3

3.1K 90 4
                                    

Reggel az ébresztő órám hangjára keltem fel, nagy nehézségek árán de ki kászálódtam az ágyból és felöltöztem.Miután arcot és fogat mostam el indultam az alsó szintre, ott találkoztam anyuval aki már várt hogy ma el vigyen az iskolába. Gyorsan a kezembe kaptam egy banánt és már indultam kifelé. Mikor ki értem beszálltam az autóba és bekötöttem magamat majd anya is beszállt majd ős is be kapcsolta az övét. Lassan el indultunk ahogy el hagytuk a házunkat folyton a melletünk húzódó erdőt bámultam. Mikor be értünk az iskola parkolójába eleredt az eső, így mikor ki szálltam magamra húztam a kapucnimat.

-Legyen szép napod.-mondta anya az aútóból.

-Neked is, vigyázz magadra hazafelé.-mondtam.

Ahogy anya eltünk a parkolóból az iskolával szembe fordultam és megpillantottam az óriási táblát amin az iskola neve volt nagybetűkkel. Ahogy közelebb értem akkor láttam hogy az egész épület vörös téglából van kirakva rajta hatalmas fehér ablakokkal. Ahogy elbambultam véletlen neki mentem valakinek.

-Nézz a lábad elé.-mondta morogva és már el is tűnt.

-Ne is foglalkozz vele.-mondta egy hang hirtelen.

-Ne haragudj hogy nem mutakoztam be, a nevem Ella Harper.-mondta és a kezét nyújtotta.

-Semmi baj, a nevem Jena Hill.-mondtam és kezet fogtunk.

-Ne foglakozz Matt-tel, mindig ilyen.-mondta és el keztünk sétálni.

-Mire bocsánatott kérhettem volna el is tűnt.-mondtam szomorúan.

-Jaj tényleg ne szomorkódj miatta, az ő családja nagyon fura és rendkivül titokzatos.-mondta.

-Tényleg? -kérdeztem meglepetten.

-Igen, van hogy napokra el tűnnek csak úgy.-mondta és hirtelen megszólalt a csengő.

-Hányadikos vagy?-kérdezte gyorsan Ella.

-12.c.-feleltem.

-Akkor gyere biológia óránk lesz.-mondta és el kezdtünk szaladni.

Mikor oda értünk a teremhez a többiek már helyet foglaltak, Ella le ült a padtársa mellé így már csak egy szabad hely volt Matt melett így hát oda mentem és le ültem mellé.

-Már megint te?-kérdezte unottan.

-Igen.-mondtam cinikus hangon.

-Hogy is hivják magát?-kérdezte a tanár úr.

-Jena Hill.-mondtam.

-Kedves Jena, első órán már felelni akar?-kérdezte és rám tekintett.

-Nem tanár úr.-mondtam.

-Akkor csönd legyen, nincs beszélegetés az órámon.-mondta és a tábla fele fordult.

Egész órán nem tudtam figyelni egyszerűen annyira vonzódta Matt a tekintetemet hogy képtelenség volt másra figyelni.

-Mit nézel ennyire.-kérdezte ezzel kizökkentve engem.

-Semmit.-dadogtam.

Ahogy rám nézet a tekintetén átt futott egy sárga villanás és hiretlen fel állt és ki rohant a teremből. Onnantól kezdve azon gondolkodtam hogy ez mégis mivolt az előbb.

Ahogy vége lett a napnak és indultam volna a parkólóba hirtelen megláttam ahogy Matt sétál fel az erdőbe utána akartam menni de pont megjőtt Ella.

-Szia.-köszönt.

-Szia.-köszöntem vissza.

-Mi volt hogy Matt olyan hirtelen elment?-kérdezte.

-Nem tudom, magam is meglepődtem.-mondtam.

-Látod mondtam hogy ilyenek, furák és kész.-mondta nevetve.

-Matt mér megy fel az erdőbe?-kérdeztem hirtelen.

-Nem tudom minden tesója arra megy ha csak nem a luxus autóikkal mennek el.-morogta.

-Értem, de viszont most mennem kell.-mondtam.

El köszönve tőle a tekintetem végig kisérte ahogy Matt eltűnik az erdőbe. Majd oda mentem anyához és beszálltam a kocsiba.

-Milyen volt a napod?-kérdezte anya.

-Egynek elment.-válaszoltam röviden.

Amég haza nem értünk teljes csönd volt a kocsiban, ahogy megálltunk a házunk előtt be mentem és fel szaladtam a szobámba. Mikor be értem le dobtam a cuccomat a földre és a számitógép elé ültem. Majd el kezdtem Walport farkasai után újra kutatni. Már csak arra lettem figyelmes hogy a szemem le csukodik a gép előtt.

Újhold: a változásTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang