0.7

1K 100 41
                                    

Sabah olduğunda hemen giyinip çıktın.Nedense geç kalkmıştın.Onun telaşı ile hızlıca Yaga'nın odasına gidip bugün ne yapacağını sordun.Yaga senden YİNE Gojo ile kontrole gitmeni istemişti.

Oldu mu bu şimdi.Kendi kendine "Neden ben gidiyorum ki hadi gittim neden o başka birisi yok mu ? Hem O zaten herşeyi cin gibi algılıyo bana niye fazladan iş çıkartırıyo bu adam şimdi ?" diye söyleniyordun.

Söylenirken kapını oraya gelmiştin bile ama o tabiikide orda değildi.Olsa şaşardık zaten.
Asırlar sonra Gojo'nun geldiğini gördün.

+Heh geldi sonunda kıt beyinli.

-Haaa (Y/NNNNN !!?!) Nasılsınn !!?!?!?

+ Gojo sabah sabah BAĞIRMA ?!

- Tamam hemen kızma yaaa , özür dilerim biraz geç kaldım :D

+ Biraz mı ? Gojo ben burda ağaç oldum ne birazı ?

- Cidden mi oysa alarm bile kurmuştum.

+ Sorun alarm değil , sensin...

-  ...

+ ...

- ...NEYSE ! Hadi gidelim :D

Ve şehire doğru gitmeye başladınız.

Şehire geldiğiniz zaman yüzünde bir gülücük oluşturmaktan kendini alı koyamadın.

- Birileri mutlu gözüküyor.

+ Sus az şu anı bozma.

Ve şehiri gezmeye başladınız.Daha doğrusu Gojo seni köpek gibi gezdiriyodu.Çoğunlukla sevdiği bir tatlı standına gitsenizde ara sıra lanetin olduğu yerlere de gitmediniz diyemeyiz.(Çoğunu Gojo avladı çünkü gösteriş yapmadan götü durmuyo.)

Böylece birkaç saat geçirdiniz.Ve akşam olmaya başlamıştı.Gojo bütün lanetleri avlamaya başladığı için kendini biraz salmıştın.Sende az çok lanetlerin nereden geldiğini hissedebiliyordun çünkü.Birlikte gezerken bir an bir lanet seni yakaladı.Tabii o sırada Gojo fark etmişti ama biraz geç kalmıştı.Kendin cebindeki bir lanetli bıçakla tam kurtulacakken başka bir lanet daha yakaladı seni.

Gojo o sırada boş durmuyodu tabii başka lanetlerde gelmişti.Onları yerlebir etmeye çalışıyordu.En son işlerini bitirince sana döndü ve...

...Sen çok kötü kanıyordun.Önceden dediğim gibi güçlü bir jujutsu büyücüsüydün ama uzun yıllar boyunca yapmayınca güçsüzleşmiştin.Lanet seni farkında olmadan yakalayıncada ne yapacağını bilemeyip , panikledin doğal olarak.

Gojo anlık gelen kızgınlıkla ikisinide havaya uçurdu.Sonunda yere düştün.O sırada tam baygın değildin ama bayılmana az kalmıştı nasıl olsada aşırı kötü kanıyordun.Gojo seni alıp hemen jujutsudaki iyileştirme yerine götürdü.( ne deniyo bilmiyom oraya )

Sana yakınlaşmaya çalışıyodu ama o kadar düşük seviyeli bir lanetten bile koruyamadı.Gojo normalde pek kötü hissetmezdi böyle şeylere ama nedense şimdi bir an kötü hissediyordu.En son seni baya bir bekledi büyük ihtimalle saatler boyunca , şu an uyuyamazdı.

Beklerken bir kapı sesi duydu ve hemen ayağı kalktı.Kapıda kolların , başın bandajla sarılmış bir sen vardın.Bu halini görünce içi daha da kötü oldu.

- Ahh (Y/N) ben-

+ Özür dilemene gerek yok Gojo , senle alakalı değil benim hatamdı.

Odana doğru yürümeye başladınız.O sırada Gojo ne jadar hatalı olduğunu açıklıyordu normalde susturdun ama Gojo nun böyle davrandığını nadiren görebilirsin bundan dinlemeye karar verdin.Odana yaklaştığınız zaman Gojo yine konuşmaya başladı.

- Hayır...Ben..Ben o sırada fark etmedim ondan oldu cidden-

Odana geldiğiniz için kapının önünde durdun.Sen durunca haliyle o da durdu ve sen elini tuttun.

+ Gojo her ne kadar üzgün olmanı duymayı sevsemde...Kendimi kaptırdığım için lanet tarafından yaralandım.Beni o sırada cidden eğlendirmiştin cidden yanında o sırada mutluydum..Bu yüzden lanet olayını direkmen unutmuştum.Burda senin bir suçun yok.Hatta beni kurtardın.Teşşekür ederim :)

Elini yavaşça bıraktın ve birbirinize iyi geceler diyip odana dönüdün.Gojo odasına dönerken bildiğin kısa devre yapmıştı.Az önce nolmuştu. Elini önceden binlerce tutmuştun ama bu seferki değişikti.Acaba cidden yakınlaşmışmıydı sana ?

_________________𝚍𝚎𝚟𝚊𝚖 𝚎𝚍𝚒𝚌𝚎𝚔___

📌MERHABA BEN GELDIM YINE.İlk önce özür dilerim çok geö attım bölümü admininiz bu aralar biraz yoğun.Bide aklıma ne yazacağım gelmedi.Umarım güzel olmuştur bölüm.Biraz daha kaynaştırdım.(inş cringe değildir)Birde yeterince mizah eklemeye çalışıyorum komik zamanlarda olsun diye.Neyse ben kaçarr bu arada istek bir şey varsa yazarım :D

 

【𝐘𝐎𝐔 𝐀𝐆𝐀𝐈𝐍】★ Gojo Satorou Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin