Tartalmaz +18-as részt!
1 hét elteltével
Még mindig nászúton vagyunk, ez a hely valami elképesztően szép. San Juan a főváros, kicsit zsúfolt de a hangulat a lehető legjobb. Az emberek itt mindig boldogok, vagyis soha nem láttam egy szomrokodó embert sem. Rengeteget kirándultunk a szigeten, szinte az egészet bejártuk. Az utóbbi két napban megtudtuk hogy Ellának és Ryannek kisbabájuk lesz, így hamarabb fogunk haza utazni.
Pár nappal később
Már a magán repölőgépen ülünk, és pár óra múlva végre landolunk Walportban. Elég hosszú volt a repülőút, hogy őszinte legyek el is fáradtam. Mikor végre leszálltunk Walportban nagyon boldog voltam, mikor beszálltunk a kocsinkba már szinte azt éreztem hogy haza érkeztünk.
-Jena vettem nekünk egy házat az erdőben.-mondta Matt.
-Komolyan mondod?-kérdeztem meglepetten.
-Igen.-mondta és megcsókolt.
Ahogy oda értünk a saját házunkhoz leesett az állam, nagyon szép helyen volt és a kilátás is valami eszméletlen volt. Ahogy a teraszról bementem a házba ismét lesett az állam, annyira tágas volt belülről és egybe nyitott az egész hogy nem is láttam még ehhez hasonlót. Egyszerűen nem tudom mihez hasonlítani.
-Tetszik?-kérdezte a férjem.
-Igen, köszönöm Matt.-mondtam boldogan.
-Gyere menjünk át Ryannékhez.-mondta.
-Rendben menjünk.-mondtam.
Mikor beszálltunk az autóba és bekötöttük magunkat Matt már a gázra is taposott. Furcsáltam hogy Matt miért nem a megszokott úton halad. De a kocsiban kiderült hogy Elláék is teljesen új házba és környékre költöztek. Mikor megérkeztünk Matt leparkolt a kocsival és ki is szálltunk belőle, majd besétáltunk a házukba.
-Sziasztok!-köszönntek.
-Sziasztok!-köszöntünk vissza.
-Hogy vagytok?-kérdeztem és közbe leültünk az asztalhoz.
-Jól vagyunk, és ti?-kérdezte Ella és közben elment üdítőért.
-Jól vagyunk mi is.-válaszolta Matt.
-Megmutatód a babaszobát?-kérdeztem és felálltam az asztaltól.
-Igen, gyere.-mondta Ella és elindultunk.
Mikor oda értünk és benéztem a kész babaszobába majd kiestek a szemeim, olyan szép és aranyos kis szobácska volt.
-De hogy hogy kék?-kérdeztem.
-Ryan azt mondta 100% hogy fia lesz.-mondta a lány.
-Aha, nagyon szép lett.-mondtam.
-Én festettem ki.-mondta.
-Nagyon szép lett, ügyes vagy.-mondtam és vissza sétáltunk a többiekhez.
A nagy beszélgetes alatt jól éreztem magamat, azt is megtudtam hogy az állítólagos kisfiú neve Owen lesz. És persze sok más is megtudtam, de az most maradjon az én titkom. Miután haza értünk az amúgy berendezett lákásba Matt letámadott és elkezdett csókolgatni. Forró csókjai elvették az eszem. Néhol megszívta a nyakamat , és végig is nyalt rajta. Úgy fektetett le az ágyra mintha egy pórcelán baba lennék. Gyengéd puszit hagyott a hasamon, majd a combom belső felén. Morgott és folyton azt súgta a fülembe milyen szép vagyok.
-Tetszik? Mit szeretnél?-kérdezte.
-Vedd le a ruhámat.-mondtam.
Felemelte a kezemet és hagytam hogy lassan levegye a ruháimat, majd láttam hogy a szoba másik felébe dobja.
-Tökéletes cicik.-mondta és végig nyalt rajtuk.
-Kérlek ne hagyd abba.-sóhajtottam.
Kigombolta a fehér ingjét és a ruháim után dobta. Bámulatos kidolgozott felső teste volt. Izmos karján erősen kilátszottak a vénák. Keskeny csipőjén a tökéletes v vonala rajolódott ki. Puszit nyomott a bugyim felületére majd letépte rólam.
-Szeretném ha ez a pillanat csak a miénk lenne.-mondta és megcsókolt.
Lassan hatolt belém, én pedig így hatalmasat nyögtem. Összefonta az ujjainkat és lassan mozgot. A szobát csak a sóhajok és testünk össze csapódása töltötte be. Villámcsapásként ért az orgazmus, az egész testem remegett.
-Szeretlek.-suttogta a fülembe.
-Én is szeretlek.-mondtam.
-Akkora egy rohadék vagyok, hagyod hogy bemocskoljalak.-mondta.
Csendesen feküdtünk egymás mellet. A fejem a mellkasán pihent és hallgattam a szívverését, majd elaludtunk.
YOU ARE READING
Újhold: a változás
WerewolfMikor elköltözött családjával Észak-kalifornia zord partjáról, nem is gondolta volna, hogy a csöndes mindig köd fedte waldporti kis város tartogat valamit a számára. A lány gyönyörű mosolya és ártatlansága teljesen el varázsolta a fiút. Matt Walker...