k ı r k s e k i z | final.

3.4K 241 276
                                    

:")

3ay önce.

"Hadi Jimin!" Dedi Rosé sıkıntı ile ayaklarını yere vurarak, genç kadın sarı saçlarını işaret parmağına doluyor ve geri çözüyordu.

Duvara yaslanan Jimin, elleri cebinde bir şekilde neredeyse 4 yıldır platonik olduğu kadını inceledi "Niye istiyorsun?" dedi tek kaşını kaldırarak.

"Çünkü lazım." dedi Rosé kaşlarını çatarak, gittikçe sinirleniyordu. Birazdan zil çalacaktı.

Jimin kafasını duvara yasladı "Hmm, çok mu lazım?" Rosé, Jimin'e cevap vermek yerine kafasını aşağı yukarı sallayıp saçlarının kımıldamasına neden oldu.

Jimin, duvara yaslanmaktan vazgeçip cebindeki elleri ile doğruldu "O zaman beni öpmende pek bir sakınca göremiyorum."

'Fırsatçı.' diye düşündü Rosé ve sinirle ofladı "Jimin abartma, alt tarafı bir numara istedik."

Jimin, Rosé'nin aksine gözlerini kocaman açtı "İstediğin numara, abimin kişisel numarası ve benim abim kim? Kim Taehyung. Ben şuan canımı hiçe sayıp senin için o numarayı sana vereceğim. Ve sen benim bunu karşılıksız yapacağımı falan mı sandın?" Jimin sonlara doğru tek kaşını kaldırırken Rosé kendi kafasına bir kaç kez vurdu.

"Abin bilmeyecek zaten. Sonsuza dek."

Jimin omuz silkti "Hangi sır sonsuza kadar saklanılır ki?" Dedi ve Rosé'ye bir adım attı "Öpücük?" Dedi ve sırıttı.

Rosé tamda şuan Jimin'i dövebilirdi. Lakin yakın arkadaşı Jennie için dayanmaya çalışıyordu "Tamam," dedi bıkkın bir ifadeyle "Şu temizlik odasına gir, kimse olmuyor orada."  diyerek cümlesini tamamladı Rosé.

Jimin elleri cebinde bir şekilde keyifle temizlik odasına girdi.

Kesinlikle Tanrı ondan yanaydı.

"Piç kurusu." Diye söylendi Rosé, ardından etrafa bakınarak Jimin'in arkasından o da, temizlik odasına girdi.

×

Kimsenin kimseyi umursamadığı, herkesin kendi halinde olduğu geniş okul kafeteryasında oturduğu sandalyeden kayarak arkadaşına doğru yanaştı biraz daha.

“Ya kulaklarımla duydum! Gözlerimle gördüm! Gerçekten!” Lisa yüksek sesi ile bağırarak konuşuyordu.

Sandalyesinde sinirle kıpırdandı Jennie ve gergin bir biçimde parmaklarını masaya vurmaya başladı "Emin misin seni aptal?" Diyerek etrafa bakındı kahverengi saçlı öğrenci.

Lisa sonunda arkadaşının ona güvenmesi ile duraksadı. “Benim yalan söylediğimi ne zaman gördün?” Tek kaşını kaldırıp etrafa bakarken fısıldıyordu.

Jennie şaşkın bir biçimde Lisa'ya döndü "Senin 10 kelimenden 10'u zaten yalan Lisa." Dedi ve Lisa'dan gözlerini çekerek tekrar etrafa bakındı.

Düşman her yerde olabilirdi.

Her yerde.

Lisa bu dediğine çaktırmadan göz devirdi. Jennie ‘nin ona inanması gerekiyordu. “İyi. Bu sefer 11 şey söylüyorum ve 1 tanesi doğru.” Kafeteryanın girişine göz atıp tekrar yanında etrafı inceleyen Jennie ‘ye baktı.

math teacher, taennie ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin