Oy vermezseniz, ayrıca +150 yorum olmazsa diğer bölüm gelmeyecek, haberiniz olsun...
❆
O
kadar hızlı ilerliyordum, adeta avına saldıracak kaplan gibiydim.
Kim Taehyung...
Ona bir şey olma ihtimali çok korkunçtu, tamam biraz imkansız geliyordu. Dağ gibi adamı hırsız kaçırmıştı!
Koşarak merdivenleri çıkarken nefes nefeseydim.
O kadar endişelenmiştim ki salak gibi asansör yerine sitenin merdivenlerini kullanmış ve tam 18 kat çıkmıştım.
Taehyung'un kapısını görür görmez adeta kapıya tekmeler savurmaya, zile durmaksızın basmaya ve sitenin içinde bas bas bağırmaya başladım "Taehyung! Taehyung iyi misin?!" Korku ile ellerim bu tutmaya başlarken gözlerim dolmuştu.
"Jennie!" İçeriden gelen ses ile korkudan daha sesli ağlamaya başladım. Taehyung bağırıyordu.
"Aç kapıyı orospu aç!" diye daha yüksek sesle bağırdım. Kapıyı açtığında ona bunu ödetecektim.
Gözlerimi kolumun içi ile sildim. İçeriden gelen adım sesleri ile gerilirken tıklatmaya devam ediyordum.
Kapının ardından gelen sesler ile "Açsana lan piç!" diye de bağırmayı ihmal etmemiştim. Gelen kapı sesi ile anlık şokuma yeniden girdim.
Tamam başım beladaydı.
HIRSIZ BANA KAPIYI AÇMIŞTI!
Elim kolum karışmış bir şekilde hiç düşünmeden hızla karşımda yüzünde siyah maske ile olan adamın bacak arasına tekmeyi savurdum.
Hırsız ilk önce neye uğradığını şaşırırken elini oraya koyup eğildi.
İnliyordu.
Hızla beklemeden onu etkisiz hâle getirmek amacıyla yüzüne doğru yumruk attım.
SİKTİR!
SİKTİR! ELİM ACIYOR!
Elimin acısıyla ağlamaya başlarken bir yandanda evin içinde yere devrilmiş adamın üstüne çıkarak bağırmaya başladım "Taehyung nerede seni piç?!" Hızla yüzüne bir tokat atarken hırsızın kafası sağa doğru savruldu.
"Taehyung!" Diye bağırdım, bana eğer bir yerden ses verirse onu oradan kurtarabilir böylece bu hırsızı bağlayabilir ve onu dövebilirdi.
Burnumu çekerek sert bir şekilde sağ yanağına vurdum.
Bu sefer hırsızın kafası sola gitmişti "SEVGİLİM NEREDE?ONA DOKUNDUN MU SENİ OROSPU KATİL!"
Sevgili hırsız ı sinirlendirmiş olmalıyımki ani bir hareketle beni altına almıştı ve ellerimi kullanmama izin vermeyerek kafamın tepesine yerleştirdi. Korkuyla gözlerim dolarken "İmdat!" Diye bağırdım, lakin dış kapı kapanmıştı.
Taehyung'un hiç sesi yoktu acaba bir şey mi olmuştu ona?
"Bak..." Dedim sesin titrerken, aynı zamanda kollarımı oynatmaya çalışıyordum lakin kafamın üstüne ellerimi koyduğu için pek işe yaramıyordu "Ne kadar istiyorsun Taehyung'u bırakmak için?" Hırsız sessiz kalırken ayaklarımla yere vurmaya çalıştım "YOKSA ONU ÖLDÜRDÜN MÜ?" diye bağırırken, gözümün önünden şerit gibi geçen sahneler gözyaşlarımın akmasına sebep oldu.
"Orospu çocuğu, seni gebert-geberteceğim." Ağlayışlarımın arasından çıkan zar zor kelimelerle elimi güçlükle kaldırmıştım.
Hızla onun bileğini kavrayıp elini ağzına doğru götürürken var gücümle elini ısırmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher, taennie ✓
FanficKim Jennie, yanlışlıkla hiç yazmaması gereken birine yazmıştı. ©meyetc | 6 Nisan 2021.