4.

834 34 1
                                    

Probudil jsem se v nějaké tmavé místnosti. Syknul jsem bolestí, protože od toho pádu mě bolí hlava. Je mi zima, mám hlad a žízeň. Opatrně jsem se zvednul a chtěl udělat krok, ale nemohl jsem kvůli tomu, že jsem měl přivázanou nohu k tyči železnými pouty.

Sehnul jsem se ke svojí noze a zkoušel nějak mojí nohu osvobodit, ale po pěti minutách jsem to vzdal.

,,Kurva!" opřel jsem se zády o zeď a zaklonil hlavu. Kde to jsem? Kolik je hodin? Proč tu jsem? Co jsem komu udělal?

Začal jsem ze zoufalosti brečet.

,,Můžeš přestat fňukat?" ozval se po chvilce hlas.

Utřel jsem si mokré tváře a koukl se kolem.

,,A ty se divíš proč brečím? Mám hlad, žízeň, jsem unavený, bolí mě celý tělo a je mi zima" vyjel jsem po něm. Divil jsem se, že mi jednu neflákl.

,,Takže ty máš hlad, jo?" uchechtnul se.

,,Jo"

Přišel ke mě a rozvázal mi nohu. Poté šel někam po schodech nahoru. Rychle jsem šel za ním. Když jsem byl nahoře, tak jsem se koukal všude možně, jestli tady nejsou hlavní dveře.

,,Dveře jsou zamčené a okna také, takže nemáš jak utéct" řekl, když si mě všimnul. Sakra.

,,A teď pojď, jinak tě nechám o hladu" zase odešel.

Následoval jsem ho do krásně zařízené kuchyně. Sednul jsem si ke stolu a čekal co ukuchtí. Někoho mi připomíná, ale nevím koho.

Pokračování příště...

Bunny killer [vkook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat