh naked. Najwa tersentak saat tubuhnya dihimpit ke dinding tanpa mereka melepaskan penyatuan di bibir.
Emosi ghairah Najwa semakin meningkat saat dia merasakan seluarnya juga dilepaskan oleh Shakir. Libido Shakir semakin memuncak tatkala melihat tubuh seksi isterinya yang hanya mengenakan bra dan celana.
"Urrmmm" lenguh Najwa saat merasa ramasan lembut pada kedua bukitnya yang masih mengenakan bra. Darahnya sekali lagi rasa tersirap sehingga ke kepala. Shakir melepaskan pautan bibir. Lidahnya melesap turun ke leher jinjang Najwa dan menggigit lembut disana lantas meninggalkan kesan pemilikkannya disana yang tak kalah banyaknya. Dia tersenyum saat isterinya menikmati permainannya dan melihat bercak merah pada leher isterinya.
YOU ARE READING
Jodohku Jiran Sebelah
RomansaHubungan baik dua sahabat karib, Dato' Firdaus dan Dato' Khalid dari dulu membuat mereka bersepakat untuk tinggal bersebelahan sebagai jiran. Banglo kedua mereka sangat mewah dan gah sehinggakan mereka mencipta sebuah padang golf di laman belakang b...