10

836 93 39
                                    

Sabah kalktığında başın ağrıyordu.Hem güçlü bir laneti yendiğin içindi hemde Gojo'nun tangoya yazılma nedenleri hep kafandaydı.

+ Üf Gojo bari rüyama girme ya.

Kendi kendine söylenirken üstünü giyinip dışarı çıktın.Ve kapıda düşünün bakalım kim bekliyordu.Beyinsiz Gojo.

- Merhaba Y/N- Niye kızgınsın yine 😟?

+ Hadi bir düşünelim...Dün çok güçlü bir laneti yendim ve kafamın ağrıdığını bilsen bile bana O SAÇMA TANGOYA YAZILMA LİSTENI OKUMANI DINLETTIN BÖYLECEDE RÜYAMDA SENI TANGO YAPARKWN GÖRMEK ZORUNDA KALDIM.

- ....ne ?

+ EVET. SABAH SABAH GIRDIĞIM HALE BAKAR MISIN ?

Gojo anında gülmeye başladı.Onun böyle umursamazca gülmesi seni dahada kızdırıyordu.

+ Gülme Gojo komik değil.

Gojo böyle diyince daha da gülmeye başladı.En son canına tak ettiği için ona bir tekme geçirdin bacağından.

+ BEN....ben gidiyorum senle uğraşacak halim yok.

Gojo hala yerinde gülüyordu.O kadar komik olan neydi ki zaten.Böyle düşünürken bir an durdun.

...

...Ona nasıl tekme atabildin ?
Gojo'nun bu sonsuzluk olayı olduğu için hiç kimse ona dokunamazdı.Adama bomba atabilirdin ve bir çizik bile göremezdin.Hatta şimdi düşündümde aslında ona tekme atacağını çok belirtmiştin ve tekme atacağını önceden anlaması gerekirdi.Sana niye bunu yaptı ki ?

Gojo güvendiği kişilerin yanında gözlerini açar ve sonsuzluk gücünü aktifsizleştirirdi.Bunları düşünürken kendini durakta buldun.Araca atlayıp şehire doğru gitmeye başladın.

Bayadır şehire uğruyordun hem iş için hemde insanlar seni hatırlamadığı için mutluydun.Güçlü bir laneti yendin  bir hediyeyi hak ediyordun.Bundan dolayısıyla gezinmeye başladın.Girmediğin mağza kalmamıştı.Tam olarak 6 saatini geçirdin , 6 saat.EN son geri geldiğinde elinde senin bile zar zor taşıdığın paketlerle gelmiştin.Giderken önünü bile zor görüyordun.Gelirken yolunda fazladan taş vardı ve sen taşlardan takıldın.

Düşüyordun...?

Hayır biri seni tutmuştu.

Gözlerini açtığında karşında Gojo vardı.Yalan söyleyemem olduğunuz durum ve pozisyonunuz çok...havalıydı.Hani her an öpüşme sahnesi gerçekleşe bilirdi.( ͡° ͜ʖ ͡°)

- O kadar şey alıyorsun ama hala  yürüyemiyorsun onlarla bakıyorumda.

+ Hayatımda ilk kez bu kadar fazla şey alıp kendim yürüdüm Gojo...herkes senin gibi mükemmel değil ( ͠° ͟ʖ ͡°)

+ Ama beni yere kapaklanmaktan kurtardığın için teşekkür ederim.

Gojo sana sırıtıp yerden paketleri ve çantaları aldı.

- Hadi odana gidiyorsun değil mi ? İlerlde merdiven var seni yuvarlamadan kurtaracağımdan emin değilim hehehehe.

Karşı gelicektin ama karşı gelmek için çok yorgundun , ona gülümseyip geri kalanları alıp eşlik ettin.Gojo'nun bu taraflarını seviyordun işte.Her ne kadar ondan nefret etsen de seni kendine ısıtmayı başarıyordu.

Odana geldiğinizde Gojo eşyalarını odana bıraktı.VE vedalaştınız seninde ayakların ağrıdığı için yatağına yatıp uyumuştun.

___________________𝚍𝚎𝚟𝚊𝚖 𝚎𝚍𝚒𝚌𝚎𝚔_

MERHABA BEN GERI DÖNDÜM şimdi bu bölümğ uzun yapıcaktım ama düşündümde geçen bölüm aksiyon vardı ve ben hani hep Gojoyu böyle koyarsam okuyucunun gojoyu sözde sevmediğini ortaya çıkaramayacağımı düşündüm.Bide uzun zamandır yazmadığım için yazacak ley bılamadım bende sizi bekletmek istemedim bunu atıyorum siz bunu okurek yeni bölümü yazıcam hadi ben kaçarr 💜🤍

【𝐘𝐎𝐔 𝐀𝐆𝐀𝐈𝐍】★ Gojo Satorou Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin