Pohladil jsem ho po bocích a začal mu slíbávat jeho roztomilé bříško. Pomalu jsem mu začal sundavat kalhoty a přitom se na něho koukal.
,,Nekoukej na mě tak" zčervenal a zakryl si dlaněmi obličej.
Uchechtl jsem se a sundal mu dlaně z obličeje.
,,Nemusíš se stydět zlato" usmál jsem se na něho a začal mu dávat polibky na vnitřní stehna.
,,Mmm.. ahh~" uslyšel jsem Taehyunga.
Udělal jsem mu na stehnech ještě pár fialových flíčků a odtáhl se od něho. Začal jsem ho dravě líbat a pomalu mu sundával boxerky, které jsem poté někam zahodil.
Odtáhnul jsem se od něho, abych si mohl sundat kalhoty a boxerky. Když se tak stalo, tak se Taehyung zděšeně na mě koukal.
,,T-to se do mě nemůže vejít" uchechtnul jsem se.
,,Tak uvidíme"
Vzal jsem si lubrikant a nanesl si ho na prsty. Rozetřel jsem ho po Taeho vstupu a vnikl do něho jedním prstem.
Po nějaké chvilce jsem přidal druhý prst, na což Taehyung sykl.
,,Neboj Tae.. to bude v pohodě" pohladil jsem ho po vlasech a přidal další prst.
Pov. TaeTae
Opět jsem sykl bolestí. Kurva, to mi nemůže dělat. Chvilku si mě ještě připravoval a potom se šlo na to hlavní. Do háje, já nejsem připravený!!!
,,Zlato neboj, bude to v pořádku, ano?" koukl se na mě a políbil mě na špičku nosu. Polknul jsem a jenom přikývl.
Vzal lubrikant a rozetřel si ho po svém kamarádovi. Zavřel jsem oči a zkoušel na to nemyslet. Jungkook přiložil svoje rty na ty moje a začal s nimi pohybovat. Ovšem jsem spolupracoval.
Začal do mě pomalu vnikat a já se musel odpojit z polibku, abych ho náhodou nekousl do rtu. Zaklonil jsem hlavu a sevřel v dlani prostěradlo.
Když ve mně byl celý, tak mi dal chvilku bych si na něho zvyknul. Kouknul jsem se mu do očí a rozdýchával to všechno.
,,V pohodě?" zašeptal Kookie.
,,J-jo"
Jungkook už jen přikývnul a začal přirážet. Chytl jsem mu ramena a zaryl mu do nich nehty. Jungkook mírně sykl, ale už to pak neřešil.
,,Ahh~" vzdychl jsem, když Jungkook zrychlil.
Ještě nějakou dobu přirážel a poté jsme se udělali. Kook si lehnul vedle mě a také to rozdýchával.
,,To bylo... Úžasný" otočil se na mě s úsměvem.
,,Hm"
,,Jdeme se vykoupat?" jenom jsem přikývl.
Jungkook mě vzal do náruče a odnesl mě do koupelny.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Bunny killer [vkook]
FanfictionKde to jsem? Co tu vlastně dělám? Start : 6.4.2021 End : 16.8.2021