Vypnul jsem televizi a misku odnesl do kuchyně. Rád bych zavolal Kookovi, jestli je v pořádku, ale nemám mobil. Tak snad je v pořádku.
Neměl jsem nic lepšího na práci, tak jsem se rozhodl jít spát.-----------------
Zničehonic jsem se probudil, protože jsem slyšel hlasitý zvuk. Vstal jsem z postele a šel se podívat, kdo to je. Otevřel jsem dveře od pokoje, který mám s Kookem a šel do předsíně, což jsem neměl dělat.
Kookie Pov.
,,Tak čau Jungkooku! Uvidíme se zítra!" zvolal na mě Jimin, když jsme se loučili.
,,Ahooj!" zavolal jsem ještě na něho a zasednul do auta. Hrozně moc jsem se těšil na Taeho.
Nastartoval jsem auto a vyjel směrem domů. Jel jsem cca 25 minut a pak vysednul z auta. Odemknul jsem dveře a vyšel dovnitř. Bylo hrozné ticho. Až podezřele velké ticho.
Myslel jsem si, že Taehyung spí, ale když jsem vešel do pokoje, tak tam nebyl. Začal jsem panikařit, když jsem ho nikde neviděl.
Svezl jsem se po dveřích a začal brečet. Nakonec jsem vytočil Jiminovo číslo.
,,Ano Kookie?" ozval se Jimin.
,,Jimine, o-on Tae-" začal jsem naplno brečet.
,,Co se stalo?" řekl starostlivě.
,,T-Tae není d-doma" furt jsem brečel.
,,Kookie, počkej pojedu za tebou" řekl a položil mobil.
Zahodil jsem svůj mobil a nechal jsem, ať mi slzy stékají po tvářích.
Kde může být?
*******
Pardon, že opět dlouho nebyla kapitola, ale měla jsem hodně školy :/
Dneska jsme dostali vysvědčení, takže už by to měla být lepší.Jinak.. kdo dostal taky dneska vysvědčení, tak copak jste dostali?
A kdo ještě má školu do středy, tak vám budu držet palce, ať do do té doby přežijete✊
ČTEŠ
Bunny killer [vkook]
FanfictionKde to jsem? Co tu vlastně dělám? Start : 6.4.2021 End : 16.8.2021