• 15

907 74 75
                                    

Sabah kalktığında başın zonkluyordu içinden hala Yaga'ya sövüyodun.

"Salak biz burda Sukuna işi için geliyoruz kendimizi tehlikeye atıyoruz yaptığımız iş için bize bağrılıyor he iyi mi ?"

Söylene söylene odandan çıkıp Yuji ile buluşmaya gittin ona diğerlerine göre yeni olduğu için daha seviyeli aletleri kullanmayı öğretecektin.

Buluşma noktanıza gidince Yuji yerine şu an hiç görmek istemediğin biriyle karşılaştın.

Gojo.

Senin geldiğini sezen Gojo hemen ayağı kalkıp sana doğru yöneldi.

+ Y/N-

- Yuuji nerde ?

+ Ah aslında-

- Yuuji nerde ?

Sesini biraz daha sertleştirmiştin  nede olsa onla artık arana bir duvar örmen gerekti.

+ O Nanami ile birlikte.

- Eh niye ??

+ Senle konuşacak bir şeyim var çünkü.

Huh ? Konuşmak mı ? Daha ne konuşmalıyız artık ? Nerdeyim ben bi klişe aşk dizisinde falan mı ?

- Benim seninle işim en son seni o uçurumdan attıktan sonra bitmişti Gojo . Seninle konuşacak hiç bir şeyimiz yok şu an ...

+ Hayır sadece bir şey sormak istiyorum.

- Neymiş o sorun ?

+ Beni neden geçmişteki kişi gibi görüyorsun ?

- Seni geçmişteki kişi gibi görmüyorum...

Bunu dedikten sonra dilini yutmul gibiydin . Ağzından kelimeler gelmiyordu . Evet ondan nefret ediyordun ama eski kişiliğindendi..Eski Gojo ve Yeni Gojo aslında çok farklı kişilerdi.

+ Sadece şu anki halimden nefret ediyor musun diye sorucaktım o kadar.

Çok saçma gelsede bu sorusu aslında iyice düşününce çok mantıklı gelmişti.

Gojodan nefret ettiğini bahsederken hep geçmişteki olaylardan bahsettin.

Ama geçmişteki kişiliği gibi olmasa bile o yinede Gojoydu.Ve sana yaptıklarını içtenlikle yapmıştı.Ona da cevabın buydu.

- Evet şu anki sen ve eski sen çok değişik kişilersiniz bunda sana hak veriyorum ama bu senin doğanın tamamen değişitiğinin anlamına gelmezde.Bu yüzdende senden nefret ediyorum sağın solun belli değil.Kendin güçlüsün diye hiç bişeyi takmıyosun.Şimdi madem Nanami Yuujiyi aldı bana da kendime ayıracağım bir zaman kaldı.

Bunları dedikten sonra oradan ayrılmaya başladın.Tam giderken Gojo sana seslendi.

+ Y/N bir şey daha söylicem !!

Arkana döndüğünde gözlerindeki o acıyı görebiliyordun.

+ Eğer benimle ilgili fikirlerini değiştirirsen ya da boşver zaten olası bir durum değil.Gitmene az kaldı değil mi bu seni son görüşüm olucak sanırım.

Bunları derken dalga geçme havasından çıkmıştı.Verdiği aura dan dolayı nedense kendini kötü bile hissetmiştin.

+ O zaman son kez bunu söylememe izin ver .

Seni Seviyorum ! Umarım burdan gittikten sonra güzel bir ömür yaşarsın...

Bunları dedikten sonra Gojo ışınlanmıştı.Sende orda kalakalmıştın.Bu onun oyunlarından bir tanesimiydi ki..Hayır bu sefer ciddiydi.Odana doğru giderken kendini toparlanaya çalıştın ama sözleri seni çok derinden vurmuştu..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

【𝐘𝐎𝐔 𝐀𝐆𝐀𝐈𝐍】★ Gojo Satorou Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin