Çok güzel geliyorlar😭😭😭🥳
Vote unutmayınnnSihyeon
Ağzıma Mia'nın anasının yaptığı bol peynirli böreği tıkıştırmış çiğniyordum. Miaların evlerine giriş yaptığım enseme okkalı bir tokat yemiştim ama değerdi yemek için.
Kendisi de yine annesinin yaptığı mandudan kocaman bir ısırık alıp beni izlemeye başladı. "Ne oldu aq" dermiş gibi kafamı salladım.
Hızlıca ağzındakini bitirip maden suyundan içti. Ve bana döndü.-Anlatsana salak!
-Böğn mü?
Yüzünü buruşturdu.-Ağzındaki bitirince tabi. Tadımı kaçırdın amk direk aç ağzını bakayım hatta!
Sırıttım. Ağzımdakini yutup içeceğimi yudumladım.
-Eee? Neyi anlatayım?-Her şeyi. Dökül. Çabuk.
-Şimdi ben sizin salak aklınıza uyup arka bahçeye gittim ya...
Başını salladı merakla,
-Taksi yoktu arkada--NE KIZIM NASI KAÇTIN AMK? Dur buraya abinin arabasıyla da gelmedin? KIZ OROSPULUK MU YAPTIN!?
-MIA! AĞZINI TOPLA YOKSA BEN TOPLARIM SIPA SENİ!
Alt kattan gelen sesle sırıttım. Bu Mia'nın biricik anasıydı.
-kızım sessiz olsana aaa!
-Tamam be! Neyse devam haydi.***
Anlattıklarımla Mia gittikçe şaşırıyordu.-Lan kızım sen hocanla Sexual tension yaşamışsın amk??
-Kızım tek takıldığın yer orası mı amına koyayım?
-E haliyle salak! Yardım edip etmemesi onu bağlar. Ama sexual tension... O onun yani sizin tercihiniz.
-Yok lan, okuldaki 12 erkeklerin dibi düşüyor ona. Allah'ın mommy issueluları. Eğer ağzının payını verseydi 12ler hatta tüm okulun erkekleri ona sulanmazdı. Ya- yani di mi?
- Yok yok! Kore gibi homofobik bir ülke de yoktur. Varsa da bize denk gelmez.
-kızım homofobiklikle ne alakası var? Bunu seçemiyorsun ki.
-Sen de haklısın.
-Boşver, şurdaki tabağı uzatsanaa~
Yüzünü ekşitti.
-Al amk al. Allah'ın aç köpeği.
Duraksadı ve devam etti.-Bizimkilere ne zaman anlatacaksın?
-Şu yemeği bitirelim bir, şimdi her ikisine facetime'dan ararım.
***
Aisha:
-NEEE ÇENENİ Mİ TUTTU! AY TANRIM KIM JISOO'NUN DDDD RAPİ GEL BENİ GÖTÜR UZAKLARAAA.Onda gözlerini devirdi ve konuştu:
-Kızım abartmayın ani reflexle yapmış olabilir. Kadının karanlık Badass bir havası var.-HmmMmm fantazi diyorsun yani~
-Aisha kes kesini amk, diye bağırdım.
-Kızlar bir şey diyeceğim. Mia'nın konuşmasıyla herkes ona döndü.
-Şimdi bu salak eve aşırı pahalı bir arabayla geldi. Ama bu kadın öğretmen üstelik de yeni mezun.
Aisha
-Ne olmuş yeni mezunsa?Onda
-Salak burda öğretmenler atanamıyo onu diyo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐍𝐨 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐳𝐳 | Sihwon
FanfictionEski ingilizce hocası sayesinde ingilizceye aşık olan Okulunun en iyilerinden olan Sihyeon, eski okuluna dönünce, eski öğretmeninin gittiğini yerine kök söktüren Park Jiwon'un geldiğini öğrenir. Kitabımda hiç bir idol kötüleme amaçlı kullanılmamıştı...