Gojo arkandan zıplayarak yediği güzel tatlıları anlatırken ormanı geziyordunuz.Lanetler heryerde olabilirler bundan dolayı her yere iyice bakmanız gerekir.Tabii bu işi aranızda sen yapıyordun.Gojo'nun "6.hissi" çok güçlü olduğundan herşeyi gerçekleşmeden önce fark edebiliyordu.
Gojo arkanda çocuk gibi zıplarken bir an durdu.O durunca ona doğru döndüğünde ciddileştiğini fark ettin.Yüzündeki o alaycı gülümsemede kaybolmuştu.Önüne geçip seni korurmuşcasına bir pozisyon aldı.
- Gojo kendimi koruyabilirim biliyorsun değil mi ?
+ Mhmm , Az iki dk orda dursana.
-Heh , nold- AAAAEEEEK
Gojo tarafından yana fırlatılmıştın , ama o sırada üstünüze gelen bir maddeyi lanetli enerjisi ile yok etmişti , tabi bunu yapması büyük bir patlamaya neden olmuştu.
+ Ahh çok yalındı az kalsın gidiyoduk değil mi Y/N-
Gojo'nun arkasındaydın , ona pis bir bakış atıyordun.
+ ehhh hehehe bak bilerek atmadım evet belki daha nazik olabilirdim ama-
Daha kötü bir bakış atarsın.
+ Anında gelen bir strestleyaptımciddenözürdilerim
- GOJO SEN HEP HAYIRSIZ MI OLMAK ZORUNDASIN BIR HAYIRIN BULUNSUN SALAK ?!
Aranızdaki küçük bir kavgadan sonra Gojo'ya şaplak atar ve yolunuza devam edersiniz.
___________9 𝚜𝚊𝚊𝚝 𝚜𝚘𝚗𝚛𝚊 ( 17:00)_Uzun bir araştırmadan sonra okula geri gelirsiniz.Cidden çok yorucu bir işti ama eğlenmediğinide söyleyemeyiz.İşinizi yaparken stresliydin çünkü her ne kadar az lanet çıksada uzun zamandır bu işi yapmadığın için bir anlığına paniğe kapılıyordun.Ama Gojonun tatlı veekomik haraketleri seni rahatlatıyordu.Seni ara sıra ( belki çoğunluğuyla) korumuş olabilir. AMA KORUYACAK YANI SANA ÖZİR BORÇLU DEĞİL Mİ ?
En son Notlarınızı alıp odanıza doğru ilerlersiniz , yollarınız ayrılmadan önce Gojo sana seslenir.
+ Ah Y/N az baksana.
Ona doğru dönersin.
+ Bugün için saol , aslında beni gördüğünde affetmeyip geri dönersin sanmıştım...Teşkekkür ederim :D
- Affetmekle alakası yoktu (yalan) , her ne kadar sana güvenmesemde yapmam gereken bir işti.Hayallere dalma.
+ Eh o zaman.
Sana yakınlaşır ama olduğundan fazla yakınlaşır , elini tutar ve der ki :
+ O zaman bi ara yine araştırmaya çıkalım , o zaman belki güvenirsin *piç smile*
Elini bırakıp senle vedalaşıp yoluna devam eder.Sende orda kalırsın.
Yüzün kızarmıştı , bilerek mi yapıyordu bunları ? O kadar sana laf edip hayatını karartırdıktan sonra niye birdaha kendini sana yakınlaştırmak istiyodu ki ?
Bu düşünceleri bırakıp , duşunu alıp yatağına yattın.Nasıl olsa yarın kaotik bir gün olucaktı.
____________________𝚍𝚎𝚟𝚊𝚖 𝚎𝚍𝚒𝚌𝚎𝚔
BAKIN BU SEFER SALI GÜNÜNE YETİŞTİ , ADMININIZ ÜŞENMEYİP ZAMANINDA IŞINI YAPTI ALKIŞ BANA👏👏👏 Nedense sonları biraz cringe oldu hala öğreniyorum yazmayı hatırlatırım.Hikayemi daha çok komedili bişe yapmak istiyorum ondan çok üzüntü olmayacak pek benlik değilde , neyse hadi ben kaçtım 😌✌️💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
【𝐘𝐎𝐔 𝐀𝐆𝐀𝐈𝐍】★ Gojo Satorou
FanfictionJujutsu Büyücülerinin azalması sonucu Japonya'ya eski işine devam etmek için geri çağrılırsın.İsteğin bu olmasada bütün lanetlerin icabına bakmadan geri dönmeyi reddedersin.Tabi bunu yaparken insanların sana geçmişten bu güne kadar kustukl...