,,Chceš se kouknout na nějaký film?" zeptal se sladce Jungkook, když jsme leželi na posteli.
,,Klidně" přitulil jsem se k němu a vzal ovladač do ruky.
Zapnul jsem televizi a společně s Jungkookem jsme vybírali filmy.
,,Tak dáme tenhle?" kouknul jsem se na Kooka.
Ten jenom zakýval hlavou.
---------------
Film byl někde v půlce a já už pomalu usínal, ale přerušil mě zvonek. S Kookem jsme se na sebe kouknuli a on se pak vydal ke dveřím.
Řekl mi, abych zůstal v pokoji, ale já šel trochu za ním, abych mohl slyšet, kdo to je a o čem se baví.
,,Co chceš, Jimine?" řekl Kook.
,,Jen jsem ti chtěl dát klíče od tvého pracovního auta" řekl ten druhý a pak jsem slyšel cinkání klíčů.
,,Díky a teď můžeš jít" -Kook
,,Počkej, počkej... Chtěl jsem se ještě zastavit na pokec" zasmál se.
,,Nebude Yoongi čekat na tebe?"
,,Ten je tu se mnou"
,,Tak dobre, ale jen na chvilku" když to Look dořekl, tak se vydal do pokoje. Rychle jsem zalezl zpátky do postele a čekal až přijde Jungkook.
,,Doufám, že ti nebude vadit, když tu budou moji dva dobří kamarádi" -Kook
,,Nebude, neboj" usmál jsem se na něho a on taky.
,,Tak pojď" vzal mě za ruku a šel se mnou do kuchyně, kde byli ti dva.
,,Ehm ehm... Takže kluci toto je Taehyung" přitáhl si mě blíž k sobě.
,,A-ahoj" pousmál jsem se na ně.
,,Ahoooj!" vypískl menší růžovo-vlasý chlapec.
,,Jimine zklidni" zasmál se stejně vysoký se zeleno-modrými vlasy. ,,Jinak ahoj, já jsem Min Yoongi" podal mi ruku.
,,Já jsem Park Jimin" řekla cukrová vata a taky mi podal ruku.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Bunny killer [vkook]
FanfictionKde to jsem? Co tu vlastně dělám? Start : 6.4.2021 End : 16.8.2021