YORUM YAPMAYI VE VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN!
❆
Sıcak dudakları,kurumuş dudaklarımı kavrarken üst dudağını emiyordum.
Taehyung alt dudağımı emerken ortamdaki hafif hafif öpüşme seslerimiz kulaklarıma geliyordu.Ellerini belime doladı ve beni kendine doğru çektiğinde neredeyse burunlarımız değecekti.
Bu yüzden kafamı hafifçe geriye doğru çektim,ama Taehyung bundan etkilenmemiş gibi dudağımı kavramaya devam ediyordu.
Yavaş tempomuz hızlanırken ellerimi hafifçe kaldırdım.
Poposuna dokunmak istiyordum.
Ellerimi ilk beline yerleştirdim ardından yavaş yavaş aşağı doğru kaymaya başladım.
Fakat hiç istemediğim ve fazlası ile şaşırmama neden olan şey yaşandı. Taehyung bunu anlamışcasına ellerini belimden çekerek ellerimi tuttu ve eski yerlerine geri getirdi.
Dokunamamın verdiği hüzünle ağlamak istesemde şu anda çok meşguldüm.
Sonra daha kötü bir şey oldu; Taehyung dudaklarını dudaklarımdan ayırdı. Nefes nefese kalmış, anlını anlıma yaslamıştı. Onu bu hale getiren kişi bendim ve bu beni heyecanlandırıyordu.
"Bir kere daha izin verebileceğime inandın mı yani Kim Jennie?" Sırıtmasının ardından ellerimi hapsetmek amacıyla kendi omuzlarına geri koyup beni belimden yeniden tutup öpmeye devam etti.
Kaşlarımı çatarak onu öpüşüne karşılık verdim.
Ne var yani poposunu bir kerecik daha elleseydim?
Oflamak istesemde dudaklarımı örten dudakları buna engel oluyordu.
Ellerimi yüzüne çıkartıp yanaklarına koydum,ona yardımcı olmak için parmak uçlarımda durmaktan yorulmuştum.
Her an yere düşüp bayılabilirdim, öpüşmemiz gittikçe derinleşiyor, ve dudaklarımın arasına dilini yolladı.
Bu hareketi neredeyse çığlık atmama neden olacaktı, daha fazla dayanamayıp sendeledim.Aniden dudaklarımız ayrıldığında dalgaların yanında öpüşme sesimizin ayrılış sesi yankılandı.
Dudakları kızarıp şişmişti.
Yorulmamıştım, hâlâ onu öpmek istiyordum beni bir kere daha öpmesi için ağlayabilirdim.
Sadece ayaklarım artık parmak uçlarıma basmaktan yorulmuştu.
Sadece ayaklarım artık parmak uçlarıma basmaktan yorulmuştu.
Fakat o beni ayakta taşımaktan yorulmamış gibiydi. Hiç şikayetçi değildimde doğrusu.
Kolumdan tutup tekrar kendine çekti beni. Canımı acıtmıyor oluşu her geçen saniye ona daha fazla aşık olmamı sağlıyordu.
Bir eli ile yüzümü tutarken saçımı geriye doğru tarıyordu diğer eliyle. Soluklarının hızla çıktığı, şişmiş ve kızarmış dudakları yaşamımda gördüğüm en güzel görüntüydü.
Etrafımızda pek ışık yoktu, ileride ki ışıklar ile birbirimizi görmeye çalışıyorduk. Işıldayan gözleri tüm ışıklardan daha güzeldi oysa ki diğerlerine ihtiyacım yoktu.
"Durdur beni Jennie Kim."
Yine aynısını söylemişti.
Durdur beni Jennie Kim.
O gün onu durdurmuştum. Aptal gibi onu öpmemiştim. En büyük pişmanlıklar listemde en baştaydı belki de. Bir daha keşke dememek için durdurmadım bu sefer. Yine ve yine ondan önce davranıp onu öpmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher, taennie ✓
FanfictionKim Jennie, yanlışlıkla hiç yazmaması gereken birine yazmıştı. ©meyetc | 6 Nisan 2021.