31. rész

1.2K 37 2
                                    

- Samie igyekezz már rég ott kéne lennünk! kiabált nekem fel Kim.
- Pillanat és megyek már! kiabáltam vissza. Nem hiszem el nem elég hogy nem mondják el hogy hova megyünk de még azt sem engedik hogy rendesen el készüljek.
Ezt a szettet választottam a hajamat be göndörítettem de nem nagyon a sminkem meg egy kicsit vaddab lett.

Mikor sikeresen elkészültem le mentem a nappaliba és el is indultunk a csajokkal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Mikor sikeresen elkészültem le mentem a nappaliba és el is indultunk a csajokkal. Logan-ék már előbb elmentek mint mi.

Kb egy órát utaztunk mikor Kim le parkolt egy Karaoke bár előtt.
- Na jó lányok ez most komoly?
- Persze nyugi kibéreltük egész estére a helyet!
- Értem jólvan!

Nagyon jól szórakoztunk egész este végre újra úgy éreztem hogy csak én vagyok és a barátnőim senki más.
Énekelgettünk, táncoltunk, és ittunk nagyon nagyon sokat, az este felénél már azt sem tudtuk hogy hol vagyunk.
Az utolsó emlékem hogy a lányok a pincér srácokkal táncolnak én meg egy magam ülök és iszogattok az egyik sarokba majd kép szakadás.....

~~Logan szemszögéből ~~

A srácokkal nagyon jól éreztük magunkat nem vitték túlzásba az egész legény búcsút.
Össze ültünk Thomas lakásába grilleztünk és iszogattunk meg persze kurva sokat beszélgetünk.
- Na aztán Logan milyen apának lenni? kérdezte Péter.
- Őszintén bevallom nektek kurva jó imádom minden nap mosolyogva kelek fel és nem csak Sam miatt hanem Avery miatt is olyan jó boldognak látni!
Nap mint nap hallom a nevetését az édesen csilingelő hangját miközben nagy élvezettel mesél valamiről amit nagyon szeret és ez szívét melengető!
- Huu haver te aztán nagyon jó apa vagy ilyet még a saját őseimtől sem hallottam! röhögött Tom.
- Ez van ha szerelmes egy ember!

Az est további részébe minden féléről beszélgetünk, majd mikor 3 órát ütött az óra elindultunk haza hogy azért még se fél holtan menjek a saját esküvőmre.

Egy Egyetemista Élete Where stories live. Discover now