14

2.2K 69 3
                                    

A reggeli pihenésemet az eső hangos kopogása zavarta meg, az ágyamból az ablak felé néztem és megpilantottam az eső lábát. Nagyon rossz idő lehet kint a látottak alapján. Lassan felkeltem az ágyamból és elindultam a fürdőszobába, miután végeztem a fogmosással felöltöztem. Meleg ruhát vettem fel a hideg idő miatt. Lesiettem az alsó szintre és levettem a kocsikulcsomat az akasztóról, majd kiléptem a házból. Oda sétáltam a kocsimhoz és beszálltam majd beindítottam a motort. Rákapcsoltam a telefonomat az autómra és csengetni kezdtem a szüleimet, szerencsémra felvették a telefont.

-Szia anya.-köszöntem bele a telefonba.

-Szia kicsim.-köszöntek egyszerre.

-Hogy vagytok?-kérdeztem vezetés közben.

-Jól vagyunk, és te?-kérdezte anyukám.

-Jól, a mama is jól van?-kérdeztem feszülten.

-Igen-mondta anyukám nyugodt hangon.

-Ma mikor jöttök haza?-kérdeztem.

-Ma nem megyünk még haza, maradunk egy napot.-mondta anya.

-Hogy hogy?-kérdeztem és megérkeztem a suliba.

-Mamát ma engedik ki a kórházból, és maradunk neki még segíteni.-mondta apukám.

-Rendben, most leteszem mert meg jöttem a suliba.-mondtam.

-Rendben, vigyázz magadra, szeretünk.-mondta apukám és bontottuk a hívást.

Ahogy bontottuk a hívást már ki is szálltam a kocsimból és a suli felé kezdtem sétálni, mikor közelebb értem megláttam Ryant papírokkal a kezében sétálni. Gyorsan szaladni kezdtem, de Ryan észrevett és mire oda érhettem volna teljesen felszívódott. Besiettem az iskola ajtaján majd oda mentem a teremhez ahol az első óránk lesz. Irodalom órával kezdtünk, hogy őszinte legyek nem a kedvenc órám mert Mr Tuckert ki nem állhatom. Hál istennek hamar vége lett az első óránknak, majd siettem a többi órára is. Viszonylag hamar vége lett a tanításnak szerencsére az utolsó óránk el is maradt. Azon kaptam magam hogy már a kocsimfelé sétálok, közben azon gondolkoztam hogy Ella nélkül unalmasan telnek a mindennapok az iskolában. Mikor a kocsimhoz értem beszálltam majd bekötöttem magamat és már indultam is haza. Hamar haza is értem, és mikor a kocsi feljáróra akartam bekanyaródni megpillantottam hogy Matt ül a lépcsőnk elött. Gyorsan kiszálltam és oda sétáltam hozzá.

-Szia hát te hogy hogy itt vagy?-kérdeztem meglepetten és közbe a bejárati ajtót nyitottam ki.

-Hát a csoport munka miatt jöttem.-mondta és besétáltunk a házba.

-Még is részt tudsz venni a munkában?-kérdeztem és csúnyán ránéztem.

-Igen, szántam rád és a szánalmas életedre egy kis időt.-mondta gúnyolódva.

-Tessék?-kérdeztem dühösen és felmentünk a szobámba.

-Nem mondom el mégegyszer.-mondta és leült az ágyamra.

-Hé, állj fel onnan.-mondtam mérgesen és a karja felé nyúltam.

-Nem sokára ketten fogunk ebben az ágyban feküdni.-mondta mosolyogva.

-Álmodoz csak Matt Walker.-mondtam mosolyogva én is és neki is álltunk a munkának.

Munka közben sokat beszélgettünk és a vége felé egyszer-kétszer össze is néztünk. Matt szemeiből nem lehetett ki olvasni hogy éppen mire gondolhat, viszont az én szemeimből mindent ki lehetett. Mikor végeztünk össze pakoltam és már kifelé kisértem Mattet mikor megfogta a kezem és kihúzott az esőre.

-Hé, mit csinálsz?-kérdeztem és vissza siettem a házba.

-Nem megyünk le a partra?-kérdezte boci szemekkel.

-Ilyen időben?-kérdeztem mosolygva.

-Igen, ilyenkor a legszebb.-mondta Matt.

-Akkor mennyünk.-mondtam és felvettem az eső kabátomat.

Mikor leértünk a partra teljesen tátva maradt a szám, tényleg gyönyörű volt esőben ez a hely.

-Azért a szádat el ne felejtsd be csukni-mondta Matt és szaladni kezdett.

Amilyen gyorsan csak lehetett utána eredtem és megfogtam a kezét, majd a földre estünk és megtörtént életem legjobb csókja a világ legszebb helyén azzal akibe kezdek szerelmes lenni. Órákig lent voltunk a parton néha csak ültünk az esőben máskor pedig sétáltunk. Akkor indultunk haza amikor már csavarni lehett belőlünk a vízet. Mikor haza értünk feljebb vettem a fűtést és el mentünk fürdeni. Együtt vacsoráztunk és eszem ágában sem volt Mattet haza küldeni. Alváshoz keszültünk mikor Matt egy újabb csók csatába hívott engem.

-Hol ágyazol meg nekem?-kérdezte Matt és továbbra is ölelésben tartott.

-Az ágyamban.-mondtam mosolyva és megcsókoltam.

-Látod mondtam én neked hogy együtt fogunk aludni.- mondta Matt és bemásztunk az ágyba majd át ölelte a derekamat és álomra hajtottuk a fejünket.



Újhold: a változásWhere stories live. Discover now