Eğer böyle bir özellik olsaydı everglowbest ig hesabının yaptığı çok güzel editi buraya atacaktım ancak öyle bir özellik yok shout out to watty!
Satır araları yorumları severimmMmm🥺🤚🏼
-11/A dil sınıfı,
Sonra kafasını yukarı kaldırdı:-sen geçen sene de burda değil miydin, bayan Kim?
Gülümsemeye çalıştım. Ahh bu salak kel Jihoon'dan nefret ediyordum amk zorla mı?-Ah evet daha iyi olcağını düşünmüştük ama oralara pek alışamadım da , diyip sonuna gülücük koymayı unutmadım.
Gülümsememe karşılık verip devam etti:-Seni,
Aisha'ya bakıp düzeltti.
Sizi hatırlıyorum sayenizde okullar arası baya başarımız oldu. Ayrıca dil derslerinde başarılı olduğunu geçen seneki hocanızdan duymuştum.-Saolun, hocam. Umarım hala öyle demeye devam ederler.
-Maalesef hocanız doğum iznine ayrıldı. Oyun yerine Bayan Park geldi.
Aisha gözlerini büyültüp lafa girdi.
-O oro- YANİ eşit ağırlıkçılara giren Park Jiwon mu?
Müdür başını yavaşça salladı.
Aisha yavaşça benim duyabileceğim bir ses tonunda
-Sıçtın kızım net, sıçtın.
-Hadi kızlar derslere girin, çoktan 5 dakika geçmiş bile!
Kel jihoon'u ikiletmeden çıktık.
-Öf bu pezevenkin keli parlıyodu gözüme girdi resmen, göremiyorum aq.
Gülmeye başladım.
-Salak ne gülüyon! Ciddiydim, dedi ağlamakli bir sesle.
Yanaklarını sıkıp dudağımı büzdüm.-Aisha,
Merdivenleri çıkarken kafasını bana çevirdi.
-Jiwon çok mu kötü?
Burukça gülümsedi, aniden gülümsemesi soldu.
-SİKTİR DERS JIWONLA KAÇTIM BEN!
Aisha uzun seksi bacaklarıyla yukarı koşarken bende hızlandım.
~~~~
Ders almancaydı. Hocayı zaten biliyordum. O yüzden derse direk devam ettik.
Dilci olmanın en güzel yanı ise sınıfta oldukça az kişinin olmasıydı.20 kişilik sınıfta 11 kişiydik aq.
-2. Ünitenin kelimelerini artikelleriyle 1 hafta sonrasına kadar ezberleyin sözlü yapacağım!
Ayrıc- ÇOCUĞUM DİNLESENE BENİ SPERM ATIĞI! ULAN BİR ŞEY YAZIYORUM DİNLE SONRA SİKTİRİP GİTÇEM!Kendimi gülmemek için zor tutuyordum. Almanca hocası Wonho (bu idol değil sadece isim) hep böyleydi. Küfrederdi, söverdi. Ama dersi mükemmel anlatırdı ve bizimle dost gibiydi.
-Neyse masaya koyduğum kitabın aynısı alınacak tamam mı? Haydi bakalıım görüşürüz diğer derse!
Sıramdan kalkıp kitaba bakmaya yeltendim.
-OHA ÇÜŞ AMINA KOYAYIM!
-Noldu lan, diyip Yeonjun'un yanına gittim.
Fiyatı görünce gözüm büyü götüme bir şeyler girdi.-LAN BUNE AMK İNSAN SİKİYOLAR İMDAT!(sh)
-350 ne aq. Çıldırcam AGA SADECE BİR KİTAP BU, BİR!(yeonjun)
-Aşırı tadım kaçtı gidiyorum ben amk (sh)
~~~~
Kızları kantinde bulup yanlarına kuruldum. Mia telefonuyla ilgilenirken Onda ve Aisha'nın morali bozuktu.
-Noldu lan (Sh)
Elindeki telefonu masaya tabiri caizse fırlatıp bana döndü Mia:
-Valla bende onları bekliyorum.
-Of cidden sıçtım yaaa, diyip elleriyle yüzünü kapladı Onda.
-Aşkım anlat da anlayalım artık aq, dedim.
Bana dönüm konuşmaya başladı:
-Şimdi ben bu ödevi yapmadım, yani yaptım ama çok özenli değildi. Ama napayım mat vardı onu yapmam gerekliydi. Sonra bu orospu gördü ve amıma koydu.
-Yani bu mu, dedim. Buna mı bu kadar bozuldun salak boşve-
-HAYIR İŞTE BU PİSLİK BANA 1500 KELİME YAZMA ÖDEVİ VERDİ! AMINA KOYCAM ŞİMDİ İLKOKULDA MIYIZ YA!
-Siktir...(sh)
-Ayrıca bunla kalmayıp sınıfın geri kalanına da 250 kelimelik olanından verdi, diye tamamladı Aisha.
-Ulan salak senin yüzünden tüm sınıf sıçmışlar (mia)
-Hayır bir tek Onda yüzünden değil böyle 7 kişi daha var, dedi Aisha.
Dudağımı büzüp sonra Onda'ya bakıp gülümsedim.
-Üzülme salak dilci kankan var yardım ederim sana.
-Sen ne yapabilirsinki full yazı, sonra onlarla sözlü yapacak, dedi.
- 100-200 tanesini ben yazarım bildiklerinden sen diğerleriyle yaparsın, ha?
Gülümsedi:
- Seni çok seviyorum Sihyeon iyiki geri döndün.Mia saate bakıp bize uyaran ses tonuyla:
-Hadi kezbanlar yürüyün ders var 1 dakikaya!~~~~
Selan aşklar! İnş bölümü beğenmişsinizdir. Konuşma bölümleri onlar nasıl söylediyse aynen yazıldı, yani o kısımdaki yanlışlara takılmayın. Bu arada minnoş Jiwon'umu bad bitch yaptım. Kendisi öğrencilere karşı tam bir şirret. İyi okumalae. Premses newsa ent'i seçtiğiniz için teşekkürleee<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐍𝐨 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐳𝐳 | Sihwon
FanfictionEski ingilizce hocası sayesinde ingilizceye aşık olan Okulunun en iyilerinden olan Sihyeon, eski okuluna dönünce, eski öğretmeninin gittiğini yerine kök söktüren Park Jiwon'un geldiğini öğrenir. Kitabımda hiç bir idol kötüleme amaçlı kullanılmamıştı...