Než se sem Kook doplazil, tam jsem stihl ještě ozdobit palačinky.
,,Nechceš prášek na hlavu?" zeptal jsem se, když jsem viděl, že se furt chytá za hlavu.
,,Ano, prosím" koukl na mě.
Otevřel jsem skříňku a vzal Ibalgin.
,,Tady máš" podal jsem mu ho společně se sklenicí vody.
,,Děkuju lásko" pousmál se na mě a pak zapil prášek.
------------------
Když jsme dojedli, tak jsme se rozhodli, že půjdeme na procházku. Skoro po měsíci konečně půjdu ven.
Oblékli a obuli jsme se a pak jsme vyrazili někam do parku.
Cestou jsme se stavili pro kafe a pak jsme už rovnou šli. Když jsme dorazili do parku, tak jsem se na Kookieho kouknul a propletl si s ním prsty.
On se na mě usmál a přitáhl si mě do objetí.
,,Ty víš, že tě miluju, Tae, takže se ti omlouvám za včerejšek" zašeptal mi do vlasů.
,,To spíš já se omlouvám. Vůbec si neuvědomuju, že té práce máš až příliš a taky si potřebuješ oddechnout" objal jsem ho kolem krku.
,,Tae, ty se vůbec za nic neomlouvej" dal mi pusinku do vlásku.
,,Ale- přijde mi to neférový. Ty se furt o mě staráš a furt jsi se mnou, ale skoro vůbec netrávíš čas se svými přáteli" vydechl jsem. ,,A-a já tě nechci omezovat"
,,Ale prosimtě, ty mě vůbec neomezuješ. Náhodou jsem rád s tebou a kluci to chápou" pousmál se.
Povzdechl jsem si a políbil ho.
Pokračování příště...
-----------------
Ano já vím, že často nevydávám kapitoly, ale mám hodně školy a tak trochu mi to nemyslí
ČTEŠ
Bunny killer [vkook]
FanfictionKde to jsem? Co tu vlastně dělám? Start : 6.4.2021 End : 16.8.2021