3. rész 18+

6.9K 91 0
                                    

Épp az iskola előtt állunk Tom-kal mikor is végre megjött a taxim.
- Nem tudnál még egy kicsit várni?? Valaki nagyon szeretne veled találkozni! húzta el a száját Kim.
- Bocsi srácok de nincs több időm így is késésben vagyok szeretlek titeket sziasztok! végig öleltem mindenkit majd beültem a taxiba.
Mikor elindult akkor láttam hogy Logan fut ki az egyetemből de amikor látta hogy elindultam már bele vágott egyet a falba.

A repülő út valami borzalmas volt mivel a mellettem ülő öreg néni állandóan beszélt hozzám a mögöttem lévő kis fiú meg rúgdalta az ülésemet. Szóval csodás volt.

Mikor végre leszálhattam a mamám már a parkolóba várt én egyből oda rohantam már amennyire a cuccom engedte és a nyakába borultam..
- Annyira hiányoztatok!
- Te is nekünk kicsim de mond miért hagytad ott az egyetemet?? nézett rám aggódva.
- Ezt inkább beszéljük meg otthon kérlek!
- Rendben van gyere a kedvencedet főztem papa otthon maradt tudod a keze miatt!
- Jólvan!
Haza felé az autóban elég sokat beszélgetünk mindenről.

Otthon a papát is agyon ölelgettem majd meg dorgáltam hogy miért nem tudd jobban vigyázni magára.
Persze egyből terelte a témát és engem kezdtek el faggatni hogy mi történt ? Miért változtam ennyit?? Stb stb a szokásos duma.

Este olyan 8 körül úgy döntöttem el megyek sétálni egyet a partra, mivel kicsit hüvös volt ma ezért egy fekete rövid nadrágot vettem fel egy ugyan olyan színű atlétával és egy fekete pulcsit amit még annó Logan-től nyúltam be amikor még jobban voltunk.
A hajamat kiengedve hagytam és a fejemre húztam egy baseball sapkát majd elindultam az esti sétámnak.

Nem tudom mióta sétálhattam mikor is úgy döntöttem hogy le ülök a partra kicsit és nézem a tengert közben azon agyalok hogy hol baszhattam el ennyire az életemet

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Nem tudom mióta sétálhattam mikor is úgy döntöttem hogy le ülök a partra kicsit és nézem a tengert közben azon agyalok hogy hol baszhattam el ennyire az életemet.
Sajnos erre még 10 perc vagy 20 perc után sem jöttem rá ezért csak merengtem a távolba.
Hogy nincs honvágyam?? De igen nagyon hiányzik mindenki főleg a barátaim és persze Logan is. Igen Logan annak ellenére amit csinált még mindig nem szűnt meg az iránta való szerelmem és egy darabig nem is fog úgy érzem.
A nagy merengésemet egy nekem rúgott foci labda zavarta meg zavartan felálltam a labdával és körbe néztem hátha megtalálom a gazdáját.
Egyszer csak egy fiú-lány páros jött felém mosolyogva.
- Sajnálom a fociba még egy kicsit béna vagyok! szólalt meg a lány.
Jobban meg nézve vörös haja és szép sötét kék szeme volt vékony testalkattal. A fiúnak barna haja volt barna szemekkel kidolgozot testét nem fedte póló csak egy rövid nadrág az izzadság cseppek gyönyöztek a homlokán és a mellkasán.
Mikor nagyjából felébredtem a sokkból megszólaltam.
- Semmi baj épp hogy hozzám ért nem is vettem észre nagyon! mosolyogtam rá de a tekintettem egyből a fiúra vándorolt megint.
- Jajj de jó a nevem Katie a bátyámé meg Cool! mutatkozot be.
- Testvérek? néztem rájuk felhúzott szemöldökkel mert nem is hasonlítottak egymásra.
- Mostoha testvérek igazából! javította ki a húgát Cool, olyan mély férfias rekedt hangja volt. Nagyon szexi ez a srác. Na jó Sam térj vissza a valóságba.
- Az én nevem amúgy Sam!
- Nem idevalósi vagy? kerdezte Cool.
- De itt nőttem fel de egyetemen voltam és most jöttem vissza!
- Miért?? Nem tűnsz olyanak aki már elvégezte?! mosolygot Katie.
- Ott hagytam bizonyos dolgok miatt!
- Titokzatos és még gyönyörű is! kacsintott rám Cool aminek következtébe sikerült teljesen elpirulnom amit szerintem észre is vett mert nagyon mosolygot.
- Holnap lesz egy kis tábortűzes iszogatás itt lent a parton csak mi ketten meg még 2 barátunkkal ha gondolod gyere el persze ha van kedved megismerhetnénk egymást! ajánlotta fel Katie.
- Öö jó persze benne vagyok! De most mennem kéne!
- Hova sietsz kislány? ettől a szótól kirázott a hideg de nem rossz értelembe.
- Öhm már egy ideje eljöttem otthonról és nem szeretném ha a nagyszüleim aggódnának értem!
- Jólvan akkor 7-kor itt találkozunk? kérdezte Katie.
- Igen persze!

Egy Egyetemista Élete Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt