3.2K 166 6
                                    

Tokyodaki Jujutsu Okulunun müdürü ile konuştuktan sonra uzunca bir düşünürsün.Cidden hayatını karartan kişiyle birlikte birlikte çalışmak iyi bir fikir mi ? Tabi çalışacağınız belli değil ama o en güçlü büyücü kesinlikle karşına çıkacaktır.

Bu düşüncelere dalmışken kendini valizini hazırlamış şekilde bulursun.Yarın erkenden uçağa bineceğin için erkenden yatıp kalkmayı planlarsın

_______________________Sabah 7:30

Sabahleyin çabucak hazırlanır , evini kitleyip havaalanına gitmek için taxi çağrırsın.Japonya'yı seversin , severdin.Ama her oraya gitme fikri gelince o anılar canlanıyordu.Cidden bu iyi bir fikir miydi ki ?

Şu an yaşadığın yer güzel bi yerdi.Sessiz ve sakin insanlarla doluydu. Çok arkadaşın olmasada iyi geçindiklerinde vardı.En azından nefret kusan yoktu.

Uzun bir yolculuktan sonra hemen havaalanına gidip , kontrollerini yapıp uçağa binersin.Şansına bu sefer geç değilsindir.Geç kalmadığın için azcık gönlün rahatlasada hala Japonyada yaşayacakların için korkmuyorda değilsin. Ya eskisinden daha kötü duruma düşersen , yine yanlış anlaşılırsan ? Bu fikirleri kendine artık büyüyüp olgunlaştığını söyleyerek kendini sakinleştirmeye çalışıp , yolculuğun tadını çıkarmaya odaklanırsın.

____________________𝚍𝚎𝚟𝚊𝚖 𝚎𝚍𝚒𝚌𝚎𝚔

Merhabaa !! Bu benim ilk ff 'im daha önce yazmaya çok kalkıştım ama hiç beğendiğim gibi olmadı. Umarım bu istediğim gibi olur ve bunu okumaktan zevk alırsınız :) 💗

【𝐘𝐎𝐔 𝐀𝐆𝐀𝐈𝐍】★ Gojo Satorou Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin