Birlikte sahaya indikten sonra ikiye ayrıldınız aslında daha çok Gojo Yuuji'yi aldı sende Megumi ve Nobarayı.Gojo Yuujide Sukuna olduğu için onunla ilgileceğini seninde o sırada Megumi ve Nobaraya bişeler öğretmeni önerdi.
O önerirde sen yaparsın zaten...Yok öyle iş sen kendi iraden ile öğreticekdin :) Başta ne yapabildiklerine bakman gerekirdi ondan güçlerinin ne olduğunu sordun.Güçlerini sana anlattıktan sonra donup kaldın.
"Shikigami neydi lan ?" diye geçiyordu içinden...Bide diğerinin gücü ?? Hayatta öyle bişe duymadın acaba ne kadardır ilgilenmiyordun.
Sonra güçlerini göstermelerini önerdin ve gösterdikten sonra hala bir sorum vardı...E yine anlamadın..?
_______________Bir kaç saat sonra_Şu anda Nobaraya çekicini nasıl daha iyi kullanabileceğini öğretiyordun ama öğretirken sana biri dikdik bakıyormuşcasına içinde bir his vardı.Evet Nobarada bakıyordu ama bu bakışın verdiği enerji başkaydı.Nobara öğrendiği taktiği denemeye gittiği zaman etrafına bir bakındın , Gojo'nun tarafına bakınca o enerji çoğalıyordu o yüzden daha dikkatli baktın...Bir dakika ya Gojo bakıyorsa ? Yani evet göz bandı olduğu için nereye bakıp bakamayacağına eminiz , ama kesinlikle sana bakıyordu.Kafanı ona doğru çevirdiğinde hemen kafasını çevirdi.Sana bakmasa niye aniden çeksin ?
__________Akşam Odalara Dönüş_
İşinizi bitirdikten sonra odalara geri dönüyordunuz.Beşiniz , dördünüz , üçünüz derken ikiniz başbaşa kaldınız.Sende sana niye baktığını sormaya karar verdin.
+Gojo..?
-Hm
+Bana niye dikdik bakıyodun?
Gojo bir duraksadı..Evet Gojoyu yenmek zordur akıl oyunlarında kolay kolayda yenemezsin onu hep bir adım öndedir veebu yüzden herkesi deliye döndürür.Ama eğer onu cidden iyi tanıyorsan sende onu deliye döndürebilirsin..:)Sanırım bunu yapabilen 2-3 kişi var.Sende onların arasındasın.
-Sana baktığım doğruydu işini nasıl yapıyosun diye bakıyordum ama.
+Niye yapamasam ne yapıcaktın?
-Uhmm...şey Gülücektim evet senin bütün gün yakanı bırakmayacaktım
Gojo yorulduğu zaman bazen ne yapıcağını pek bilmiyordu şu an sorma nedenlerinden bir taneside öyleydi.
+Öyle olsun Gojo...Neyse benim odam şurası ben kaçar.
-Görüşürüz...(adın) :)
Kapını kapattın ve bir kaç dakika sonra başka bir kapı kapama sesi duydun..O da odasına gitmişti.Her ne kadar Gojo'yu sevmesende hep bi yakınlaşıyordun.Gelemden önceki duyduğun onca kin bir an gidivermişti.Bunları düşünemeyecek kadar yorgun olduğundan yatağına yattın.
__________________𝙳𝚎𝚟𝚊𝚖 𝙴𝚍𝚒𝚌𝚎𝚔__
📌Merhabaaaa !! Yeni bölümle geldim bu bölüm biraz boş oldu biliyorum ama şu kaynaşma bölümlerini yazıp barıştırıcam söz o zmn daha güzel olucak.Neyse bugün ya da yarın bi bölüm daha gelicektir büyük ihtimalle 2-3 bölüm sonrası artık daha romantizm koycam MKKJDKKJRF İnş cringe olmaz neyse ben gider bb 💗🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
【𝐘𝐎𝐔 𝐀𝐆𝐀𝐈𝐍】★ Gojo Satorou
FanfictionJujutsu Büyücülerinin azalması sonucu Japonya'ya eski işine devam etmek için geri çağrılırsın.İsteğin bu olmasada bütün lanetlerin icabına bakmadan geri dönmeyi reddedersin.Tabi bunu yaparken insanların sana geçmişten bu güne kadar kustukl...