Kanapén kelni újdonság volt számomra, körbe néztem de még üres volt a nappali. Ledobtam magamról a szürke pokrócot és a telefonomért nyúltam, meg is találtam a kanapé mögé becsúszva. Kezembe vettem és bekapcsoltam majd ránéztem az órára és majd ki estek a szemeim mikor észre vettem hogy el késtem az iskolából. Gyorsan felkeltem de közbe rájöttem már hiába indulók el, így vissza feküdtem és bekapcsoltam a tévét. Lassan mozgást hallotam anyáék szobája felöl, így oda sétáltam és akkor anya álmos fejével találtam magamat szembe.
-Te hogy hogy nem vagy iskolába?-kérdezte anya.
-Elaludtam már felesleges volt bemenni.-mondtam.
-Jól van, de legközelebb figyelj oda.-mondta és el indult a fürdő felé.
-Apa hol van?-kérdeztem hangosan.
-Ma korán bement, hogy este el tudjunk menni egy vacsora meghívásra.-mondta miközben az arcát mosta.
-Komolyam? Nekem nem is mondta.-sétáltam oda.
-Én mondtam neki hogy ne mondja neked.-mondta és rám nézett.
-De még is miért?-kérdeztem dühösen.
-Mert..Mattékhez megyünk.-mondta és legörbült a szája széle.
-Ez most komoly?-kérdeztem és a combomra csaptam.
-Igen.-felelte és el indult a konyhába.
Mérgesen felszaladtam az emeletre és ledobtam magamat az ágyra, egyszerün nem hiszem el hogy az élet sose engedi hogy elszakadjak Matt-től. Miután ki durcáztam magamat a ma esti vacsora miatt elkezdtem olvasni egy könyvet, ami a farkasokról szól. Felettébb gyanús volt hogy szinte mindegyiket tapasztaltam Matten, kicsit libabőrös is lettem ahogy belegondoltam abba hogy Matt Walker és a féltetsvérei vérfarkasok lehetnek. Időt figyelmen kivül hagyva és a világot kizárva olvastam a könyvet, annyira belemerültem hogy elfelejtettem ma van az a bizonyos vacsora. Időközben apa jött fel hozzám ezzel meg zavarva az olvasást,hogy ideje lenne készülödni mert lassan indulunk. Miután apa lement abba is hagytam az olvasást, gyorsan el mentem fürdeni majd össze keszülődtem. Vacsorára egy fehér szűk farmert és hozzá egy fekete kivágott polót és ezen felül egy sötét szürke farmer dzsekit. Lementem az alsó szintre és vártam hogy anyáék is össze készüljenek. Hamar készen lett mindenki így már ültünk is az autóba és már indultunk is Matték varázslatós házához. Út közbe szóba került hogy Matt apja a rendőrségnél kórboncnok, majd meg tudtam hogy az utómnak az a baja hogy el vágták rajta az olaj vezetéket vagyis apa szerint csak tönkre ment de a képen úgy nézett ki mintha szándékosan rongálták volna meg. Ahogy oda értünk ki is szálltam az autóból apa pedig leparkolt, miután ő is kiszállt a kocsiból oda sétáltunk a hatalmas házhoz majd meg nyomtuk a csengőt. Pár percel kesöbb Matt apukája nyított nekünk ajtot és köszöntöt minket. Mikor helyet foglalt mindenki a hatalmas asztalnál, Matt mellém ült a testvérei Ryan és Jade pedig velünk szembe ültek. Mikor jóbban szemügyre vettem Jadet akkor láttam hogy úgyan olyan tetoválása van mint Mattnek és egy fából faragott farkas medál lóg a nyakában, a szemem lassan át tért Ryanre és nála is észre vettem a tetoválást. A vacsora jó hangulatban telt, Matt egyszer sem nevetett úgy viselkedett mint aki nem örül annak hogy mi itt vagyunk de annak biztosan hogy én is.
-Matt mutasd meg a házat Jennának.-mondta az apja.
-Ezt most komolyan kérdezted?-szólt vissza és mindenki tekintete Mattre szegeződött.
-Erre semmi szükség.-szóltam közbe.
-De hogy is nem, Matt most induljatok.-parancsolt rá az apja.
Matt felállt az asztaltól majd figyeltem ahogy betolja a székét, és én is ugyan így tettem. Elindultunk de hallottam hogy valamit motyog az orra alatt.
-Tessék?-kérdeztem mosolyogva.
-Semmi.-válaszolta unottan.
-De hallottam hogy motyogtál valamit.-mondtan és már alig bírtam a nevetést vissza tartani.
-Ha ennyire akarod hallani hát legyen, azt mondtam hogy semmi kedvem veled sétálgatni.-mondta és felém fordult de amilyen gyorsan megfordult olyan gyorsan fordult vissza is.
Egész úton hozzá sem szóltam, egyszerüen csak el akartam menekülni a közeléből, így mior nem figyelt gyorsan le léptem és be siettem az első szobába. Ahogy beértem észre vettem ez ugyan az a szoba amibe a buliba is bementem. Újra körbe néztem, és ahogy a szemem a parkettát kezte páztázni észre vettem hogy apró sár darabkák vannak a földön és egy kevés fenyő tűlevél is akad a szobában. Teljesen belemerültem Matt szobájának át vizsgálásában és észre sem vettem hogy mögöttem áll és figyeli minden mozdulatom.
-Mit keresel itt?-kérdezte reszelős hangon.
-Én se..se..semit.-mondtam akadózva mint egy rossz robot.
-Miért hagytál magamra?-kérdezte és felém kezdett sétálni majd az ágy elé szorított.
-Én csak el jöttem, mert túl unalmas voltál.-vágtam az arcába, ő pedig az ágyra lökött.
-Tudod mi mindent tudnák most veled csinálni?-kérdezte és egy pajkos mosoly jelent meg a szája szélé.
-Matt most azonnal szálj le rólam.-mondtam idegsen és próbálta kiszabadulni.
-Tessék? nem értem.-játszotta az agyát.
-Mondom engedj el.-néztem rá dühösen.
-Már is kisasszony.-mondta és végre le szállt rólam.
-Soha többet ne merj hozzám érni.-vettem oda.
-Soha nem mond hogy soha mert a végén még könyörögni fogsz nekem.-mondta és ki sétált a szobából.
Gyorsan kiszaladtam a szobából és utána eredtem ahogy be értünk a konyhába anyáék már a kabátjukat vették és az ajtó felé sétáltak. Én is fel vettem a kabátomat és az ajtó felé kezdtem sétálni de ahogy ki értem volna Matt rántott vissza a karmonál fogva.
-Örülök a találkozásnak.-mondta mosolyogva és még mindig fogta a karomat.
-A soha viszont nem látásra.-mondtam és kirántottam a kezemet a szorításból.
Ahogy kirántottam a karomat anyáék után eredtem és beszálltam és is a kocsiba, majd haza értünk és én már feküdtem is be a jó puha ágyikómba.
KAMU SEDANG MEMBACA
Újhold: a változás
Manusia SerigalaMikor elköltözött családjával Észak-kalifornia zord partjáról, nem is gondolta volna, hogy a csöndes mindig köd fedte waldporti kis város tartogat valamit a számára. A lány gyönyörű mosolya és ártatlansága teljesen el varázsolta a fiút. Matt Walker...