25

2.4K 55 11
                                    

Pár hónappal később

Elméletileg a mai napra vagyok kiírva, az az április 20-ra. Elláék gyermeke április 18-án született meg. Nem más mint az Owen nevet kapta a gyönyörű fiúgyermek.

Reggel mikor felkeltem éreztem hogy ez a nap más lesz mint a többi. Ahogy kikeltem az ágyból éreztem egy erős szúrást a hasamnál. Gyorsan oda kaptam a kezemet a hatalmas pocakomhoz és elordítottam Matt nevét. Matt mikor beért hozzám a szobába a magzatvíz már elfolyt.

-Gyorsan vidd le a cuccokat.-mondtam fájdalmas nyögések közepette.

-Viszem szerelmem.-mondta és már itt sem volt.

Mikor Matt vissza jött segített kimenni a kocsiig és beszállni is. Mikor bekötöttem magamat és természetesen a férjem is, már a gázra is taposott. Olyan gyorsan mentünk amilyen gyorsan csak lehetett. Mikor beértünk a kórház parkolójába gyorsan kikötöttem magamat Matt pedig segített kiszállni. Sietve besétáltunk a kórházba és már rá is fektettek egy ágyra. Mikor betoltak a szobába már egyből rá is kapcsoltak a gépekre. Nem sokkal később Matt lépett be a szobába teljes felszerelésben.

-Kitartást baby.-mondta és megfogta a kezemet.

-Jó napot kívánok, én Sanchez doktor vagyok.-mutatkozott be.

-Jó napot.-köszöntem vissza fájdalmas hangon.

-Akkor most nyomjon kérem.-mondta és leült velem szembe egy székre.

-Gyerünk szerelmem.-mondta Matt, én pedig szétszorítottam a kezét.

-Még egyet nyomjon.-mondta az orvos és rám nézett.

Mikor nyomtam egyet éreztem hogy a fejecskéje már kint van.

-Már kint van a feje.-mondta Matt és az orvos.

-És az utolsó két nyomás.-mondta az orvos és belépett egy nővér a szobába.

Mikor nyomtam két hatalmas nagyot, hallottam hogy a gyermekem felsírt.

-Egy gyönyörű kislány.-mondta az orvos.

-Látod, mondtam én neked.-csókolt meg Matt.

-Kislány.-mondtam sírva.

-Mi lesz a neve?-kérdezte a nővér.

-Sally Walker.-mondtuk egyszerre és össze is mosolyogtunk.

\Az volt életem eddigi legszebb és legcsodálatosabb napja\

Egy évvel később

Ma egyszerre ünnepeljük Owen és Sally első születésnapját. A szüleim tudják az igazságot, és el is fogadták. Most már én is hivatalósan a falka tagja vagyok. Jade hivatalósan is az első hold farkas lett, ami annyit jelent hogy rendkívüli erővel rendelkezik. Ryan és Ella most várják második gyermeküket aki állítólag szintén fiú lesz. Természetesen kiderült a nagy igazság, hogy Matt édesanyukája valójában nem halt meg. Most már én is tudom, hogy a legendák és a természetfeletti lények nem fikciók.

VÉGE

Sziasztok! Remélem tetszett nektek Jena és Matt története. Köszönöm hogy elolvastátok!

Újhold: a változásWhere stories live. Discover now