Taehyung 13 let
Vzbudil jsem se ve své krásné pohodlné posteli. Vstal jsem a šel do koupelny udělat ranní hygienu a převléct se. Poté jsem šel do kuchyně, kde byli moje rodiče.
,,Dobré ráno" usmál jsem se na ně a sednul si ke stolu, abych se mohl nasnídat.
,,Dobré" řekla moje maminka.
,,A šup, šup. Teďkon se najez, ať to stihneš do školy" řekla opět moje maminka.
,,Půjdeš za Jungkookem jako vždycky?" ozval se taťka.
,,Ano" odpověděl jsem s úsměvem.
Rychle jsem dojedl snídani a šel si pro tašku. Vzal jsem si také budnu a obul si boty.
,,Tak ahooj!" zvolal jsem na rodiče a pak šel za Jungkookem.
Cestou jsem koupil Jungkookovi mrkvičky. No co.. je to můj malý králíček. Počkej- řekl jsem můj? No to je jedno.
Zazvonil jsem a čekal. Po chvilce přišel někdo, ale to pána jsem neznal.
,,Co si přeješ, chlapče?" zeptal se mě. Co? Tohle musí být asi nějaký omyl.
,,V-vždyť tady mají bydlet Jeonovi" řekl jsem.
,,Oh, ty myslíš pana a paní Jeon s jejich synem. Ty tady už nebydlí. Dneska se odstěhovali" oznámil mi to.
Cože? Jak jako odstěhovali?
,,Ou.. t-tak já radši p-půjdu. N-nashledanou" když jsem to dořekl, tak jsem odešel směrem do školy.
Jak to, že mi Kook neřekl, že se stěhují? A proč se vůbec stěhovali? Nechápu to.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Bunny killer [vkook]
FanfictionKde to jsem? Co tu vlastně dělám? Start : 6.4.2021 End : 16.8.2021