0.1

2.2K 154 10
                                    

Uzun ve rahatsız bir yolculuktan sonra Japonya'ya vararsın.Yüzünde küçük bir gülümseme ile iç çekip taxi aramaya gidersin.Jujutsu büyücülerine yakın olmak için Tokyodaki Jujutsu Okulunda kalıcaksındır.Özellikle o salakla.
-
Taxiden inip okula girersin , gözün Müdür Yaga'yı ararken karşında üç çocuk görürsün yanlarında küçük bir el arabası vardır.Seninde geldğini görünce ortadaki pembe saçlı çocuk sana doğru koşmaya başlar.Çocuk "Siz (Adın ^ Soyadın) olmalısınız !! Size yardım etmemiz için görevlendirildik , ben Itadori Yuji ! " arkadan siyah saçlı çocuk gelir ve der ki " Yuji çok heyecanlanma gelde yardım et " .Diğer kızla oğlan eşyalarını taşırken Yuji onkardan da bahseder. " O siyah saçlı somurtuk olan Megumi Fushiguro aramızda en deneyimli odur , diğeri ise Kugisaki Nobara onla iyi anlaşıcağınızı düşünüyorum " Ona gülümsedikten sonra diğerlerine teşekkür edersin.Sana odanı gösterip giderler.
-
Odanı temizleyip , düzenledikten sonra yatağına zıplayıp büyük bir iç çekersin.Kafanda hala burda olmanın doğru olup olmayacağı sorusu vardır.Bunları düşündükten sonra kapına birilerinin yaklaştığını hissedersin, kalkıp kapıya açarsın ve önünde Müdür Yaga 'yı görürsün. "ah (y/n) kapıyı tıklatmadım bile ? "
" Jujutsu Büyücülüğünü uzun zamandır yapmasamda reflekslerim hala yerinde " ikiniz gülüştükten sonra Yaga nasıl olduğunu ve okulun güvenlik sisteminden bahseder.
-
Ve sonra bi duraksar , der ki " (y/n) aslında sana bişe demem lazım, " Ona merakla bakarsın " Noldu ? " "Bak şimdi seni istememin büyük nedenlerinden bir taneside koruma olmandı , balta Itadori ile tanışmış olman gerek o... O şey Sukuna'nın bedeni." Gözlerin fal taşı gibi açılır . "Bir dakika NE ?! " "Bir kaç ay önce bilmeden Sukuna'nın parmağını almış ve klüpte sargıdan açmaya karar vermişler Megumi oradaydı ama lanetler çok güçlü olduğu için baş edemedi ve Megumiyi korumak için parmağı yedi , bundan dolayı ona dikkat etmemiz gerek " Sana bütün parmakları aldıktan sonraki planlarını açıklar.Onu dinleyip kampüsle alakalı birkaç soru sorarsın , geç olduğu için en son vedalaşırsınız.
-
Şimdi oldu mu bu ama ? Zaten o kendini beğenmiş adamla uğraşman gerekti bide Sukuna'nın bedeni mi çıktı ortaya ? Yani gelmeseydin daha iyiydi en azından V.I.P koruması olmayacaktın. En son çok yorulduğun için ışığını kapatıp uykuya dalarsın.
________________𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎𝚍
Eveet bidaha geldimm, araya mizah ve komiklik katmaya çalışıcam çünkü çok resmi bişe olsun istemiyorum ~ Bidahaki hafta büyük ihtimalle yeni bölümü yazarım ❤︎

【𝐘𝐎𝐔 𝐀𝐆𝐀𝐈𝐍】★ Gojo Satorou Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin