o t u z d ö r t

4.3K 377 762
                                    

BU BÖLÜM İÇİNİZDEN GEÇMEYE GELİYOR...

YORUM YAPMADAN OKUMAYIN YOKSA YB GELMEYECEK.

Artık içtiğim ağrı kesiciler bile fayda
etmiyordu, sonradan aldığım vitaminler ise bir etkisini göstermiyordu.

Taehyung beni denize attığından beri hiç iyi değildim.

Fena üşütmüş ve halsiz düşmüştüm, yemek bile yiyemiyor tek eğlencem Taehyung oluyordu.

O okula bu hâlde gitmem bile tamamen saçmalıktı lakin Taehyung benimle konuşmuyordu ve bu yüzden onu görebildiğim tek yer okul olmuştu.

Lakin daha sabah aldığım ağrı kesiciler artık etkisini göstermemeye başlamıştı.
Daha okula gelmeden önce kusmuştum ve evde benimle ilgilenecek bir annem bile yoktu.

Neymiş sevgilisi ile tatile gitmişmiş.

Oturduğum sırada gözlerimi kapadım 4 teneffüs boyunca Taehyung'un peşinden gezememiştim.Tek yapabildiğim sıramda uyuya kalmaktı.

Açtım ama yemek yemek istemiyordum.

Sadece Taehyung'un yanında ona sarılmak ve öylece biraz kestirmiş olsam sanki bütün ağrılarım dinecek gibiydi.

Ders, Matematik'ti ve sınıfta Taehyung arkasını dönmüş tahtaya bir şeyler karalıyordu.

Sıkıntıyla iç çektim.

Arkadan bile kusursuzdu, lakin onu izleyecek mecalim yoktu artık.Bu yüzden gözlerimi kapatıp kafamı sıraya doğru gömdüm.

Taehyung büyük ihtimalle arkasını döndüğünde beni sınıftan atardı.

Dersinde uyunulması en sevmediği şeylerden biriydi, ve uyuyan öğrencileri azarlar ardından kapı dışarı ederdi.

"Kim Jennie," Taehyung'un erkeksi sesi kulaklarıma dolarken sınıfta en küçük bir ses bile yoktu.

Kafamı hafifçe kaldırıp Taehyung'a baktım.

Sırtı bana dönük hâlâ tahtaya bir şeyler yazıyordu "Elini yüzünü yıka, öyle gel."
Tok sesi beynimde yankılanırken beni sınıftan kovmasını ve azarlamasını bekledim.

Ama o benim hareketlenmediğimi hissetmiş olacak ki "Hemen." Diyerek küçük bir eklemede bulundu.

Oturduğum yerden zar zor kalkarken güçlükle sessiz bir şekilde yürüyüp sınıftan çıktım.

Eteğimin cebindeki paraya baktığımda yutkundum ve kantine inmek için merdivenlerden inmeye başladım.

Tek dileğim ağrı kesici bulup su içmekti.

Ölüyor gibiydi, aşırı fazla üşüyor sürekli burnumu çekiyordum.Ayrıca baş ağrım inanılmaz artmıştı.

Kantinci ablayla göz göze gelirken bana tuhaf tuhaf baktı "İyi misin canım?" Sorduğu sorusuna tebessüm etmeye çalışarak elimin tersiyle sıcak anlımı sildim "Şey, ağrı kesici var mı?"

Abla yavaşça kafasını iki yana salladı "Sen iyi misin?Doktor lazım mı?" Yutkundum.

Doktora değil,Kim Taehyung'a ihtiyacım vardı.

"Su alabilir miyim?" Kantinci abla daha fazla ısrar etmeden elime şişeyi uzattığında parayı ona uzattım.

O sırada zil çalarken başıma giren keskin ağrıyla gözlerim doldu.Hızla şişeyi avuçlayıp merdivenlere yöneldim.

math teacher, taennie ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin