BAB 7
"Aku tak akan pernah lepaskan kau. Kau dah buat aku tergilakan kau. Lepas tu senang-senang kau nak tinggalkan aku. Kalau aku tak dapat kau, aku akan bagitahu pada anak dan wife kau tentang hubungan kita. Itu yang kau nak?" ugut Faiz ke telinga Azmi. Badan Faiz kini begitu dekat dengan Azmi. Pada awalnya Azmi hanyalah ingin ke tandas seorang diri, namun langkahnya diikuti Faiz dan kini mereka berdua berada di dalam tandas yang sama.
"Kau nak apa dari aku sebenarnya?" tanya Azmi dengan nafasnya yang tercungap-cungap seperti sedang menahan marah. Lantas semakin berani Faiz memegang badan Azmi.
Tangan Faiz kini berlegar dan bermain di seluar Azmi. Lama kelamaan tangannya memegang pada bonjolan seluar Azmi. Diusapnya perlahan-lahan sambil menatap mata Azmi. Perkara itu seperti difahami oleh Azmi.
Lantas perlahan-lahan seluar Azmi ditanggalkan dan tangannya terus bermain pada senjata Azmi yang mula menegang. Faiz menurunkan badannya membiarkan mukanya kini berhadapan dengan senjata padu Azmi. Ukuran 7 inci menjadi belaian di muka Faiz.
"I nak ni daddy," lantas Faiz memasukkan batang Azmi ke dalam mulutnya. Nikmat kian terasa pada batang berurat yang dimiliki Azmi. Senjata itu kian menegang dengan hebatnya namun tidak jemu Faiz menjilat setiap bahagian daging mentah itu.
Dari pangkal hingga ke hujung, kelihatan Faiz menikmati batang Azmi seperti aiskrim. Azmi yang ketika itu begitu khayal dan semakin teransang dengan perlakuan Faiz.
Entah mengapa Azmi seperti dibawa mimpi yang begitu tinggi. Nafsunya kian memuncak. Ditariknya rambut Faiz dan menyorong muka Faiz supaya batangnya penuh masuk ke dalam mulut Faiz. Terlihat Faiz yang seperti mahu termuntah akibat senjata yang panjang itu mengenai tekaknya.
Lalu Azmi mengangkat badan Faiz lantas disandarkan ke dinding. Kaki Faiz diangkat kedua-duanya berpaut pada lengan kekar Azmi. Perlahan-lahan batang Azmi mula masuk dalam lubang Faiz yang pernah dirasainya suatu ketika.
"Ah..." Faiz mendesah seketika. Senjata Azmi yang tegang berurat itu memenuhi ruang lubang milik Faiz. Azmi yang ketika itu begitu bernafsu menyorong keluar masuk batangnya menambahkan kesakitan dan kenikmatan kepada diri Faiz.
"Yeah. Daddy I miss you," ucap Faiz kepada Azmi. Pada waktu itu, Azmi hanya memikirkan nafsunya sendiri. Batangnya menujah ganas ke dalam lubang Faiz membuatkan Faiz tidak dapat menahan kesakitan itu.
"Daddy please slow sakit," pinta Faiz namun Azmi seakan tidak mengendahkannya. Semakin lama dorongan senjata Azmi semakin kuat menusuk lubang Faiz. Kedua tangan Faiz kini memeluk leher Azmi. Kerana terlalu pedih, Faiz meminta Azmi untuk berhenti.
"Daddy stop it. Daddy," perlahan-lahan suaranya keluar.
Azmi kian tiba di klimaksnya. Dengan tanpa sengaja, air mani Azmi terkeluar dan memasuki lubang milik Faiz. Azmi semakin asyik menujah masuk lubang Faiz tanpa rasa bersalah. Air mani telah memenuhi ruang dubur Faiz. Segera Azmi melepaskan pelukannya.
"Kau dah puas kan. Jangan ganggu aku lagi," amarah Azmi. Faiz yang ketika itu tidak berpuas hati segera berkata.
"Aku belum puas dengan kau. Aku nak kau layan aku lagi nanti. Kalau tak semua rahsia kau terbongkar," senyum sini Faiz. Azmi yang semakin berang memakai baju dan seluarnya semula lantas keluar dari tandas itu. Faiz memandang pintu yang ditutup Azmi itu penuh dengan niat yang jahat.
"Kau akan jadi milik aku Azmi," bisik hati Faiz.
Sekembalinya Azmi kepada anaknya, Azfar seakan hairan mengapa begitu lama ayahnya berada di tandas.
"Papa buat apa lama dekat tandas?" tanya Azfar.
"Papa sakit perut. Papa nak balik dulu Far. Papa ada temujanji. Uncle balik dulu Daniel," pinta Azmi yang ingin mengelakkan dirinya dari bertemu Faiz.
YOU ARE READING
I Love U My Sugardaddy (Completed)
RomanceSetia itu tidak bersyarat, melainkan hati telah berpaling, terbiarlah cinta terus mati. Ketika nafsu melebihi akal fikiran manusia, terbitnya perasaan cinta yang tidak mampu dilepaskan. Membiarkan cinta itu hadir dan diburu kata nista. Ataupun mele...