28.

502 23 1
                                    

Dorazil jsem na danou adresu a vystoupil z auta. Vůbec jsem se nedivil, že to je starý dům. Porozhlédl jsem se po okolí a šel dovnitř.

Tak kdepak jsi Tae.

Tae pov.

,,AU!" zaječel jsem, když se mnou fláknul o zem.

,,Říkám jsem, že když nebudeš mluvit, tak to s tebou dopadne špatně" zasmál se ten týpek a silně do mě kopnul.

Už jsem neměl ani sílu křičet ani nic dělat. Všechno mě bolelo a motal se mi celý svět. Týpek si do mě chtěl ještě kopnout, ale najednou se ozval, pro mě, známý hlas.

,,Nech ho být a vypadni od něj!!"

Bunny pov.

Zakřičel jsem na týpka, co chtěl kopnout do MÉHO Taeho.

,,Ale, ale, ale.. že by to byl Bunny?" zasmál se týpek a já se kouknul na Taeho. Chudák byl celý domlácený.

,,A kdo jinej?" řekl jsem s ironií v hlase. ,,A jak jsem řekl. Vypadni od něj!!" zařval jsem ještě jednou.

,,A proč bych měl?" zase se zasmál.

,,Jinak by to nemuselo dopadnout dobře" namířil jsem na něho zbraň.

,,Na co čekáš? Šup, střílej" už jsem chtěl zmáčknout spoušť, ale najednou mi někdo podkopl nohy a chytil ruce. Moje zbraň odletěla blíž k tomu debilovi. Pootočil jsem hlavu a uviděl nějakýho dalšího týpka.

Debil vzal zbraň, přišel blíž ke mně a namířil zbraň na mě.

,,Tak a teď se rozluč se vším" zavřel jsem oči, když jsem uslyšel výstřel a poté ještě jeden.
























Otevřel jsem oči a uviděl přede mnou tělo. Kouknul jsem za sebe a uviděl kluky!

,,Kooku! Vezmi Taeho! Musíme odtud vypadnout!" zakřičel na mě Namjoon a já rychle vstal.

Šel jsem k Taemu a vzal ho do náruče. Chudáček můj. Rychle jsem s ním utíkal do auta a položil ho na zadní sedadla.

Konečně domů.


******
I'm back!
Nebojte ještě žiju 😌
Kdyžtak pro zajímavost tohle byla předposlední kapitola. Poslední kapitolu vydám asi ještě dneska, abyste nemuseli dlouho čekat.

Bunny killer [vkook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat