17.

536 26 2
                                    

,,Tak Jungkooku, jdeme?" zeptal se Jimin Kooka.

,,K-kam jdete?" chytil jsem Kooka za ruku.

,,Víš Tae, když jsi byl před chvilkou v pokoji, tak jsme se s klukama domluvili, že půjdeme do hospody, ale bez tebe" pohladil mě Kook po tváři.

,,P-počkat, jak j-jako beze m-mě?" koukl jsem se nechápavě na něho.

,,Protože prostě nechci, abys šel s námi. Pochop to, zlato" pousmál se.

,,A ty pochop, že se o tebe bojím"

,,Ježíši Taehyungu! Nemusíš se o mě furt starat" řekl chladně.

,,Fajn. Tak si dělej, co chceš" řekl jsem naštvaně a odešel zpátky do pokoje.

-----------------------

Bylo něco kolem jedné ráno a Kook pořád nikde. Až se vrátí, tak ho zabiju. Snažil jsem zaspat, ale kvůli strachu o Kooka jsem nemohl usnout.

Najednou jsem uslyšel bouchnutí dveří. Vstal jsem z postele a šel se tak kouknout. Došel jsem do předsíně a uviděl Kooka.

,,Ahoooj Taeee" usmál se na mě Kook, přišel ke mně a chtěl mě políbit, ale já jsem otočil hlavu na stranu.

,,Jungkooku ne" řekl jsem přísně.

,,Alee Taee~" chytil mě za bradu a políbil mě.

Snažil jsem se ho nějak odstrčit, ale on mě přitiskl ke zdi a dal mi obě dvě ruce nad hlavu.

,,Ummm!" chtěl jsem zase dát hlavu na stranu a tím ukončit naše líbání, ale on mi to nedovolil.

Pokračování příště...

Bunny killer [vkook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat