Sabah kalktığın zaman kendini düne göre daha iyi hissediyordun.Ve bir karar almıştın güçlenicektin. Yaga senden nasıl olsada Yuuji'yi korumanı istemişti.Sukuna'nın bedenini bu halde koruyamazdın.Paslanmıştın bu yüzden eski gücünü geri alıcaktın.Tabii hiç kimse görmeden eğer öğrenciler kendilerinden büyük iyi olması gereken bir büyücüyü afallarken görseydi sana gülerlerdi.
Bu yüzden ormanın derinliklerinde çalışmaya karar verdin.Onlara lanet öldürme bahanesiyle dışarı çıkıp çalışıcaktın.Aslında yalan söylemiyordun evet lanet öldürecektin ama sadece sözünde açık değildin.
Üstünü giyinip , yemeğini yiyip silahların olduğu bölüme gittin.Birinci sınıf bir büyücü olsanda 2. Ve 3. Seviye aletlerle başlamayı tercih ettin.Yaga büyük ihtimalle tehlikeli lanetleri öldüreceğini sanıyordu ama sen 4 ve 3. Seviyeleri öldürmekle uğraşıcaktın.Yanına öğrenciyken tuttuğun defteride alıp dışarı çıktın.
Dışarı çıkarken görünürde öğrenciler bide kendini beğenmiş bir adet Gojo vardı.Seni evet lanetlerden kurtardı ama bu onu affedeceğin anlamına gelmiyor tabikide.Gojo ya görünmemeye çalışmazlık yapmadın onun yerine normalce dışarı çıktın.Her ne kadar yavaş gitsende Gojo seni fark ederdi bundan dolayı sakin sakin dışarı çıkıp yolunu aldın.
Ormana doğru giderken yolda kolayca öldürülebilecek lanetleri silahlarınla ya da kendi jujutsu büyün ile öldürüyordun.Yalan söylemeyelim bu işi seviyordun.Özellikle eskiden insanların önünde eşsiz gücünü gösterirken.Bütün Jujutsu Büyücülerin arasında en güzellerinden bir tanesiydin.Gittiğin yerde her zaman insanlar sana güvenir ve sana hayran kalırlardı.Verdiğin hava çok güçlüydü.Tabii bunlar sadece bir kaç ay sürdü.O olaydan sonra ne sana hayran kalan ne de güvenen kaldı.
Ve işte bu yüzden çalışmanı ciddiye alman gerekiyordu.Herkese kim olduğunu gösterip elalemin ağzına- Neyse işte siz anladınız.Eski sen geri gelmeliydi!
Ormanın derinliklerinde bir yere geldikten sonra çalışmaya başladın.Alan genişletmesinden silahlarla tekniklere kadar kitabında yazan herşeyi deniyordun ki olmasını ummadığın bir şey olmuştu.
Evet buraya Tehlikeli Lanet öldürmeye gelmiştin sözde ama ciddi değildin.Ve arkanda bir an 1.Seviye bir lanet vardı.Şükürler olsun ki özel değildi yoksa mezarının kazımına başlamamız gerekirdi.
Ama bekle.Sen zamanların en güçlü Jujutsu Büyücülerindensin , burası ormanın derinlikleri ve seni izleyen birisi yok.Neden öldüremezsin ki? Eskiden çay kahve niyetine yaptığın bir şeydi.Anlık gelen kendine güveninle alan genişletmesi uygulayıp laneti içeri aldın.
Normalde sessiz , sakin ve aklı yerinde olan sen büyünü böyle yerlerde kullandığın zaman biraz ipin ucunu kaçırıyordun.Lanete bin bir acı çektirirken sen ona alay edermişcesine gülüyordun.Gücünle ona saldığın laneti konuşmayalım bile.Tabii o sırada yaralanmamışda değildin.1.Sınıf bir lanet öylesine orda durmazdı tabii.Uzun bir dövüşden sonra laneti yenmeye başarmıştın.Geçenki olaya göre daha az yaralanmış ve bu sefer kendin ayaktaydın.Tabii yorucuydu.Bir kaç dakika sonra kendine gelip piskopat halini geride bırakmıştın.Eşyalarını toplarken arkandan alkışlama sesi duydun.Yoksa bu ?
- Vayyy [ Y/N ] içinden bir canavar çıktı sanki , etkilendim.
+ Sus Gojo değişik bir şey değil.
- Hayır bence baya değişikti.Daha 2 gün önce yerlebir olmuştun şimdi kendi kendine lanet yendin bir aferini hak ettin.
+ Hak etsemde bunu bana söyleyecek kişi sen değilsin.Ayrıca o zaman uzun zaman sonra ilk kez o kadar güçlü bir lanet görmüştüm.Panikledim o anda ve yenemedim başka bir şey değil.
- Nasıl dersen Y/N..
+ Ayrıca sen beni TAKIP MI ETTIN ?!
- HUH HAYIR BE-
+ GOJO BI YAKAMI BIRAK YA ?! SENIN OLDUPUN YERDE HAYIR YOK ANLA ŞUNU ÇOCUK !?
- BENIM NE SUÇUM VAR-
+ SENIN ÇOK SUÇUN VAR O AĞZINI AÇMA , ÇARPARIM !!
Gojo çarparım kelimesinden sonra ağzını açmadı.Ki açmasında zaten.Artık eskiden sevgili olduğunuzu söylediğime göre bir bilgi verebilirim.Yanlış anlamayın Gojo hiç kimseden korkmazdı.Hep kendisi en öndeydi nasıl olsa.Ama sen bir istisnaydın.Çünkü Gojo'nun bütün (ya da birçoğunu diyelim sana o zamanlar gerçekten ne kadar güvendiğini bilmiyoruz çünkü) sırlarını söylemişti.Bir zahmet yani o sırada hayat arkadaşıydın ?? Bunu yüzünden her ne kadar o seni aşağalamayı biliyorsa sende onu nasıl alt edeceğini biliyordun.
___________________GERI DÖNÜŞ__
Geri dönerken Gojo sana neden tangoya yazılmasını betimleyen bir listesini okuyordu.O kadar yorulmuştun ki susturmak için hiç çabalamadın.
- Ve 267. nedenim ise siyah renginin bana çok yakışma-
+ Gojo en son 280. Nedenini söyledin neden bir daha 260 ' a döndün ?
- Bekle cidden mi ?
+ Salak o kadar yazdın bari takip et ?!
- Neyse bir daha baştan başlayayım.
+ HAYIR! Dur anladım tamam Tangoya yazıl sen en iyisi ol ama dur 50 ve 60 arasındaki nede lerini duyamam bir daha.
- Bacaklarımı güzel göste-
+ GOJO TEPEMI ATTIRMA !
- Tamam , tamammm kızmaaa hehehehehe.
En son vedalaştınız çünkü Gojonun çok "önemli" bir işi vardı.Artık neyse ? Sende odana doğru yol alırken Nobara ve Megumiyi gördün.Ve senin yanına geldiler.
+ Merhaba gençler nas- AHH NAPIYONUZ ?!
Nobara ve Megumi önünde eğilmişlerdi.
Megumi : Teşekkğr ederiz Sen- [ Y/N ] !
Y/N : NIYE KI AZ DÜZ DURUNN !!
Nobara ve Megumi sana doğru tekrar döndüler.
Nobara : Sen geldiğinden beri Gojo bizimle uğraşmayı bıraktı çünkü seni gördüğü yerde ilgisi dağılıp sana odaklanıyor bu da bizi rahat bıraktığı anlamına geliyor.SEN OLMASAN BIZ ÇILE ÇEKIYOR OLACAKTIK TEŞEKKÜR EDERIZ !!
Y/N : Ahh sizinle mi uğraşıyodu ? Yani illa birini kızdıracak.Yani beni de bırakmıyor ama sizin yerine beni bırakmaması daha iyi olur sanırım ben onla baş edebiliyorum en azından.
Megumi ve Nobara tekrar eğilip teşekkür edip yola koyuldular.
Odana doğru giderken yüzünde bir sırıtma vardı.Normalde çok ciddilik sevmediğin için kendine '-san , -kun" terimlerini ya da teşekkür için eğilme gibi şeyleri yaptırtmazdın.Ama yapılınca sevmediğin anlamınada gelmezdi bu.Odana geçince duşunu alıp uyumaya karar verdin bugün yoğundu ve baya enerji harcamıştın.Ve yine yattığın gibi uyuya kaldın.
________________DEVAM EDICEK__
BEN GELDIM YINEEE !!! Bu uzun olmuşmu yoksa daha da uzun yapayım mı ?? Çok Gojoyla ilgili değildi ama işler tam olarak Gojo'ya sarmadan önce bir okuyanın gücünüde tanımlamak istedim sonra yazarsam biraz alakasız olucaktı çünküü.Admininiz haftada 2 bölüm yazdı herkes Ş O K ?!!! Neyse ben kaçar umarım güzel olmuşturr :D ✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
【𝐘𝐎𝐔 𝐀𝐆𝐀𝐈𝐍】★ Gojo Satorou
FanfictionJujutsu Büyücülerinin azalması sonucu Japonya'ya eski işine devam etmek için geri çağrılırsın.İsteğin bu olmasada bütün lanetlerin icabına bakmadan geri dönmeyi reddedersin.Tabi bunu yaparken insanların sana geçmişten bu güne kadar kustukl...