BOL BOL YORUM YAPMAZSANIZ VE EĞER YORUM SAYISI 100'Ü GEÇMEZSE YENİ BÖLÜM ATMAYACAĞIZ hıh
❆
Aranızda..." Kütüphanenin içinde olan ve arka taraftaki raflara doğru giden Taehyung bir yandan bağırıyordu "En kısa boylu kimse yanıma yollayın."
Bu kelimesi sertçe yutkunmama neden olurken yanımdaki Lisa yavaş yavaş bana baktı.
Taehyung benim arkamda kaldığı için onu göremiyordum, bu yüzden oturduğum sırada yavaş yavaş aşağı doğru kayıyordum.
Beni görmemeliydi.
"Aranızda en kısa kim?!" Taehyung 2. kez sorusunu yenilediğinde artık bütün gözler bana dönmüştü çünkü önümdeki insanlar bile kafasını arkaya doğru yani bana doğru çevirmişti.
Sikerim ama ya!
Onları görmemiş gibi kafamı kitaba doğru gömdüm. Hmm kitapta ne kadar güzelmiş. "Kim Jennie." Taehyung'un katı sesi kulaklarımı doldurduğunda ağlama isteğimi zar zor durdurdum.
Yutkunarak arkamı döndüm.
Taehyung elleri cebinde, dik bir şekilde durmuş tıpkı bir model gibi bana bakıyordu.
Aynı zamanda gözüne taktığı gözlüğü ile o kadar yakışıklıydı ki kesinlikle Taehyung bir tanrı diye düşünmeden edemiyordum.
"Aslında en kısa ben değilim, sadece en kısa benmişim gibi gözüküyorum öğretmenim."
Taehyung kaşlarını çatarken omuz silkti "Beynini sadece bahene üretmek için yoruyorsun Kim Jennie." Benim de ona bakarak kaşlarım çatıldı.
İkide bir laf sokuyordu. Şimdi de geçen ki süt olayına laf atıyor, beni bozuyordu.
"Öğretmenim, kabul etmiyorum.
Kanıtlasınlar." hala en kısaları olduğumu reddediyordum. Umut fakirin ekmeğiydi.Bunu der demez Lisa hızla beni cimcirdi. Hafif çığlık atarken irkilerek ayağa kalkmıştım.
Lisa'da hızla ayağa kalkarken herkese eliyle 'kalk,kalk' yapıyordu. Kim Taehyung bu durumu sessiz karşıladı.
Gerçekten, bu adam beni sınıyordu.
Lisa 'A' dese ortalığı ateşe veren Kim Taehyung şimdi sessiz sedasız onaylarcasına Lisa ve diğerlerini izliyordu.
Erkeklerde dahil bütün herkes kalkarken ben ayağa kalkan kişilerin arasında kaybolmuştum.
"Kim Jennie,seni göremiyorum." Pek sevgili Matematik öğretmenimin dalga geçen sözleri yüzünden oturup ağlayacaktım.
"Kızların,dolgu topuk ayakkabısı var öğretmenim!Bu çok haksızlık!Bakın, ben babet giydim." Diyerek ayağımda ki siyah önü fiyonklu babetimi Taehyung'a göstermek istercesine azıcık havaya kaldırdım.
Lisa hızla hocaya doğru adımladı "Ayakkabılarıda çıkarttırayım mı hocam?" Lisa'nın içindeki küçük mafya ortaya çıkarken sanki 'öldür de abi, sıkalım topuğuna.' der gibi Taehyung'a bakıyordu.
Lalisa Manoban, bundan sonra en ezeli düşmanım olacaktı.
Bundan sonra onun alnına kara bir leke gibi yapışıp kalacaktım.
Taehyung elini kaldırdı "Hayır, yeterli Lalisa Manoban. Kim Jennie, sende benimle." Lalisa arkasını yani bana doğru dönerek göğsünü gere gere yürümeye başladı.
Ona iğneleyici bakışlarımı atarken bir yandanda ona küfürler ediyordum "Bu ders bitecek Lalisa ,bende seni bitireceğim ama eğer sana gerek yok ben kendim yaparım dersen siktir git kendini camdan at seni sürtük." Kaşlarım çatık bir şekilde Lalisa'ya söverken Lisa bana acır gibi yüzünü buruşturdu ve yerine oturdu "Rahmetliyi nasıl bilirdiniz?" Dedi kendi kendine eğlenirken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher, taennie ✓
FanfikceKim Jennie, yanlışlıkla hiç yazmaması gereken birine yazmıştı. ©meyetc | 6 Nisan 2021.