0.8

992 97 67
                                    

Sabah kalktığında başın aşırı kötü ağrıyordu , bugün dinlenicektin çünkü dünkü olayda aşırı kötü hırpalanmıştın.Üstünü değiştirip , hazırlanırken bir anda kapına birisi geldi.Kapıyı açınca şu an en son görmek istediğin kişi çıkıverdi , O da Gojo tabiikide.

+ Gojo şu an saçmalıklarına zamanım yok başım ağrıyo.

- Biliyorum , bende başın aprıdığı için seni huzur verici bir yere götüreceğim.

Ona meraklı bir şekilde baktın.Bu huzurdan ne anlar her gittiği yerde bi kalabalık bir çoşku vardı.

+ Gojo senin huzur anlayışın ve benim huzur anlayışım bence çok ayrı.

- Hayır Y/N değiller cidden sessiz sakin bir yere götüreceğim seni.

+ İyi tamam öyle olsun.

Bu konuşmada bile başın ağrımıştı.Gojo seni elinden tutup sürüklemeye başladı.Aracına binip yol aldınız.Yoldayken nedense dejavu olsuğunu hissettin.Çünkü sanki önceden böyle bir yere sadece sen değil Gojoyla birlikte gelmiştiniz.Lokasyona vardığınız zaman neden dejavu olduğunu anlamıştın.

_________________Bir Kaç Yıl Önce_

+ Gojo gözlerimi açabilir miyim ??

- Daha değil !!

+ Ya neresi burası bak çatlıyacam şimdi !!?!?

- Az sabret çok az kaldı.

Gojo ve Sen Lanetleri yenmedeki harika iş birliğiniz sonucunda tatil almıştınız.Gojo da seni bir yere götürtmeye karar verdi.Lokasyona vardığınız zaman gözlerin bayram ediyordu.Gojo seni çok güzel bir şelaleye getirmişti.

+ Sen böyle yerleri bilir miydin ?

- Tabiikide Y/N ben heryeri bilirim.

+ Teşekkür ederim buraya getirdiğin için beni.

Anlık mutluluğun ile Gojo'ya anında sarılmıştın.

- Ahhh Sevgilim için herşeyi yaparım.

______________________Günümüz__

Evet seni ikiniz birlikteyken getirmişti...Bu o karartıcı olaydan 3-4 ay önceydi.O zamanki geçirdiğiniz zamanlar cidden çok iyi zamanlardı ama hatırladıkça kalbin daha da acıyordu.

Gojoyla birlikte şelalere doğru gitmeye başladınız.Yemek yiyip, ordaki aktiviteleri yaparken baya saat harcadınız orda.

Gojo sana Yaga'ya yaptığı "epik" şakayı anlatıyordu.Oturmak için bir yer bulduğunuz zaman sana şunu dedi :

- Senle birlikteyken getirmiştim buraya seni , hatırlamışsındır.

+ Evet , hatırlamaz mıyım ? Özellikle beni 3 kere şelaleden aşağı atmanı ?

- Ama tuttum seni !?!?

+ Salak 3 kere kalp krizi geçirtin ama ne kadar yüksekteyiz az bak ?!

- Ama sakinleştirici bir yer.O zaman da sakinleştiğin için buraya getirdim.

+ Hmm ?

- Sen iyi hisset yeter.

Gojo bir an sana çok yakınlaştı.Şu an göz gözeydiniz.Gojo bildiğin ruhunun içine bakıyordu.

- Senin mutlu olman için herşeyi yaparım Y/N.

Donup kaldın.BÖYLE BIR ZAMANDA NE CEVAP VERILIR KI ? Seni senden daha iyi tanıyordu Gojo.Bğyük ihtimalle bir şey yapamayacağınj bildiği için söyledi bunları.Ya da cidden herşeyi yapar mıydı ?

________________________Odalarda_
Okula geri gelmiştiniz.Evet gittiğiniz yer sayesinde cidden çok rahatlamıştın normalde kalmayı düşündüğünüz saaten biraz daha erken gelmiştiniz.Gojo sana Odana kadar yürümene yardım ediyordu.Odana geldiğiniz zaman sana kapını açtı.

+ Bana buraya kadar eşlik etmene gerek yoktu kendimde gelirdim.

- Nah gelirdin kendin ayakta zor duruyosun.

+ Tamam , yinede teşekkür ederim.

Gojo gitmeye hazırlanmıştı bu arada.Giderken dedi ki :

- Birşey değil Y/N Nasıl olsa senin için Herşeyi yaparım değil mi ? İyi Geceler !

Yine demişti o sözleri , yok bu bence senle kafa buluyodu.Ama ya cidden öyleyse ? Uykun geldiği için anında yatağında uyuya kalmıştın.

__________________𝚍𝚎𝚟𝚊𝚖 𝚎𝚍𝚒𝚌𝚎𝚔__
YINE BENNN <33 Biraz cringe oldu sanki he ne bilim Umarım güzel olmuştur bunu yazarken baya bişe değiştirdim aklında olan seneryo apayrı bi senaryoydu.Neyse ben yine kaçar belki bu hafta bi daha yazarım ama haftaya kesin yeei bölüm var <33 👀

【𝐘𝐎𝐔 𝐀𝐆𝐀𝐈𝐍】★ Gojo Satorou Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin