29. rész

1.5K 49 4
                                    

Mikor Logan haza ért pont végeztem a vacsorával.
- Szia kicsim! köszönt majd hosszan meg csókolt.
- Szia drágám!
- Avery? nézet körbe a lakásba.
- Felment a szobájába játszani a papa vele van!
- És a nagyid?
- Ő meg átment a szomszédhoz tudod valakinek el kell dicsekednie hogy a kis unokája férjhez megy! ezen együtt nevetünk majd csak azt vettük észre hogy Avery fut oda az apjához.
- Apuu végre hogy haza értél már nagyon hiányoztál!
- Te is nekem picikém! Hogy vagy? emelte fel.
- Huu nagyon jól bár a hasam kicsit fáj de talán el múlik ha ettem anyu finom ételéből!
- Jólvan kicsim gyere terítsünk meg addig apud hadd pihenjen!
- Jaa nem kell ám ma nem volt sok dolgunk bent a stúdióba!
- Ja oksi, akkor királylány ideje le fárasztani apukádat!
- Okiii gyere apa nézünk hercegnős meséket!
- Ezt még megbánod! tátogta oda nekem majd követte a nappaliba Averyt. Én ezen csak jót nevettem majd neki áltam teríteni szerencsére a mama is pont időben érkezet haza, így már le is tudtunk ülni enni.

Vacsora után meg fürdetem Averyt majd játszottunk még egy kicsit.
- Na jó drágám már késő van le kellene már feküdni! jött be Logan Avery szobájába.
- Apa mesélsz nekem?
- Persze ha be bújsz az ágyba hamar gyorsan!
Nem is kellett több neki egyből bejújt a puha ágyba mi meg be feküdtünk mellé és Logan bele kezdett a Hamupipőke mesébe amit nagyon szeretet Avery.

Körübelül a felénél járt Logan mikor is azt vettük észre hogy Avery a kis nyusziját átölelve elaludt, így lassan ki száltunk melőle és át mentünk a saját szobánkba.
- Találtatok ruhát?
- Igen, igazából a lányok kb 100-at fel próbáltattak velem, mert mindegyikbe találtak valami hibát, de aztán sikerült döntésre jutniuk és nem is roszra!
- Na jolvan akkor, ez is rendben van!
- Ühüm!
Be feküdtem az ágyba Logan-nal együtt majd adott egy jóéjt csókot és rögtön el is aludtunk.

Reggel mikor fel keltem Logant már nem talátam magam mellett, így kikászálódtam az ágyból és le baktattam a nappaliba.
- Jó reggelt! köszöntem be nekik majd át mentem a konyhába készíteni magamnak egy kávét de a drága leendő férjem ezzel is meg előzöt úgyan is a kávém és a reggelim már itt várt engem az asztalon.
- Jó reggelt anyuu! jött oda hozzám Avery és megölelt.
- Neked is kicsim!
- Szia gyönyörűm! adott egy puszit Logan.
- Gyere ülj le enni anya!
- Huu de csodás reggelivel vártatok engem!
- Apa ötlete volt úgy volt, hogy fel visszük neked de hát ebben meg előztél minket!
- Aranyosak vagytok!
Leültem az asztalhoz majd csendben el fogyasztottam a reggelimet ami nuttelás gofriból állt eperrel meg persze a kávéból.
- Felkészültél a ma estére?
Ohh jesszusom ma van a megnyító. Ajaj egy ilyen fontos esemény hogyan mehetett ki a fejemből? Nem vagyok ma észnél úgy néz ki.
- Ööö igen azt hiszem bár egy kicsit izgulok de minden rendben lesz úgy érzem!
- Biztosan így lesz!
- Anya én is felléphetek akkor?
- Persze húsom!
- Juuj de jóó! örömében elkezdett ugrándozni majd ki szaladt a mamiékhoz.

Egész nap rettenetesen gyomor idegem volt az este miatt, persze Logan próbálta elterelni a figyelmemet csak sajnos nem ment neki 100 %-san de már az is sokat segített nekem hogy ott volt mellettem és 3 nap múlva már örökre mellettem is marad.
Sokat jelent nekem hogy mindenki támogatt engem és meg próbál mindenben segíteni. Most teljesen 100%-san boldognak érzem magam.

Egy Egyetemista Élete Where stories live. Discover now