BOL YORUM VE VOTE ATIP BİZİ HAPPY YAPIN.
❆
"İşte sonraa iyi geceler öpücüğü attı bana!" Diyerek kantinde çığır çığır bağırdım.
Kantinde her zaman ki masamıza oturmuş sohbet ediyorduk.Daha doğrusu ben onlara dün Taehyung ile neler konuştuğumu bana şans verdiğini anlatıyordum.
Elimdeki çikolatalı sütün pipetini dişlerimle ezdim.
Lisa gözlerini kocaman açtı "Aman Tanrım, artık sevgili misiniz?" Dedi ve bana yaklaştı.Rosé kaşlarını çatarak Lisa'nın kafasına vurdu "Hayır,
flörtleşiyotlar aptal."Lisa kafasını okşayarak Rosé'ye döndü "Ne o?Seni bırakıp Jisoo ile olduğum için mi bu sinirin...Canım Jisoo'm." diyerek yan taraftaki Jisoo'nun elini tuttu.
Jisoo hızla yüzünü buruşturdu ve ağlak bir tavırla konuştu "Artık bende yürüyen bir mikropum."
Onlara gülümseyerek ayağa kalktım ve elimdeki kakaolu sütü salladım.Bitmişti.
Hızla ilerdeki çöp kutusuna doğru giderken dudaklarım ile kutuyu şişirdim ve hızla elimle patlattım.Kantinde hafif bir ses çıkartırken hemen yan tarafımda kantinde nöbetçi olan matematik öğretmeni Kim Taehyung'u görmem bir oldu.
Ellerini göğsüne dolamış, yüzünü ise kakao damlacıklarından dolayı buruşturmuştu "Öğretmenim!" Diye bağırdım ve elimdeki paketi hızla yere atarak Taehyung'a adımladım "İsteyerek olmadı!S-size bir peçete vereceğim,b-ben çok özür dilerim."
Hızla bir çocuğun masasından kaptığım peçeteyi alırken hiç düşünmeden parmak uçlarıma basarak Taehyung'un yüzünü peçete ile silmeye başladım.
Yavaş yavaş yüzünü silmeye başladım.
Peçete ile kakaolu yerlerini silerken, ona bakıyordum.Siktir.
Dehşet güzeldi.
Kesinlikle Tanrı onu özene bözene yaratmıştı.
Kalbim hızlı hızlı atmaya başlarken o bir şey yapmadı,aksine bekledi.Lakin o kadar çok abartmış olmalıyım ki Taehyung sonunda ellerimi tutmuş.
EVET ELLERİMİ TUTTU.
Yavaş yavaş yüzünden indirdi.
Yüzü gergindi, sinirli olduğu her halinden belliydi.Ama sakin kalmaya çalışarak konuştu "Kim Jennie yüzümün çikolatalı süt olmasına neden olacak kişi olmana neden hiç şaşırmadım acaba?"
Sertçe yutkundum ve kafamı yavaşça eğdim "Özür dilerim öğretmenim."
Taehyung'un derin bir şekilde nefes aldığını duyumsadım "Kantinde böyle hareketler yapma." Kafam yere eğik bir şekilde aşağı yukarı salladım.
O kızgın olduğunda ona bir şey denmesinden hoşlanmazdı.
Ama şuan kesinlikle benim yerimde Ruby olsaydı cevap verir,altta kalmazdı.
Yalnız şuan o benim öğretmenimdi.Ama elleri hala ellerimi hafiften tutuyordu.
Hızla ellerini kavradım sırıtarak.
Oha, el ele tutuşuyorduk.Uzun ve kemikli elleri benim küçük ellerimi hapsetmişti.
Her şeyi mükemmeldi.Taehyung panikle ellerini çektiğinde hızla kafamı kaldırdım, gözlerinde şaşkınlık ve kızgınlık vardı "Ne yapıyorsun Jennie?!"
Kafamı kaldırdığım için boynum ağrısada alt dudağımı dişleyerek avucumun içindeki peçeteyi kaldırdım "Elinizede kakaolu süt damlası gelmiş öğretmenim,onu sildim." Dedim masum masum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher, taennie ✓
FanficKim Jennie, yanlışlıkla hiç yazmaması gereken birine yazmıştı. ©meyetc | 6 Nisan 2021.