- Scuze iepuraș, dar iarăși am spaghete în loc de mâini. Râsul lui mă face și pe mine să râd chiar daca m-a deranjat cum mi-a spus.
Mama obișnuia să îmi spună așa, înainte ca tata sa o înșele cu acea "secretară". Ea a rupt legatura aceea puternică pe care ne-am format-o.
A spus că de nu apăream eu, ea nu trebuia să se căsătorească cu tata și atunci ar fi putut să își termine facultatea și să ajungă medic.
Poate are dreptate dar a fost dureros, după aceea perioadă am inceput sa gust și eu calmul oferit de țigări și de alcoolul pe care îl consumi la tine în dormitor, in timp ce lacrimile îți inunda fața rece încălzind o.- Dacă cumva te gândești la mama ta, mă supăr foarte tare. Vocea lui Ezra mă scoate din gândurile mele.
Știa că, Caleb a greșit și știa că acel alint îl știe de la mama mea. Ulterior și el alături de iubitul lui, care este un scump și doar eu știu de cate ori mergeam cu Caleb la el și ne prosteam. Când mergeam la magazin în pijamale și șlapi doar pentru a ne cumpăra Tedi și înghețată.
Zâmbesc la acest gând. Uitând de Esme și de ieșirea ei de mai devreme.
- Ști cum o putem înveselim? Îl aud pe Ezra cum stigra de undeva din încăpere, cel mai probabil.
- O ieșire!? Îl întrebă Caleb.
O nu, daca este o ieșire cum frecventează Caleb deobicei asta înseamnă că nu mai ajung întreagă acasă .
- Nu știu ce să zic, Caleb, adică știi că am de învățat. Am proiectul pentru facultate, n-ar merge o ieșire.
Știu că în momentul acesta îsi da ochii peste cap. Nu mă va lăsa până nu ieșim, îl cunosc, dar merit sa incerc sa îl conving sa nu.- Daca nu vii, mâine îți fac o surpriza la facultate și nu va fi una frumoasa.
O nu. E malefic in privința asta și cu toți știm asta.
- Bine, bine. Vin la voi sau mergem cu mașina? Îl întreb cât se poate de calma.
Băieți încep a urla și a bate din palme.
Doamne, nebunii mei, îi iubesc.- Vino la noi că am să îți dau un cadou.
După ce a spus asta a și închis. Bine atunci, sa ne pregătim.Mă duc fac un duș, îmi dau puțin genele cu mascara, un ruj matte pe buze, îmi usuc părul și îmi iau o rochiță neagră . In picioare adidași albi și un ghiozdan mic in spate, in care îmi pun telefonul, țigările și portofelul.
Dau sa ies din casă dar fix când am pus mâna pe clanță usa se deschide instant.
Cineva a avut inspirație pentru un nou capitol. Wow.
Mulțumesc că îmi apreciați munca❤️
Mă zbat din răsputeri să vă pun încă un capitol săptămâna aceasta.
A da, cui ii plac cărțile cu crime și lecții de viață
Și lupta persoanelor lgbt
Să știți că azi am postat prologul de la o carte de genul.
O zi plăcută în continuare și spor la citit ❤️❤️
CITEȘTI
Jocul aducător de păcate
Genç KurguRose este o roșcată ascultătoare și învață bine. Esme este o bruneta sexy, tatuată, îi place sa bea, să se drogheze și să joace jocuri de noroc. Cele două fete sunt total paralele una de cealaltă. Într-o seara, la o petrecere, aceste fete sunt pus...