o t u z b e ş

4.4K 360 636
                                    

BÖLÜM SINIRI KOYUYORUZ AKŞAMINA SINIRI GEÇİYORSUNUZ ÇOK İYİSİNİZ LÜTFEN BU BÖLÜMDE BİR SÜRÜ YORUMUNUZU VE +85 TANE VOTENİZİ ALABİLİR MİYİZ? TEŞEKKÜRLER ŞİMDİDEN MWAH -eyl

Hastanedeyken serum yemiş üstüne bana hava verilmişti.

Tabii bunlar olurken Taehyung sanki ebeveynimmiş gibi 1 saniye bile yanımdan ayrılmamış, bana serum takılırken elinden tutmama izin vermişti.

Şimdi ise benim evimdeydik.

Hafif karanlık olmaya başladığı için evin içi de karanlıktı. İki kişilik koltuğa oturmuştuk.

Taehyung karşımdaydı, bacaklarını birbirine dolamış, sırtını ise koltuğun koluna dayamıştı.

Ben ise koltuğun koluna yastığımı koymuş kafamı ona, ayaklarımı ise Taehyung'un bacaklarının üstüne koymuştum.

Ateşim düştüğü için Taehyung üstümü örtmüştü ama bana hâlâ kızgın kızgın bakıyordu "Vitaminlerini neden içmiyorsun ki? Aptal mısın Jennie?"

Omuz silkerek ona baktım "Unutuyorum Taehyung."

"Unutmaman için o vitaminleri içmen gerekiyor zaten aptal." Kafasını geri doğru atıp gözleri kapalıyken konuşmuştu.

B12 denilen bir vitaminim çok düşük çıkması unutkanlığımı arttırıyormuş. İlaçları içmeyi unuttuğum için, bir türlü bu unutkanlık olayını aşamıyordum. Unutkanlık olayını aşamadığım içinde ilaçlarımı içmeyi unutuyordum.

Aptal bir döngüye girmiştik.

Bu karar düşünmek yeterli diye düşünüp, aptallık yapmaya karar vererek bir ayağımla bacağını dürttüm Taehyung 'un.

"Şşt, şu sabah okuldaki işimiz yarım kaldı sanki." sırıtırken bir yandan da ağzım açıkken göz kırpıyordum.

Ta ki ona vuran bileğimi tutana kadar. Bileğimi tutması bile güzeldi adamın, eriyordum resmen. Utanmasam ağzımdaki salyaları silecektim.

"Rahatsız etme beni küçük şey." Mırıltılı sesi bile çok güzeldi. Yerimde kalkıp ona doğru uzandım.

Öpecektim işte.

"Eve attım seni. Bırak biraz fırsatı değerlendireyim işte." Gözlerimi kapatıp ona doğru uzandım.

Öpmek istiyordum.

Karşısında doğrulmuştum, yorgan anında üstümden düşerken titredim "Ev soğuk mu?" Dedim gözlerimi kocaman açarak. Kolumdan tutulup birden göğsüne doğru çekildim Taehyung 'un.

"Hasta olduğun için böyle hissediyorsun, ısınırsın birazdan." Tuttuğu kolumda baş parmağı dolaşırken gülümseyerek elimi göğsüne koydum. İçeriden gelen ışık yüzümü görmemi sağlıyordu.

Önce elime sonra ona bakan gözlerimin içine baktı. En derinlerine baktığına yemin edebilirdim.

Parmağım bir iki halka oluşturdu tişörtünün üstünden, göğüs arasındaki geniş noktaya. Titrek nefesini duydum. Onu heyecanlandırmak istiyordum. Onu seviyordum. Beni deliler gibi sevsin istiyordum.

Kolumdaki eli ile elim senkronize olurken sırıtarak ona daha çok sokuldum. "Edepsizsin." küçük bir kahkaha atarken kafasını geriye yasladı.

Sikeyim, çok iyiydi.

Gördüğüm en iyisi oydu.

Yutkunarak yükseldim yukarı doğru. Kolumdaki eli aşağı kayarken ben yerimde yükselerek yüzüne kadar ulaştım. "Edepsiz olmayı seviyorum öğretmenim."

math teacher, taennie ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin