Şarkı: you suck X not allowed
Şarkının anlamı pek yakışmasada dinlerken verdiği vibe yüzünden birlikte dinlemenizi tavsiye ediyoree❤️❤️
20 gündem fazla ara verdiğim için üzgünüm tatildeydim. Gerçi bu bölüm hazırdı ama mal olduğum için atmadım galiba😍🤚🏼
Bu seferki fotolar ig/_glow_fan hesabından<3 seksi jiwon bulunmaz hint kuması amk. NEYSEEE İYİ OKUMALAREE~hatırlatma~
-Anlıyorum Bayan Jiwon. Ancak şu an Sihyeon gelemez, aile yemeğimiz var. Ancak daha sonra olabilir.
Abimin dediği şeyle gözlerimi büyüttüm. Aile yemeği mi?
~hatırlatma bitti~
Jiwon'u daha zor duruma sokamazdım. Ona döndüm:
-Bence daha sonra yapabiliriz, dedim gülümsemeye çalışarak.Başını tamam anlamında salladı ve iyi günler dinleyip yanımızdan ayrıldı.
Arabada konuşmadan ilerliyorduk ki abim sessizliği bozdu:
-Derslerinde bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum.Cevap vermedim. Eve gidince bol bol konuşacaktım zaten şimdi kendimi hiç yoramazdım. Konuşmayacağımı anlamış bana bir bakış atıp susmuştu.
Araba evimizin önünde durdu. Abim konuşmadan indim.Kapıyı annem açtı. beni görünce ağzı hafif yukarı doğru kıvrıldı.
Yukarı çıkıp çantamı bıraktım ve kişisel bakımlarımı bu güne özel uzata uzata yaptım.-SIHYEON SALONA GEL YEMEK YİYECEĞİZ!
Babamın sesini duyunca lanet ede ede salona geldim.Ablam eve gelmişti. Eşiyle beraber ıy. 2 sene önce evlenmişti. 29 yaşına girmişti. Aramızda dolu dolu 11 yaş vardı. Ablamın gelmesi iyice tadımı kaçırmıştı özellikle kocasıyla. Gözlerinin önünde azarlayacaklardı. Mükemmel. Ablamla aramız hiç diğer abla kardeş gibi olmamıştı. O da abimin kadın versiyonuydu. Onlar daha iyi anlaşırken ben de bizim halay perileriyle iyi anlaşıyordum.
Derin bir nefes aldım:
-Evet? Ne oldu da toplandık?
Tabiki onların konuşmasını beklemicektim zamanım değerli benim.-İlla bir şey mi olması gerek? Diye beni cevaplayan ablama negatif bakışlar yollayarak konuştum.
-Abimin dünden beri ölümüne, sinirli bir şekilde takip etmesi, normalde işinden bana vakit ayırmayıp dün ve bu gün okuluma gelip zorla eve getirmesi gayet normal o zaman?
Sorar bakışlarla onlara bakıyordum. Konuşalım ve bitsin işte amk bu kadar ekşın bana fazla!
Babam boğazını temizledi. Ve bana döndü:
-Sihyeon, kızım...
Babam sadece samimi olmaya çalıştığında "kızım" derdi.
-... abin sevgilin olduğunu söyledi. Yani sevgilin için okul kaydını aldırdığını sonra ayrılınca geri döndüğünü söyledi. Bu... doğru mu?-Evet.
Hiç düşünmeden cevap vermiştim. Öyleki ben bile şaşırmıştım.
Herkes şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu. Şöyle anlatayım şu an masada yemek yiyen tek kişi bendim.-S sen ciddi misin? Jin bunu söyleyince şaka olduğunu sanmıştım, dedi annem. Hemen ardından ablam:
-Senin cinsiyetin kadın Sihyeon! Başkaları bunu duysa neler olur biliyor musun? Ayrıca okuma fırsatını ailem sana veriyor ve sen bunu aptal gönül oyunlarıyla harcıyorsun!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐍𝐨 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐳𝐳 | Sihwon
FanfictionEski ingilizce hocası sayesinde ingilizceye aşık olan Okulunun en iyilerinden olan Sihyeon, eski okuluna dönünce, eski öğretmeninin gittiğini yerine kök söktüren Park Jiwon'un geldiğini öğrenir. Kitabımda hiç bir idol kötüleme amaçlı kullanılmamıştı...