0.2

1.8K 136 18
                                    

Sabah kalktığın zaman gözlerini ovuşturursun çünkü nedense biraz acıyorlardır.Aynanın önüne gidince hatırlarsınki MAYKAJI SİLMEYİ UNUTMUŞSUNDUR."Heh bi de bu eksikti değil mi?" diye içinden geçirerek makyajını silip tekrar sürersin :').Üstünü giyinip , toparlanıp hemen Yaga'nın yanına gidersin.

Yagayla konuştuktan sonra çıkar ve işini yapmak için Tokyo'ya gidersin.Seni lanetlerin şu an aktif olduğu için Tokyo'yu gezmeni ve herhangi bir sorun olup olmadığını tespit etmen için görevlendirir.Ve sende bir otobüse binip Tokyoya doğru yol alırsın.İyi güzel Tokyoyu gezmekde ya insanlar seni hatırlayıp üstüne negret kusmaya devam ederse ? O yükle işe odaklanamazsın bu düşünceleri bir daha aklından atar ve durağıbda inersin.
-----------------------------------𝐓𝐎𝐊𝐘𝐎 '

Tokyo kadar güzel bir yer görmemişsindir.Rengarenk binalar , güzel yemekli standlar , eğlence mekanları derken insanın içine enerji katıyor.Tabii sen bunları deneyimlemek için gelmedin hala bir işimiz var.

5 saat boyunca Tokyo'yu gezersin , bitkin bir haldesindir ve sonuçta birşey çıkmamıştır.E deydi mi şimdi buna yani ? Geri dönerken tam uyuyacaksındır ki kötü bir his hissedersin.Bindiğin arabayı durdurup o kötü hissin geldiği yere doğru gitmeye başlarsın.

Seni getirdiği yer terkedilmiş bir binadır ve içinde bir lanet olduğuda belliydi.Uzun zamandır lanetleri ortadan kaldırmadığın için tereddüt edersin ama nasıl olsa 1.seviye bir Jujustu Büyücüsüsün bu kolay olucaktır.

İçeri girdiğinde laneti aramaya başlarsın ve en son onu büyük bir odada yakalarsın.Lanet büyük ihitmalle 2.-3. Seviyedir.Arkandan kılıcını çıkartıp dövüşmeye başlarsınız.Siz dövüşürken arka tarafa gidip birşeyler aramaya başlar.Tam üstüne atlayacakken elinde bir çocuk vardır.

MOOD : SIÇTIK HEMDE NASIL !?

Lanet enerjini kullanacakken çocuğun çıkması olmadı , lanet enerjin güçlü olduğu için çocuk bunu kaldıramaya bilir lanetle birlikte o da kül olabilirdi.O zaman risk alma zamanı.Lanetli enerjini azıcık daha güçlendirip Kılıcınla birlikte saldırırsın.En son Laneti yakalayıp ondan kurtulursun.Tabi kurtulduğun zaman kanlar , çizikler ve vücundunda morarmalar vardır.Lanetli gücünü çok kullandığın için yerlere balınca ayak izi görürsün.Yaga bundan bahsetmişti.Bir kaç ay önceki bir vakada da ayak izleri bırakılmıştı.En son çocuğuda alıp dışarı çıkarsın , dışarı çıktığın zaman bir kadının "oğlum" diye bağrarken görürsün. Çocuk biran kucağından inip o kadına doğru koşar.Büyük ihtimalle annesidir.Çocuk annesinin koynnunda ağlarken ona doğru yaklaşıp olanları anlatırsın, kadın senden teşekkür edip bu olayı telafi edeceğini söyler ve uzaklaşır.
-----------------------///////----------------------
Okula geri geldiğin zaman Yaga'nın odasına gidersin , Yaga seni o halde görünce ilk bir tedavi almanı ister. Tedavini aldıktan sonra olanları anlatırsın ve senden dinlenmeni ister.
"Ah bide Y/N" ona doğru dönersin."Senden aslında yine aynı görevi yapmanı isteyecektimde bu kadar yaralandığın için başka bir şey daha önericeğim , yanına birini almanı..." Aslında o kadar da kötü olmazdı.. "Kişiyi daha belirlemedim ama yarına belli olur sen sabahleyin kalkınca kapıda beklersin onu yollarım şimdi git dinlen" Vedalaştıktan sonra odana girer üstünü çıkartıp MAKYAJINI BU SEFER TEMIZLEYIP uyursun :D

--------------------------------𝐒𝐀𝐁𝐀𝐇 𝟏𝟎:𝟎𝟕

Sabahleyin Yaga'nın dediği gibi
Kapıda bekliyorsundur. Güya sabah 10'da geliyodu bu herif ama hiçbir yerde yoktur.Beklerken arkadan birinin yaklaştığını hissedersin.
"Ah özür dilerim biraz geç kal-"

BEKLE BI DAKIKA NE ?!
Gözlerinzi açmış birbirinize bakıyorsunuzdur...Yok ama şu an gelemezdi daha sonra görmeyi planlıyordun onu ama.Neden şimdi gelmek zorundaydı ki ?

________________𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎𝚍

Selamlarrr 💗 Salı atçam demiştim atamadım çok işim vardı ama bugüne yetiştirdim !! Umarım güzeldir , moralim bu aralar yerinde belki yarın yeni bölümü felan yazarım bilemem tmm çok boş yaptım ben kaçarr 😃🤚

【𝐘𝐎𝐔 𝐀𝐆𝐀𝐈𝐍】★ Gojo Satorou Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin