26.

487 23 0
                                    

Přijeli jsme s klukama do společný budovy (pardon, ale nevím, jak to nazvat😩🤚) a šli k Namjoonovi do kanceláře. Všichni jsme si sedli a pak začali debatu.

,,Takže.. jaký je plán?" zeptal jsem se.

,,Yoongi zkontroluje kamery atd a až zjistíme víc, tak můžeme jít na ně" povzdechl jsem si. Vždyť to může trvat i několik dní.

---------------

Když jsme dokončili debatu, tak Yoongi odešel pracovat a já se budu modlit, ať to najde, co nejrychleji. Pomalu jsem se zvedal, abych odešel opět domů, ale Jin mě zastavil.

,,Kooku opovaž se jít domů. Ty tu hezky zůstaneš, ať se máme na očích" řekla a ostatní přikývli.

,,Dobře" řekl jsem v klidu.

,,Jo a ještě něco.. budeš spát v pokoji s Jiminem a Yoongim" opět promluvil Jin.

,,No tak to ne! Co když tam budou-"

,,Ale nebudeme" řekl se smíchem Chim.

,,Ale jestli jo, tak budu radši spát na chodbě" a s tím jsem odešel k nim do pokoje, abych si ustlal na zemi, protože jsem byl dost unavený.

Ráno (stále Bunnyho pohled)

Ráno jsem se vzbudil snad jako první. Kouknul jsem na ty dva a stále spali. Vzal jsem si můj mobil do ruky a podíval se na čas. 10:36. Lehnul jsem si na záda, koukal do stropu a přemýšlel na Taehyungem.

Kde jen může být?

**********
Já bych asi už vážně nemohla psát knížky, bcs píšu strašně :/

A jinak jsem se rozhodla, že jestli máte na mně nějaký otázky, tak se ptejte a já vám na ně odpovím ^-^

Bunny killer [vkook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat